وبلاگ فراپیامک

پنچ پیامک تشکر موثر که بهتر است امتحان کنید!

پنچ پیامک تشکر موثر که بهتر است امتحان کنید!

تجربه دریافت پیامک تشکر و ابراز قدردانی با شادی همراه است؛ زیرا باعث دل گرمی و رضایت مشتری می‌شود. پیام‌های تشکر راهی برای نشان دادن ارزش به مشتریان فروشگاهتان خواهد بود، پیام‌های تشکر نه تنها مؤدبانه هستند، بلکه می‌توانند ابزار قدرتمند بازاریابی برای افزایش موفقیت کسب و کار شما باشند.

مشتریانی که تجربه خوبی با شرکت شما دارند، احتمالاً در آینده دوباره به فروشگاه شما باز می‌گردند و به خریداران وفادار تبدیل می‌شوند. علاوه بر این، پیام‌های تشکر می‌تواند به ایجاد رابطه با مشتریان وفادار کمک کند و منجر به افزایش بازاریابی دهان به دهان برای کسب و کار شما شود.

ارسال یک یادداشت تشکر برای همه مشتریان شما غیرعملی نخواهد بود، شما می‌توانید به راحتی با ایجاد یک کمپین پیامکی متن تشکر خود را ارسال کنید. بازاریابی پیامکی چندین مزیت را برای برندهای تجاری که به دنبال رشد هستند، ارائه می‌دهد: آن‌ها مقیاس پذیرند، نرخ باز شدن بالایی دارند و به شما کمک می‌کنند تا با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.

در ادامه پنج نمونه از پیامک‌های تشکر برای کسب و کار شما، همراه با نکاتی در مورد نحوه نشان دادن قدردانی از مشتری به روشی که تجربه مثبتی را بدهد، آورده شده است.

  1. از ثبت نام آن‌ها تشکر کنید!

یادداشت‌های تشکر لازم نیست برای افرادی که قبلاً ثبت‌نام کرده‌اند، ارسال شود. وقتی شخصی برای دریافت پیامک به شما اجازه می‌دهد، از علاقه او نسبت به شرکت خود تشکر کنید و به او بگویید که می‌تواند انتظار دریافت اطلاعات ارزشمند و تخفیف در خریدهای آینده را داشته باشد. این پیام سپاسگزاری راهی عالی برای نشان دادن این موضوع به مشتریان است که از علاقه یا خرید آن‌ها قدردانی می‌کنید و متعهد به ایجاد بهترین تجربه ممکن برای مشتری هستید.

یک مطالعه در سال ۲۰۲۱ نشان داد که ارائه نظرات مربوط به محصول برای ۶۷٪ از مصرف‌کنندگان هنگام خرید از یک نام تجاری جدید مهم است. بنابراین، به عنوان بخشی از پیام تشکر یا جریان خوشامدگویی خود، از مصرف کنندگان بخواهید که نظرات خود را به اشتراک بگذارند. سپس، می‌توانید توصیه‌های مناسبی به آن‌ها بدهید و برای اولین خریدشان تشویقشان کنید.

فرض کنید شما یک برند پوشاک ورزشی هستید. از مشتریان خود بخواهید هنگام ثبت نام، نوع ورزشی را که به آن علاقه‌مند هستند، به اشتراک بگذارند، سپس، محصولات مرتبط را با آن‌ها به اشتراک بگذارید.

“سلام، از اینکه در فروشگاه ما ثبت‌نام کردید، متشکریم! آیا شما یک دونده یا شناگر هستید؟ لطفا به این پیامک پاسخ دهید.”

  1. بابت خرید از مشتری تشکر کنید!

تشکر کردن از مشتریانتان برای خرید اخیرشان راهی عالی است تا به آن‌ها بفهمانید از انتخاب آن‌ها قدردانی می‌کنید و این‌کار به حفظ مشتری کمک می‌کند. با تشکر کردن از شخصی برای خرید، می‌توانید به او احساس یک مشتری باارزش بدهید و او را تشویق کنید تا خرید دوباره‌ای را ایجاد کند.

علاوه بر این، یادداشت‌های تشکر برای خرید می‌توانند اطلاعات مهمی در مورد سفارش‌هایشان در اختیار مشتریان قرار دهند. به عنوان مثال، می‌توانید به مشتریان خود اطلاع دهید که چه زمانی می‌توانند انتظار ارسال بسته خود را داشته باشند.

“سلام، ممنون که از ما خرید کردید؛ سفارش شما ظرف ۱-۲ روز ارسال خواهد شد.”

  1. از حمایت مستمر مشتریان وفادارتان سپاس‌گزاری کنید!

علاوه بر خوشامدگویی به مشتریان جدید، پیام‌های سپاسگزاری راهی عالی برای جذب مشتریان مکرر است. وقتی از یک مشتری بلندمدت به خاطر خریدهای گذشته‌اش تشکر می‌کنید، نشان می‌دهید که برای حمایت مداوم او ارزش قائل هستید. این به رضایت مشتری کمک و او را تشویق می‌کند که در آینده به خرید از فروشگاه شما ادامه دهد.

“از حمایت مداوم شما سپاسگزاریم. به نشانه قدردانی ما، ۱۰٪ تخفیف برای سفارش بعدی شما قرار دادیم. در هنگام تسویه حساب از کد THANKS استفاده کنید.”

  1. از ارائه بازخورد تشکر کنید!

