وبلاگ فراپیامک

چگونه بدون محدودیت پیامک بزنیم؟

محدودیت ارسال پیامک در اپراتورهای مختلف

از بهترین و کم‌هزینه‌ترین فعالیت‌های تبلیغاتی برای کسب و کارها، ارسال پیامک است. این ابزار بسیار ساده است، اما در عین حال، فوق العاده تاثیرگذار است. می‌توانید نام برند و اطلاعات درباره خود و محصولات و فعالیت هایتان را در اختیار مخاطبین و مشتریان قرار دهید. در این مطلب درباره محدودیت ارسال پیامک در اپراتورهای مختلف صحبت خواهیم کرد؛ اما برای اینکه شاهد بهترین عملکرد در ارسال پیامک تبلیغاتی باشید، باید روش ارسال اس ام اس درست را انتخاب کنید.

با انتخاب راه درست، می‌توانید هدفمند پیش بروید و بودجه را نیز برنامه‌ریزی‌شده خرج نمایید. اگر پنل یا اپراتور ناکارآمدی را برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی انتخاب کنید، بودجه شما به هدر رفته است.

بسیاری از اپراتورها هستند که برای ارسال پیامک کوتاه در طول روز، محدودیت هایی دارند. پس با شناخت اپراتورها می‌توانید انتخاب درست و هوشمندانه ای را داشته باشید. در این مطلب درباره محدودیت های انواع اپراتورها می‌خوانیم.

ارسال پیامک تبلیغاتی با سیم کارت شخصی

بسیاری از کسب و کارها برای تبلیغات و معرفی برند خود به ارسال اس ام اس برای بازاریابی روی آورده‌اند. ارسال اس ام اس تبلیغاتی کار سختی نیست؛ اما باید با شرایط استاندارد و امکانات موجه و قابل قبول انجام گیرد. این شرایط استاندارد و امکانات قابل قبول در گرو پنل اس ام اس است. اما شاید افرادی باشند که بنا بر دلایلی، خواسته‌اند با موبایل و سیم کارت شخصی خود این کار را انجام دهند. اما واقعا این کار قابل انجام است؟

در دنیای بزرگ و پیشرفته دیجیتال، همه ابزارها می‌توانند وسیله‌ای برای رسیدن ما به اهدافمان باشند. پس ارسال پیامک تبلیغاتی با سیم کارت شخصی نیز امکان‌پذیر است، اما نکته قابل توجه این است که بار حقوقی بسیار زیادی دارد. ارسال پیامک تبلیغاتی با سیم کارت شخصی، محدودیت ارسال پیامک دارد؛ از طرفی نمی‌توان به تعداد دلخواه و انبوه این کار را انجام داد.

مورد دیگر این است که محدودیت ارسال اس ام اس از شماره شخصی، روند پیگیری جدی از سمت مراجع قانونی دارد و اینکه مخاطبین و مشتریان بسیاری به شما اعتماد نمی‌کنند و برندتان را نامطمئن می‌پندارند.

توصیه ما این است که حتی اگر کسب و کارتان کوچک است، از ارسال پیامک انبوه استفاده نمایید. هنگامی که کسب و کارتان بزرگتر شود، نیز این خطوط برایتان کارآمد است.

کدام اپراتورها محدودیت ارسال دارند؟

و اما درباره محدودیت ارسال پیامک در اپراتورهای مختلف ابتدا به ارسال اس ام اس با خطوط شخصی می‌پردازیم. مهم ترین قانونی که در این باره وضع گردید، محدودیت ارسال اس ام اس بود. با توجه به این قانون، تا ۵۰۰ اس ام اس در شبانه روز می‌توان با خطوط شخصی موبایل ارسال کرد.

اگر ارسال اس ام اس از این تعداد بیشتر شود، فورا خط مسدود می‌گردد و دیگر برقراری ارتباط با آن، ممکن نیست. برای رفع مسدود بودن سیم کارت باید به نمایندگی های اپراتور مراجعه شود و در صورت تکرار نیز صاحب خط، به مراجع قضایی فراخوانده می‌شود. پس برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی، استفاده از سیم کارت شخصی اصلا توصیه نمی‌شود. بهترین راه استفاده از پنل اس ام اس معتبر مانند فراپیامک است!

