پیام تبلیغاتی و استفاده از پنل ارسال پیام کوتاه امروزه به بهترین روش برای تبلیغات تبدیل شده است.
به دلیل گسترش استفاده از وسایل الکترونیکی، ارسال پیام تبلیغاتی برای صاحبین مشاغل ساده تر بوده و با کمترین هزینه انجام میگردد.
طی سالهای گذشته، استفاده نادرست از امکانات پنلهای پیامکی باعث افزایش نارضایتی برخی از مخاطبین گردیده است؛
از این رو بسیاری از مخاطبین اقدام به انجام تنظیمات جهت عدم دریافت پیامک تبلیغاتی نمودهاند.
در مقاله پیشرو دلایل تمایل مخاطبین به عدم دریافت پیامک تبلیغاتی را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
شرکت دانش بنیان فراداده با ارائه پنل ارسال پیام کوتاه بسیاری از مشکلات بوجود آمده در این زمینه را برطرف مینماید؛
به تفکیک، در هر بخش، راه حل درنظر گرفته شده توسط این شرکت دانش بنیان را مورد بحث قرار خواهیم داد.
ارسال پیام تبلیغاتی در زمان نامناسب
بسیاری از صاحبین مشاغل، پیام تبلیغاتی خود را در زمان نامناسب ارسال مینمایند؛
این مورد باعث افزایش نارضایتی مخاطبین گردیده است؛
چرا که دریافت پیام تبلیغاتی در زمان استراحت و یا نیمه شب برای عموم مردم، ناخوشایند خواهد بود.
فراپیامک تمامی ارسال های کاربران را به تفکیک مورد بررسی و مانیتورینگ قرار میدهد؛
جهت تأمین رفاه مخاطبین امکان ارسال پیام تبلیغاتی بین ساعات ۹:۰۰ تا ۲۲:۰۰ میسر خواهد بود.
ارسال چندین باره پیام تبلیغاتی
در برخی از موارد به دلیل اختلال در سرورهای پنل ارسال پیام کوتاه هر پیام چندین بار ارسال میگردد.
که همین امر مخاطبان را نسبت به دریافت پیام های تبلیغاتی دلسرد میکند.
ارسال پیام تبلیغاتی بیمحتوا یا با مضامین غیراخلاقی
بسیاری از شرکتهای ارائه دهنده پنل ارسال پیام کوتاه به دلیل عدم کنترل متون ارسالی، باعث نارضایتی مخاطبین شدهاند؛
چرا که بسیاری از متنها دارای محتوایی غیر واقعی و اغراقآمیز میباشند؛
برخی از افراد بدون داشتن تخصص لازم و کافی اقدام به تبلیغات جهت ارائه خدمات تخصصی مینمایند؛
ارائه جوایز و شرکت در قرعهکشیهای دروغین نیز از سایر پیامهای تبلیغاتی غیرواقعی میباشند.
واحد اداری فراپیامک تمامی متون ارسالی کاربران را بررسی مینماید؛
در صورتی که متون مورد تأیید باشد، و از فیلترینگ پیامک رد شده باشد، اجازه ارسال به کاربر داده میشود.
ارسال پیامک تبلیغاتی برای ارائهی خدمات تخصصی، نیاز به مجوزهای مربوطه خواهد داشت؛
پس از استعلام مجوز، امکان ارسال پیام فراهم میگردد.
به منظور ارسال پیام با مضامین اهدای جوایز و قرعه کشی، تعهدنامه جهت انجام موارد ذکر شده در متن پیام از کاربر دریافت میگردد.
بسیاری از کلمات جهت جلوگیری از ارسال متون غیر اخلاقی فیلتر میباشد و امکان ارسال چنین متونی وجود نخواهد داشت.
انتخاب نادرست جامعه هدف
به دلیل نامعتبر بودن بانک شمارههای بسیاری از پنلهای پیامکی ارسال پیام تبلیغاتی برای مشاغل و اصنافی ارسال میگردد که نیازی به خدمات تبلیغ شده ندارند؛
بنابراین هیچ توجهی به پیام ارسال شده نمیکنند و تبلیغات انجام شده نیز بازخوردی نخواهد داشت.
فراپیامک با ارائه کاملترین پنل های کاربری برای این مشکل نیز تدابیری اندیشیده است؛
تمامی بانک شمارهها در ابتدا اعتبار سنجی میگردد؛
پس از تأیید صحت آنها، بانکهای اصناف و مشاغل در اختیار کاربران قرار میگیرد.
در این صورت اشخاصی که پیام را دریافت میکنند، مضمون پیام تبلیغاتی به شغل یا منطقه سکونتشان مربوط میباشد.
راه حل عدم دریافت پیامک تبلیغاتی همراه اول و ایرانسل
اپراتور همراه اول
برای عدم دریافت پیامک تبلیغاتی و از اپراتور همراه اول میبایست عدد ۱ را به شماره ۸۹۹۹ ارسال نمایید.
در صورت تمایل به فعالسازی مجدد سرویس پیام تبلیغاتی، عدد ۲ را به شماره ۸۹۹۹ ارسال نمایید.
اپراتور ایرانسل
در صورتی که سرویسهای سامانه ۸۲۸۲ فعال شده باشد، پیام تبلیغاتی ارسال شده از اعتبار شما کسر خواهد کرد.
برای قطع دائمی پیامک تبلیغاتی از این اپراتور کافیست یک پیامک خالی به شماره ۱۳۱ ارسال نمایید.
وارد سایت https://vitrin.irancell.ir/Home شوید و شماره موبایل خود را به عنوان نام کاربری در قسمت “ورود به سیستم” درج نمایید؛
سپس رمز عبور دریافتی روی موبایل خود را وارد نمایید.
در قسمت “تنظیمات سرویس پیام کوتاه” وارد شارژ خودکار بستههای من شده و سرویسهای فعال خود را غیرفعال نمایید.