بازخورد مشتری برای هر کسب و کار موفقی ضروری است؛ زیرا به شما کمک می‌کند محصولات و خدمات خود را بهبود ببخشید. تشکر از مشتریان برای ارائه بازخورد، راهی عالی برای نشان دادن اینکه از نظرات آن‌ها قدردانی می‌کنید و متعهد هستید که فروشگاه خود را به بهترین شکل ممکن بسازید.

“سلام، از اینکه نظری را برای ما گذاشتید، متشکریم. نظرات شما برای ما بسیار ارزشمند است. ما از شما قدردانی می‌کنیم.”

  1. برای معرفی به یک دوست از مشتری خود قدردانی کنید!

مشتریان راضی می‌توانند یکی از بزرگترین دارایی‌های بازاریابی شما باشند؛ زیرا آن‌ها به دوستان خود از فروشگاه شما خواهند گفت. بازاریابی دهان به دهان یکی از قدرتمندترین انواع بازاریابی است و تشکر از مشتریان برای حمایت آن‌ها می‌تواند تشویقشان کند که به صحبت در مورد فروشگاه شما ادامه دهند و مشتریان جدید بیشتری وارد کنند.

وقتی کسی دوستی را به کسب و کار شما معرفی می‌کند، از او به خاطر سخاوتش تشکر کنید و به او بگویید که چقدر از حمایت او قدردانی می‌کنید.

“سلام، از انتشار نام فروشگاهمان متشکریم! ما واقعا از شما قدردانی می‌کنیم و امیدواریم که دوست شما نیز محصولات ما را دوست داشته باشد.”

بازاریابی پیامکی

بهترین روش‌ها برای ارسال پیام‌های تشکر از طریق پنل اس ام اس کدامند؟

در اینجا چند روش برتر برای پیام‌هایی وجود دارد که باعث می‌شود مردم احساس کنند مشتریان ارزشمندی هستند.

پیامک را شخصی و مرتبط کنید!

یک یادداشت تشکر عمومی می‌تواند غیرشخصی به نظر برسد و در ایجاد احساس قدردانی در مشتریان مؤثر نباشد. به علاوه، اکنون مصرف کنندگان از برندها و کسب و کارها انتظار دارند که پیام‌های خود را شخصی‌سازی کنند.

با گنجاندن نام مشتری و جزئیات مربوط به خریدهایش پیام‌های خود را شخصی سازی کنید. مشتریان خود را تقسیم‌بندی کنید و پیام‌های تشکر شخصی را بر اساس رفتارهای خرید آن‌ها ارسال کنید. می‌توانید برای این کار به مقاله” چگونه با شخصی سازی در کمپین‌های پیامکی مشتریان خود را شگفت زده کنیم؟” مراجعه کنید.

قدردانی خود را با تخفیف‌ها نشان دهید!

علاوه بر این، یک یادداشت تشکر سریع که شامل یک تخفیف یا امتیازات وفاداری است می‌تواند راهی عالی برای نشان دادن قدردانی شما باشد. هدایای سپاسگزاری نباید گران باشند، یک هدیه کوچک مانند کد کوپن یا نمونه محصول رایگان می‌تواند تأثیر مثبتی بر حفظ مشتری داشته باشد.

متن خود را در زمان مناسب پیامک کنید!

در نهایت، مراقب زمان بندی پیام‌های خود باشید. پیام‌های متنی را در ساعات بیداری و زمانی که مشتریان شما آزادند با شما در ارتباط باشند، برنامه ریزی کنید. مردم احتمالاً وقت بیشتری برای خرید اینترنتی دارند.

برای نکات زمان‌بندی بیشتر، پست ما را در مورد اهمیت زمان ارسال پیامک در بازاریابی پیامکی بررسی کنید.

ارسال دیرهنگام یک پیام تشکر می‌تواند باعث شود که پیام شما را به نظر بی‌ربط باشد. اگر متن شما در پاسخ به اقدامی است که مشتری انجام داده است (مانند خرید)، پس برای ارسال پیام ظرف چند ساعت برنامه ریزی کنید.

آماده پاسخگویی به بازخورد پیامک‌ها باشید!

وقتی پیام‌های تشکر را از طریق پیامک ارسال می‌کنید، رابطه‌ای را با مشتریان خود آغاز می‌کنید. پیام‌های متنی بیشتر از ایمیل احساس صمیمیت می‌دهند، به این معنی که مشتریان ممکن است پاسخ دهند. بنابراین، باید آماده باشید که به موقع پاسخ دهید.

بازاریابی پیامکی را آسان کنید!

امیدواریم این مثال‌ها به شما برای ارسال پیام قدردانی در بازاریابی خود کمک کرده باشد. هنگامی که تصمیم گرفتید که کدام پیام‌های تشکر را می‌خواهید ارسال کنید، وقت آن است که یک کمپین پیامکی راه‌اندازی کنید.

بهترین راه برای ارتباط با مشتریان از طریق بازاریابی پیامکی است. پنل‌های پیامکی به طور خاص برای کمک به برند‌ها در بازار طراحی شده است.

از آن‌ها برای ارسال پیام‌های متنی خودکار استفاده کنید که باعث می‌شود مشتریان شما احساس قدردانی کرده و محصولات شما را دنبال کنند. پیام‌ها را برای رفتار مشتری تنظیم کنید، مکالمات دوطرفه را خودکار کنید، وفاداری مشتری را ایجاد کنید و درآمد را افزایش دهید.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

حسین علی بابایی

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک