وبلاگ فراپیامک
آموزش گوگل ادوردز

آموزش گوگل ادوردز

آموزش گوگل ادوردز چه مزایایی دارد؟

آموزش گوگل ادوردز با توجه به تمرکز صاحبین مشاغل بر تجارت الکترونیک و اهمیت بالای تبلیغات و بازاریابی اینترنتی، طی این مقاله مورد بحث قرار خواهد گرفت.

گوگل یکی از پرمخاطب‌ترین موتورهای جستجو شناخته شده که روزانه صدها میلیون کاربر، جهت دستیابی به مقاصد خود از آن بهره می‌گیرند.

گوگل ادوردز در حقیقت سیستم و روش تبلیغاتی شرکت گوگل محسوب می‌شود که به کاربران این امکان را داده که با تکیه بر کلیدواژه‌های مرتبط با کسب و کار خود برای بالا رفتن بازدید از سایتشان سرمایه‌گذاری نمایند.

هزینه تبلیغات در گوگل ادوردز

تبلیغات در گوگل ادوردز با توجه به انتخاب کلمات کلیدی و دفعات کلیک بر روی تبلیغ شما و شرکت در مزایده‌های مربوطه، مشمول هزینه خواهد شد.

موقعیت حقیقی قرارگیری تبلیغ شما با توجه به امتیاز و رتبه تبلیغتان مشخص خواهد شد.

پس از مشخص شدن جایگاه و رتبه، به ازای هر کلیک بر روی تبلیغ مورد نظر، هزینه آن را پرداخت خواهید کرد که در اصطلاح به آن CPC گفته می‌شود.

CPC در حقیقت بالاترین پیشنهادی است که در هنگام شرکت در مزایده برای هر بار کلیک بر روی تبلیغ و کلمه کلیدی مورد نظر خود مشخص نموده‌اید.

با توجه به نرخ CPC مشخص شده توسط شما، نرخ تبلیغی که بعد از تبلیغ شما ایجاد می‌گردد، مشخص خواهد شد.

تنها زمانی که شما پایین‌ترین قیمت را ارائه نموده و یا تنها پیشنهاد‌دهنده‌ بوده و رقیبی نداشته باشید می‌بایست حداکثر مبلغ مزایده را که اعلام نموده‌اید، پرداخت نمایید.

کار با گوگل ادوردز به این شکل بوده که اشخاصی که با کیفیت پایین مزایده را به انجام می‌رسانند، توسط تیم تبلیغات در گوگل ادوردز جریمه خواهند شد.

نحوه دریافت امتیاز کیفیت

Quality Score و یا امتیاز کیفیت گوگل توسط این شرکت جهت سنجش میزان مرتبط بودن کلمات کلیدی با تبلیغ شما و تعداد کلیک بر روی تبلیغ و محتوی صفحات شما می‌باشد.

هرچه ارتباط میان کلمات کلیدی انتخاب شده با کسب و کار شما بیشتر باشد، در نتیجه رتبه‌‌ی بالاتری را دریافت خواهید نمود.

پس از ارزیابی رتبه‌ی تبلیغ شما، جایگاه‌تان برای تبلیغات در گوگل ادوردز مشخص خواهد شد.

نحوه محاسبه CPC

جهت سهولت در کار با گوگل adwords می‌بایست فرمول محاسبه CPC را به درستی برای شرکت در مزایده به‌کار گیرید.

گوگل برای محاسبه CPC رتبه‌ی رقیب شما که در حقیقت نفر دوم در جستجوی کلمه کلیدی می‌باشد را بر امتیاز کیفیت تبلیغ شما تقسیم می‌نماید.

کلیدواژه مناسب برای کار با گوگل ادوردز

کلیدواژه‌ها در حقیقت عباراتی هستند که شرکت تبلیغ کننده برای بالا رفتن تعداد کلیک بر روی تبلیغ مورد نظر انتخاب می‌نمایند.

آموزش گوگل ادوردز از آن جهت اهمیت داشته که با انتخاب نزدیک‌ترین و بهترین کلمات کلیدی به خدمات خود، بازخورد بهتری از کار با گوگل ادوردز دریافت خواهید نمود.

برای مثال، هنگامی که قصد تبلیغات در زمینه‌ی پنل های پیامکی و سرویس دهنده پیامکی را دارید کلمه سامانه پیامک می‌تواند یکی از بهترین کلیدواژ‌ه‌ها برای استفاده در محتوای سایت شما خواهد بود.

شرکت دانش بنیان فراداده با ارائه پنل پیامک با نام تجاری فراپیامک از تبلیغات در گوگل ادوردز برای موفقیت استارتاپ خود بهره‌ برده است.

بهینه سازی موتورهای جستجو

سئو چیست و یا بهینه سازی موتورهای جستجو، پس از انتخاب کلمات کلیدی و استفاده درست از آنان در محتوای سایت، باعث بهبود رتبه بندی (Ranking) سایت شما شده و پس از جستجوی کلمات کلیدی، تبلیغ شما در صفحات اول نمایش داده خواهد شد.

در پایان، آموزش گوگل ادوردز به تمامی صاحبین مشاغل جهت پیشرفت در عرصه رقابت با سایر رقبا توصیه می‌گردد.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

مهسا آجودانی

Subscribe
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای‌ها
Inline Feedbacks
View all comments
صبا نوروزی
صبا نوروزی
8 ژانویه, 2018 13:29

متن کامل و جامع و بسیار مفیدی بود
با تشکر فراوان

Call Now Buttonتماس با فراپیامک