وبلاگ فراپیامک
بهترین متن های تبلیغات پیامکی

بهترین متن های تبلیغات پیامکی و نحوه نگارش آن، تأثیر مستقیمی بر روی مخاطبین داشته و موفقیت کسب و کار شما را تحت شعاع قرار خواهد داد. در نتیجه، نگارش بهترین متن های تبلیغات پیامکی و نحوه صحیح ارسال پیامک تبلیغاتی از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد. با توجه به افزایش روز افزون شماره های بلک لیست و عدم دریافت پیامک تبلیغاتی توسط بسیاری از مخاطبین، ارسال پیامک تبلیغاتی می‌بایست هوشمندانه صورت پذیرد. بهترین متن های تبلیغات پیامکی باید به ‌گونه‌ای تنظیم شود که مخاطب خود را تحت تاثیر قرار داده و باعث جذب مشتری و سودآوری کسب و کار های نوپا شود.

ویژگی‌های متن پیامک تبلیغاتی تأثیرگذار

  • ساده، قابل فهم و خلاصه بودن متن

با توجه به حجم بالای ارسال پیام تبلیغاتی طی یک روز مخاطبین برای متون طولانی و ناکارآمد زمان خود را صرف نمی‌کنند و همواره چنین متونی را نادیده می‌گیرند. استفاده از کلمات تخصصی ممکن است مخاطبین را سردرگم نماید؛ چرا که بسیاری از آنان با وجود اینکه خدمات ارائه شده را نیاز دارند، اما از مباحث تخصصی آن اطلاعات زیادی ندارند.

بهترین متن های تبلیغاتی معمولا کوتاه، ساده و قابل فهم برای عموم مردم در نظر گرفته می‌شوند.

  • بهره‌گیری از کاراکترهای خاص

در نگارش بهترین متن های تبلیغات پیامکی می‌توانید برخی از لغات را با تغییر در فونت یا افزودن کاراکترهای خاص در معرض توجه بیشتری قرار دهید. با وجود کلمات و عبارات خاص یا اعمال تغییرات ظاهری در بهترین متن های تبلیغاتی در اولین نگاه، توجه مخاطب را جلب می‌نماید.

برای مثال در صورتی که محصولات خود را با تخفیف ۵۰ درصدی ارائه می‌نمایید، این مورد را به شکل زیر در متن پیامک تبلیغاتی خود لحاظ کنید:

حراج محصولات با ۵۰* درصد تخفیف بیشتر*

بدین ترتیب، مخاطب خود را برای خواندن متن به صورت کامل ترغیب می‌نمایید.

  • نحوه برقراری تماس

در انتهای پیامک، راه ‌های برقراری ارتباط با مجموعه خود را حتما ذکر نمایید. آدرس، شماره تلفن، آدرس سایت و یا لینک شبکه‌ های اجتماعی فعال که در آنها عضویت دارید را اعلام نمایید، تا به راحتی در دسترس مخاطبین خود قرار گیرید.

  • زمان ارسال بهترین متن های تبلیغات پیامکی

حتی بهترین متن های تبلیغاتی نیز در صورتی‌که در زمان نامناسب ارسال شوند، هیچ بازخوردی را نخواهند داشت. برای افزایش فروش و جذب مشتری بیشتر وقت شناس باشید و زمان مناسب را برای تبلیغات پیامکی خود انتخاب نمایید. بهترین متن ‌های تبلیغاتی اگر در ساعات نامناسب ارسال شده و باعث ایجاد مزاحمت برای مخاطبین شوند، با شکست رو به رو خواهند شد.

بهترین زمان ارسال پیامک اطلاع رسانی در زمان استراحت افراد می‌باشد که معمولا بین ساعات ۱۱ تا ۱۳ و یا بعد از اتمام کار مابین ساعات ۱۷ تا ۲۰ می‌باشد.

  • انتخاب صحیح و دقیق مخاطبین

بالا بردن بازخورد تبلیغات و بازاریابی پیامکی تنها زمانی اتفاق می‌افتد که بهترین متن ‌های تبلیغاتی را برای مخاطبین صحیحی که اطمینان دارید خدمات شما برایشان ضروری می‌باشد، ارسال نمایید. انتخاب جامعه هدف صحیح تنها زمانی امکان پذیر می‌باشد که از سامانه پیام کوتاه جهت ارسال اس ام اس تبلیغاتی استفاده نمایید.

شرکت دانش بنیان فراداده رایانه، با ارائه پنل اس ام اس با نام تجاری فراپیامک به یاری صاحبین مشاغل شتافته است. این شرکت دانش بنیان با ارائه خدمات متنوع در حوزه آنلاین مارکتینگ به عنوان یک استارتاپ های موفق در حال فعالیت می‌باشد.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

مهسا آجودانی

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک