وبلاگ فراپیامک
پنل بازاریابی

پنل بازاریابی از جمله مهم‌ترین ابزارهای مورد استفاده برای جذب مشتریان و سودآوری برای انواع مختلف کسب و کار ها محسوب می‌شود.

همراه با گسترش روزافزون تکنولوژی نیاز به آنلاین مارکتینگ و بازاریابی و فروش برای مؤثر بودن در فضای رقابتی با سایر رقیبان حائز اهمیت ویژه‌ای می‌باشد.

از میان روش‌های موجود برای بازاریابی و فروش، پنل بازاریابی، ارسال پیامک تبلیغاتی و آنلاین مارکتینگ مورد توجه صاحبین مشاغل قرار دارد.

مفهوم کلی بازاریابی و فروش

طی سالیان مختلف تعاریف متفاوتی برای این واژه (بازاریابی) درنظر گرفته است.

بهترین تعریف ارائه شده، تمرکز ویژه‌ای بر مشتری مداری و برآوردن نیازهای مشتریان دارد.

هرچه توجه به نیازهای مشتریان بالاتر رود، اعتماد مشتریان بیشتر شده و ارتباط همیشگی میان کسب و کار شما و مشتری در جریان خواهد بود.

با بهره گیری از پنل بازاریابی و فروش به صورت آنلاین مارکتینگ، امکان استفاده از مشتریان بالقوه و تبدیل آنان به مشتریان دائمی فراهم خواهد بود.

علت بازخورد بالای آنلاین مارکتینگ، استفاده عموم مردم از وسایل الکترونیکی می‌باشد؛

در واقع وسایل الکترونیکی از جمله موبایل و تبلت (Tablet) در تمامی ساعات روز همراه افراد بوده و در نتیجه میزان توجه به تبلیغات توسط این بستر بالاتر خواهد رفت.

ارتباط ارسال پیامک با بازاریابی و فروش

با توجه به موارد ذکر شده و استفاده اکثریت مردم از تلفن همراه، ارسال پیامک از طریق پنل بازاریابی باعث جذب مشتری و سودآوری خواهد شد.

امکانات متنوع پنل پیامکی نیز بر جذابیت این روش از آنلاین مارکتینگ (Online Marketing) می‌افزاید.

با قرار دادن آدرس سایت و یا لینک کانال تلگرام و اینستاگرام خود در متن پیام، این امکان را فراهم آورید تا مخاطبین در صورت تمایل، تمامی خدمات ارائه شده توسط مجموعه شما را مشاهده نمایند.

امکانات پنل ارسال پیامک و تاثیر آن در آنلاین مارکتینگ

پنل ‌های پیامکی امکانات گوناگونی را برای تحقق آنلاین مارکتینگ در اختیار صاحبین مشاغل قرار داده که به برخی از آنان اشاره خواهیم کرد:

  • ارسال انبوه

روش‌های مختلفی برای ارسال پیامک انبوه در پنل پیامک طراحی گردیده است؛

برای مثال، ارسال به یک منطقه خاص، ارسال به سن و جنسیت موردنظر، ارسال پیامک از روی نقشه، ارسال به کدپستی مورد نظر و … را می‌توان نام برد.

  • ارسال هوشمند

در صورتی که اطلاعات شماره مخاطبین خود را در اختیار داشته باشید، به راحتی می‌توانید متن پیام تبلیغاتی را برای هر مخاطب شخصی سازی نمایید.

ارسال هوشمند در کوتاه‌ترین زمان ممکن یک متن را برای تمامی مخاطبین با نام خودشان ارسال خواهد کرد؛

ارسال هوشمند برای مخاطبین جذاب خواهد بود؛ چرا که متن پیام را به نام خود دریافت می‌نمایند و این مهم تأثیر به ‌سزایی در ترغیب آنان خواهد داشت.

تنها کافیست فایل اطلاعات مشتریان را در سیستم بارگذاری نمایید؛ در هر پیامک ارسالی، نام گیرندگان پیامک مورد خطاب قرار می‌گیرد.

  • پیامک مناسبت

امکان ارسال پیامک تبریک در مناسبت ‌های گوناگون، همانند تولد مشتریان، برای شما فراهم بوده و این امر جزء اصول مشتری مداری به ‌شمار می‌رود.

شرکت دانش بنیان فراداده با طراحی سامانه پیامک جزء بهترین شرکت‌های ارائه دهنده سرویس‌های پیامکی و آنلاین مارکتینگ محسوب می‌گردد.

علاوه بر پنل پیامکی، این شرکت دانش بنیان پنل بازاریابی پیامکی نیز طراحی و ارائه نموده است؛

این پنل به کاربران یک کد یکتا تخصیص داده که با معرفی افراد جدید جهت استفاده از خدمات ارائه شده سود بازاریابی خود را دریافت نمایند.

روش کار این پنل به این ترتیب بوده که اعضای جدید با وارد نمودن کد معرف خود در حین ثبت نام باعث سودآوری بازاریاب خود خواهند شد.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

مهسا آجودانی

Subscribe
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای‌ها
Inline Feedbacks
View all comments
صبا نوروزی
صبا نوروزی
9 ژانویه, 2018 15:37

مطلب خیلی خوبی بود
با سپاس

Call Now Buttonتماس با فراپیامک