محدودیت ارسال پیامک در اپراتورهای مختلف و خطوط رند و آشنا

محدودیت ارسال پیامک در اپراتورهای مختلف و خطوط رند و آشنا
محدودیت ارسال پیامک در اپراتورهای مختلف

اگر پیامک های تبلیغاتی را دیده باشید، حتما متوجه این موضوع شده‌اید که بیشتر اس ام‌ اس‌ های خدمات و معرفی برند و محصولات در کسب و کارها، با شماره‌ هایی آشنا و رند و از طریق سامانه پیامکی خاصی فرستاده می‌شوند. شماره های آشنا شامل شماره‌ هایی مانند ۵۰۰۰، ۳۰۰۰ و مواردی از این قبیل می‌باشند.

خطوط ۱۰۰۰

این خطوط بسیار رند هستند و مشتریان می‌توانند بعد از ۴ رقم ابتدایی (۱۰۰۰) شماره موبایل خود را قرار دهند. هیچ گونه محدودیت ارسال برای این پیش شماره وجود ندارد و از یک تا بی نهایت پیامک قابل ارسال می‌باشد، اما صف ارسال می‌بایست رعایت گردد. بخش مانیتورینگ فراپیامک، برحسب قوانین پیامکی، ارسال های انبوه را تائید یا عدم تائید می‌کند.

خطوط پیامکی ۲۰۰۰

خطوط ۲۰۰۰ رند و غیر رند دارند که استعلامی بوده و خطوط رند هزینه بیشتری دارند. هیچ گونه محدودیت ارسال برای این پیش شماره وجود ندارد.

خطوط پیامکی ۵۰۰۰

استفاده از خطوط پیامکی 5000
خطوط پیامکی ۵۰۰۰

البته باید درباره این خطوط گفت که خطوط ۵۰۰۰ سرشاخه دارند. مانند ۵۰۰۰۱، ۵۰۰۰۲، ۵۰۰۰۴ و ۵۰۰۰۵٫ برای مثال، شماره‌ مدنظر مشتری، بعد از ۵۰۰۰۵ تا ۱۵ رقم قرار خواهد گرفت. ۵ رقم اول انتخابی نیست. در دسترس ترین خطوط پیامکی بوده و قیمت مناسبی دارند، خطوط ۵۰۰۰ هستند. محدودیت ارسال برای این پیش شماره وجود ندارد.

خطوط پیامکی ۳۰۰۰

خطوط ۳۰۰۰ نیز عموما رند نیستند؛ زیرا سرشاخه دارند. برای مثال سرشاخه ۳۰۰۰۳۰۰۰ کلا توسط یک شرکت خریداری می‌شود. این خطوط از خطوط قدیمی بوده و مورد استفاده برای ارگانها و سازمانهای بزرگ دولتی و خصوصی است. در این خطوط، امکان انتخاب ۴ رقم اول بعد از سرشماره ۳۰۰۰ وجود ندارد و در خطوط ۸ رقمی آن محدودیت وجود دارد. هیچ گونه محدودیت ارسال برای پیش شماره ۳۰۰۰ وجود ندارد، اما دارای صف ارسال می‌باشد. ارسالهای انبوه توسط بخش مانیتورینگ فراپیامک، برحسب قوانین پیامکی، تائید یا عدم تائید می‌شوند.

خرید پنل اختصاصی اس ام اس

خرید پنل اختصاصی اس ام اس
پنل اختصاصی اس ام اس

برای رفع ارسال پیامک بدون محدودیت باید ابزار مناسب را انتخاب کرد. می‌توانید با خرید پنل اختصاصی و سامانه پیامکی به هدفی ارزشمند خواهید رسید. پنل اختصاصی پیامک بهترین روش برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی و معرفی برند کسب و کار شما است. با بهترین پکیج های پیامکی فراپیامک به موفقیت و رشد بالایی در کسب و کارتان خواهید رسید.

سوالات متداول

  • آیا امکان ارسال لینک از طریق پنل پیامکی وجود دارد؟

    در متن پیامک می‌توان لینک سایت را قرار داد، اما برای برخی خطوط، جهت ارسال لینک در متن پیامک، نیاز به درخواست کتبی وجود دارد.

  • آیا محدودیت در متن تبلیغاتی پیامکی وجود دارد؟

    ارسال متونی چون حراج ها، تخفیفات، پیشنهادات، خدمات جدید، اطلاع رسانی، استخدام و … در ارسال پیامک انبوه وجود دارد. اما محتوای پیامکی نباید شامل مواردی باشد که طبق قوانین کشوری، ممنوع شده است.

  • آیا می توان چندین پنل پیامکی را خریداری کرد؟

    با یک شماره همراه نمی‌توان چند پنل خریداری کرد؛ امکان ثبت پنل پیامکی برای هر شماره، فقط یکبار است.

5 1 vote
امتیازدهی به مقاله

نینا بهروش

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک