وبلاگ فراپیامک
اپراتورهای سامانه پیامک

اپراتورهای سامانه پیامک و یا اپراتور ارسال اس ام اس همانند اپراتورهای تلفن همراه متفاوت بوده و هرکدام بنا به سیاست کاری خود خدمات ارائه می‌نمایند. شرکت‌ های ارائه دهنده سامانه تبلیغات پیامکی جهت ارسال پیام تبلیغاتی با اپراتورهای سامانه پیامک قرارداد منعقد می‌کنند. اپراتورهای سامانه پیامک را می‌توان از خطوط ارسال کننده پیامک تبلیغاتی که هریک ارائه می‌دهند از یکدیگر تفکیک نمود.

پنج رقم ابتدایی خطوط تبلیغاتی و یا خدماتی، تعیین کننده‌ی اپراتورهای سامانه پیامک و یا اپراتور ارسال اس ام اس مربوطه می‌باشد. برای مثال شماره ۱۰۰۰۲۴۸۱۴ مربوط به اپراتور ۱۰۰۰ و یا ۲۰۰۰۸۰۰ مربوط به اپراتور ۲۰۰۰ می‌باشد که طی مقاله پیش‌رو با این اپراتورها و سامانه تبلیغات پیامکی بیشتر آشنا خواهیم شد.

اپراتور ۱۰۰۰

اولین شرکت ارائه دهنده شماره تبلیغات پیامکی مجموعه “رهیاب رایانه گستر” بوده و یکی از بهترین اپراتورهای سامانه پیامک با پیش شماره ۱۰۰۰ به شمار می‌رود. این اپراتور اس ام اسی، کیفیت ارسال بسیار خوبی داشته و سیستم گزارش‌دهی دقیق و منظمی دارد و امکان انتخاب شماره‌ی خطوط ارسال کننده را برای مشتریان خود فراهم آورده است.

اپراتور ۲۰۰۰

شرکت آتیه داده پرداز” اپراتور ۲۰۰۰ بوده و سرعت و کیفیت ارسال بالایی را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. تفاوت این اپراتور با سایر اپراتورهای پیامکی در نحوه عودت هزینه‌ی ارسال‌ها می‌باشد؛

اپراتور ۲۰۰۰ تنها هزینه پیام‌های رسیده به گوشی را از مشتریان خود کسر می‌نماید. قیمت خطوط و تعرفه ارسال پیامک از خطوط ۲۰۰۰ نسبت به سایر اپراتورها بالاتر است.

اپراتور ۳۰۰۰

شرکت مگفا (مرکز گسترش و فناوری اطلاعات) نیز از جمله اپراتورهای قدیمی به‌شمار می‌رود و معمولا ادارات و سازمان‌های دولتی با این اپراتور همکاری می‌نمایند.

اپراتور خط ثابت

شرکت پیک آسا (آسانک) ارائه دهنده خطوط پیامکی شهرهای تهران و البرز با پیش شماره ۰۲۱ و ۰۲۶ می‌باشد. هر مجموعه‌ای از طریق این اپراتور می‌تواند خط تلفن شرکت خود را به صورت مجازی دریافت نموده و ارسال پیام تبلیغاتی را از طریق این شماره‌ها انجام دهد. این اپراتور برای سایر شهرستان‌ها امکان دریافت خطوط ثابت با پیش شماره ۰۲۱۰۰۰ را فراهم نموده است تا خدمات گسترده‌تری در سطح کشور ارائه نماید.

اپراتورهای ۵۰۰۰

ارتباطات سیار و همراه اول خطوط ۵۰۰۰ را در اختیار شرکت‌ های گوناگونی قرار داده تا تنوع خدمات ارائه شده گسترش یابد و حق انتخاب مشتریان بالاتر رود.

برای مثال خطوط با پیش شماره ۵۰۰۰۴ در اختیار “شرکت ارمغان راه طلایی“، پیش شماره ۵۰۰۰۲ و ۵۰۰۰۵ مربوط به شرکت راه کار سرزمین هوشمند و پیش شماره ۵۰۰۰۱ و ۵۰۰۰۹ در اختیار شرکت رهیاب پیام گستران می‌باشد.

شرکت‌ های ارائه دهنده خطوط ۵۰۰۰ امکان ارسال براساس سن و جنسیت خاص را برای مخاطبین خود فراهم نموده‌اند و مستقیما به بانک شماره پردیس همراه اول برای ارسال ‌های سن و جنسیت خود متصل می‌باشند.

در نهایت، برای استفاده از خدمات تمامی اپراتورهای یاد شده، میبایست اقدام به خرید سامانه تبلیغات پیامکی و پنل اس ام اس نمایید. برای انتخاب بهترین سرویس دهنده پیامکی به این مورد توجه نمایید که شرکت ارائه دهنده پنل پیامک با تمامی اپراتورهای یاد شده همکاری مستقیم و متداول داشته باشد. بدین ترتیب به راحتی می‌توانید با توجه به نیاز خود اپراتور مورد نظر را انتخاب و از خدمات بهره‌مند شوید.

شرکت دانش بنیان فراداده با تمامی اپراتورهای پیامکی به صورت مستقیم فعالیت نموده و انتخاب ‌های متنوعی را برای کاربران خود فراهم نموده ‌است.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

مهسا آجودانی

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک