وبلاگ فراپیامک
ایده های راه اندازی کسب و کار جدید

ایده های راه اندازی کسب و کار جدید معمولا ایده های خلاقانه و نوآورانه‌ای هستند که منجر به راه اندازی یک کسب و کار نوپا، استارتاپ و کارآفرینی می‌شوند.

امروز، ده‌ها هزار نفر درنظر دارند با استفاده از ایده های راه اندازی کسب و کار جدید و ایده های خلاقانه یک کسب و کار را در قالب استارتاپ شروع کرده و به کارآفرینی بپردازند.

به طور متوسط، هر فرد می‌تواند در طول زندگی کاری خود دو یا سه شغل داشته باشد؛

معمولا کسانی که حرفه ای را ترک می‌کنند اغلب در مورد حرکت دوم یا سوم شغلی خود به کارآفرینی و استفاده از ایده های خلاقانه فکر می‌کنند.

افرادی که بخشی از نیروی کار ۹ تا ۵ ساله هستند و در آستانه بازنشستگی قرار دارند، می‌توانند با استفاده از ایده های راه اندازی کسب و کار جدید به شروع یک استارتاپ فکر کنند.

خبر خوب اینکه شروع کسب و کار با استفاده از ایده های خلاقانه و کارآفرینی تقریبا برای تمامی افرادی که صاحب ایده های راه اندازی یک کسب و کار جدید هستند، امکان پذیر خواهد بود.

ایده های راه اندازی کسب و کار جدید

خوشبختانه امروزه با ظهور پدیده‌ی استارتاپ و کارآفرینی و کسب درآمد در منزل با استفاده از ایده های خلاقانه، راه اندازی یک استارتاپ بسیار ساده تر از قبل است.

در ادامه، تعدادی از ایده های راه اندازی کسب و کار جدید را برای جذب سرمایه، کارآفرینی و سودآوری معرفی خواهیم کرد.

ارائه طرح کسب و کار

ارائه ایده های خلاقانه و طرح کامل مشاغل مانند استارتاپ، شامل تحقیقات بازار، روایت طرح و صورتهای مالی با استفاده از ایده های خلاقانه میتواند برای شما درآمدزا باشد.

هزینه های حدودی و بودجه ای که مشتری برای شروع استارتاپ و کارآفرینی دارد را تطابق داده و برای آن برنامه ریزی کنید .

برای مثال اگر قصد پیشنهاد دادن نمایندگی پنل اس ام اس و کسب درآمد از این راه را دارید، بسته به بودجه ی مشتری خود میتوانید یکی از طرح های پنل اس ام اس فراپیامک را برای ارسال پیامک تبلیغاتی به ایشان پیشنهاد دهید.

در این حالت میتوانید با استفاده از پنل بازاریابی این مجموعه برای خود نیز کسب درآمد داشته باشید.

خدمات حسابداری

آیا شما در کار با اعداد عالی هستید و می‌خواهید در این حوزه کارآفرینی کنید؟

برای تبدیل شدن به یک حسابداری آزاد (Freelancer)، نیازی به حسابداری رسمی در یک مجموعه ی مشخص نخواهید داشت. اما باید کار شما با اعداد خوب باشد.

در صوتی که توانایی استفاده از ابزارهای ارائه‌ی صورت حساب آنلاین مانند وب سایت Sighted.com و ابزارهای پرداخت آنلاین مانند وب سایت Due.com را داشته باشید، میتوانید به صورت رایگان کارهای خود را پیش ببرید.

برخی از خدماتی که می‌توانید ارائه دهید عبارتند از:

  • ایجاد ترازنامه
  • ارائه اظهارنامه
  • ایجاد گزارش های مالی به صورت ماهانه، سه ماهه و سالیانه

مشاور شبکه های اجتماعی

آیا کسی هست که فیس بوک (Facebook)، توییتر (Twitter) و اینستاگرام (Instagram) را دوست نداشته باشد؟

قطعا استفاده از شبکه اجتماعی رواج بسیار زیادی در جوامع مدرن دارد؛ اما اکثر این رسانه ها آموزش مشخصی برای کاربران خود ندارند.

توییتر و گوگل، در میان سایرین، دوره های حرفه ای کامل را با گواهی‌نامه‌های شناخته شده، ارائه می‌دهند که نیازی به پرداخت هزینه ندارند.

از آنجا که رسانه های اجتماعی دارای ظرفیت نامحدود برای جذب مشتری، جلب اعتماد مشتری و رعایت اصول مشتری مداری است، می‌تواند در سراسر جهان گسترش یابد.

این روند بعید است که به زودی از بین برود، با توجه به شبکه های اجتماعی جدیدی که هر ساله به وجود می‌آیند، امکان گسترش بی حد و حصر آنها فراهم است؛

در این میان شما می‌توانید با استفاده از مدیریت رسانه های اجتماعی یا هر کسب و کار جدیدی (استارتاپ) برای خود درآمد داشته باشید.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

آیدا سنقری

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک