وبلاگ فراپیامک
کاربرد پیامک برای استارتاپ ها

کاربرد پیامک برای استارتاپ ها و کسب و کارهای نوپا برای پیشبرد اهداف برنامه بازاریابی از طریق بازاریابی پیامکی بوده که به نوبه ی خود سبب جذب سرمایه، جذب مشتری، افزایش فروش و سودآوری را در پی خواهد شد.

به همین علت انتخاب بهترین سرویس دهنده پیامکی برای رسیدن به اهداف مذکور و دستیابی به بهترین نتیجه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

یک کسب و کار نوپا، استارتاپ و هر یک از مشاغل تازه تاسیس، در بدو فعالیت برای شناخته شدن و معرفی به بازار، نیاز به برندینگ و بازاریابی دارد؛

در این میان میتوان گفت مهمترین کاربرد پیامک برای استارتاپ ها و کسب و کارهای نوپا استفاده از روش بازاریابی پیامکی محسوب می‌شود.

کاربرد پیامک برای استارتاپ ها و کسب و کارهای نوپا

بهترین سرویس دهنده پیامکی برای انجام اس ام اس مارکتینگ از تمامی اپراتورهای سامانه پیامک استفاده کرده و با کمک تمامی آنها و تنوع نرم افزاری در ارائه ماژول های مختلف به کاربران خود کمک خواهد کرد.

سامانه پیامک شرکت دانش بنیان فراداده با نام تجاری فراپیامک علاوه بر همکاری با تمامی اپراتورهای پیامکی، تنوع ابزارهای نرم افزاری و بانک شماره های متعدد را برای سهولت در ارسال پیامک تبلیغاتی فراهم کرده است.

در ادامه به معرفی پرکاربردترین ماژول های پنل اس ام اس فراپیامک و کاربرد پیامک برای استارتاپ ها میپردازیم.

ارسال از روی نقشه (پیامپ)

با استفاده از این ماژول صاحبین مشاغل قادر خواهند بود تا بهترین متن های تبلیغات پیامکی خود را براساس ناحیه هدف و با انتخاب منطقه مورد نظر از روی نقشه ی شهر انجام دهند.

برای مثال اگر شما صاحب یک فروشگاه تازه تاسیس هستید و میخواهید ساکنین منطقه را از شروع به کار خود آگاه کنید، استفاده از ماژول پیامپ برای شما یک انتخاب هوشمندانه خواهد بود.

ارسال از روی نقشه از ابزارهای موثری است که بهترین سرویس دهنده پیامکی الزاما برای انجام یک بازاریابی موفق آن را ارائه میدهد.

ارسال منطقه هدفمند

این نوع از ارسال، علاوه بر طبقه بندی بانک شماره ها براساس استان، شهر، منطقه و محله دارای طبقه بندی براساس اصناف و مشاغل است.

لذا استفاده از این ماژول که در بهترین سرویس دهنده پیامکی موجود است، معمولا زمانی صورت میگیرد که بازاریابی هدفمندتر بوده و مخاطبین آن به صورت دقیق مشخص هستند.

مثلا در صورتی که کسب و کار تازه تاسیس شما در زمینه ارائه تجهیزات پزشکی باشد، میتوانید با استفاده از بانک شماره پزشکان موجود در این ابزار (ماژول)، برند و محصول خود را به آنها معرفی نمایید.

ارسال سن و جنسیت

این ابزار برای آن دسته از کسب و کارهای نوپا مناسب است که به ارائه محصولات و خدمات برای یک رده سنی و جنسیت مشخصی میپردازند.

این نوع از مشاغل معمولا ترجیح میدهند تا بازاریابی و تبلیغات خود را صرفا برای مخاطبین بالقوه ارسال کنند؛

قطعا ارسال پیامک معرفی یک آرایشگاه زنانه برای آقایان علاوه بر هدر دادن هزینه میتواند سبب ایجاد مزاحمت و تصویر منفی از شما در ذهن افراد گردد.

ارسال تدریجی

این ابزار به شما اجازه میدهد تا تبلیغات خود را به صورت دوره ای و تدریجی برای بانک شماره های موجود در پنل پیامک و یا بانک شماره های شخصی خودتان ارسال نمایید.

در برخی مواقع علاوه بر نیاز به ارسال تدریجی پیام ها ترجیح بر آن است که ارسال به شماره های شناخته شده ی مشتریان انجام شود.

برای مثال:

یک آژانس مسافرتی که قصد دارد هر روز تعداد مشخصی از تورهای مسافرتی خود را در طی ساعات مشخصی از روز برای مخاطبین مورد نظر ارسال کند، میتواند به جای درج چندین رکورد در روزهای مختلف از طریق ایجاد یک ارسال تدریجی به خواسته خود، دست پیدا کند.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

آیدا سنقری

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک