وبلاگ فراپیامک
افزونه پیامک وردپرس

افزونه پیامک وردپرس

افزونه پیامک وردپرس یکی از امکانات سامانه پیامک است که با استفاده از وب سرویس اس ام اس اتصال خود را با سامانه پیامک برقرار می‌کند. وردپرس (WordPress) یک ابزار منبع باز (Open Source) است که با زبان PHP برنامه نویسی شده است.

احتمالا ساده ترین و قوی ترین ابزار وبلاگ نویسی و سیستم مدیریت محتوا وب سایت یا CMS است که در حال حاضر وجود دارد. افزونه پیامک وردپرس کاملا رایگان بوده و کاربران بدون پرداخت هیچ هزینه‌ی اضافی به عنوان یکی از امکانات سامانه پیامکی و با اتصال به وب سرویس پیامک از آن استفاده خواهند کرد.

چه کسانی از وردپرس استفاده می کنند؟

بسیاری از وبلاگ‌های معروف، رسانه های خبری، سایت های موسیقی و شرکت های معروف از وردپرس استفاده می‌کنند.

به عنوان مثال، وبلاگ های خبری معروف مانند Mashable و TechCrunch هر دو با وردپرس ساخته شده‌اند. رسانه های خبری مانند وبلاگ های نیویورک تایمز و وبلاگ های شخصی CNN نیز از وردپرس استفاده می‌کنند.

اگر شما همیشه درباره‌ی افرادی که از وردپرس استفاده می‌کنند، کنجکاوید، می‌توانید به سایت وردپرس مراجعه کنید؛ قطعا تحت تاثیر تعداد سایت های شناخته شده و افراد معروفی که از وردپرس استفاده می‌کنند، قرار خواهید گرفت.

پلاگین چیست؟

پلاگین (plug-in) یا افزونه یک تکه‌ی نرم افزاری است که شامل یک گروه از توابع می‌باشد که قابلیت اضافه شدن به یک وب سایت ساخته شده با وردپرس را دارد. پلاگین ها مانند افزونه پیامک وردپرس می‌توانند قابلیت های خود را گسترش دهند یا ویژگی های جدید خود را به وب سایت های وردپرس اضافه کنند. پلاگین های وردپرس در زبان برنامه نویسی پی اچ پی (PHP) نوشته شده اند و به صورت یکپارچه با آن ادغام می‌شوند.

به عنوان یک مدیر سایت، شما می‌توانید پلاگین ها را از قسمت مدیریت نصب یا حذف کنید. از آنجا که اکثریت پلاگین ها رایگان هستند، مهم است که به این نکته مهم توجه کنید که این پلاگین‌های رایگان، معمولا پشتیبانی فنی را دربرنمی‌گیرند.

به همین دلیل مهم است که هنگام انتخاب آنچه که می‌خواهید در سایت خود نصب کنید، مراقب باشید. اگرچه پلاگین هایی وجود دارد که می‌توانند تقریبا هر کاری را انجام دهند؛ اما برخی از آنها با کیفیت بسیار بالاتر از دیگران به شما خدمات را ارائه خواهند داد.

افزونه پیامک وردپرس

در هنگام انتخاب پنل پیام کوتاه قطعا وجود افزونه پیامک وردپرس و وب سرویس اس ام اس به عنوان یکی از امکانات سامانه پیامکی یک امتیاز بزرگ به شمار می‌رود. در صورتی که سامانه پیامکی قادر به ارائه این امکانات نباشد، عملا افرادی که از وردپرس استفاده می‌کنند، امکان ارسال خودکار و مستقیم پیامک از آن را نخواهند داشت.

سامانه پیامک فراپیامک به عنوان یک پنل اس ام اس برای ارسال پیامک تبلیغاتی و خدماتی امکان استفاده از پلاگین های نرم افزاری متنوعی را فراهم کرده است که افزونه پیامک وردپرس نیز یکی از آنهاست.

به منظور یک انتخاب مناسب برای انتخاب افزونه پیامک وردپرس می‌توانید به این سوالات در خصوص امکانات سامانه پیامکی و وب سرویس اس ام اس آن پاسخ دهید. هر چند وقت یک بار به‌روزرسانی می‌شود؟ آیا با آخرین نسخه وردپرس سازگار است؟ آیا به سوالات پشتیبانی خود پاسخ می‌دهند؟

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

آیدا سنقری

Subscribe
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای‌ها
Inline Feedbacks
View all comments
پنل اس ام اس
پنل اس ام اس
19 دسامبر, 2018 11:00

سلام
بنده از سال ۹۲ با فراپیامک همکاری دارم و این مجموعه فوق العاده است.

شیما صاحبقرانی
24 دسامبر, 2018 09:14

باعث افتخار مجموعه فراپیامک است که شما را در کنار خود دارد

Call Now Buttonتماس با فراپیامک