وبلاگ فراپیامک

کاربردهای اس ام اس تبلیغاتی در آرایشگاه زنانه

اس ام اس تبلیغاتی آرایشگاه زنانه

اگر نوبت های آرایشگاهتان پر نمی‌شود و می‌خواهید مشتریان بیشتری داشته باشید، وقت آن رسیده است که بهترین روش تبلیغاتی را برای کسب و کارتان انتخاب نمایید و توصیه می‌کنیم از شیوه های نوین تبلیغاتی و دیجیتال استفاده کنید. استفاده از اس ام اس تبلیغاتی آرایشگاه زنانه روش نوینی در جذب مشتری است. برای شلوغ کردن آرایشگاهتان تا انتهای مطلب همراهمان باشید.

برای اینکه تبلیغات کم هزینه و ارزان تری را انجام دهید و در عین حال، جذب مشتری بیشتر نیز داشته باشید، بهترین روش، استفاده از اس ام اس تبلیغاتی آرایشگاه زنانه است. این روش، در مقابل دیگر روش های تبلیغاتی، ارزانتر بوده و بازدهی بهتری دارد.

تبلیغات سالن های زیبایی با پنل پیام کوتاه

مزیت تبلیغات سالن های زیبایی با پنل پیام کوتاه
تبلیغات سالن های زیبایی با پنل پیام کوتاه

می‌دانیم که هر کسب و کاری در ماه هایی از سال فروش و رونق بهتری دارد. آرایشگاه های زنانه، سالن های زیبایی پوست و لیزر هم روزهای شلوغ خود را دارند؛ اما با توجه به ازدیاد سالن های آرایشی و رقابتی که در این رشته کاری است، کار کمی سخت شده است. پس برای اینکه از رقبا عقب نمانید، باید برای جذب مشتری، تبلیغات داشته باشید. بدیهی است اگر دارای خدمات خوب و حرفه ای نیز هستید، با معرفی خود به راحتی مشتریان بیشتری را جذب خواهید کرد.

یکی از دغدغه خانم ها این است که یک آرایشگاه خوب و باب سلیقه‌شان پیدا کنند و تمام کارهای زیبایی شان را به دست آن ها بسپارند. اینکه مشتریان سالن های آرایشی وفادار نیستند، به همین دلیل است که آرایشگاه خوب و مناسبی را پیدا نکرده‌اند.

اما هر چه قدر که مهارت هم داشته باشید، اگر شما را نشناسند و معرفی نشوید، مهارت ها و هنر شما دیده نمی‌شود و مخفی می‌ماند. پس باید از طریق تبلیغات و اس ام اس تبلیغاتی آرایشگاه زنانه خود را به مخاطبین معرفی نمایید.

مشتریان آرایشگاه های زنانه اغلب خانم ها هستند. پس از آنجاییکه مشتریان کسب و کارتان را خانم ها تشکیل می‌دهند، بهتر است تبلیغاتی هدفمند داشته باشید. به این معنا که فقط برای بانوان تبلیغات کنید. برای محدود کردن تبلیغات، پخش تراکت و تبلیغات محیطی جواب نخواهد داد؛ اما چاره چیست؟

شما با استفاده از خرید پنل اس ام اس و اس ام اس تبلیغاتی آرایشگاه زنانه می‌توانید با تفکیک سن و جنسیت و حتی محله و منطقه ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی داشته باشید. تبلیغات شما را افرادی دریافت می‌کنند که بازار هدف شما هستند. پس به احتمال زیاد درصد بیشتری از این افراد مشتری شما خواهند شد.

استراتژی های تبلیغات آرایشگاه زنانه

با توجه به مطالبی که گفته شد، مشتریان آرایشگاه های زنانه را بیشتر بانوان تشکیل می‌دهند، پس تبلیغات باید برای بانوان ارسال شود. اگر از پخش تراکت تبلیغاتی برای سالن زیبایی زنانه نتیجه‌ای نگیرید، کاملا طبیعی است؛ زیرا شما جامعه بزرگی را هدف قرار داده‌اید که آقایان و کودکان نیز هستند، اما جامعه هدف شما فقط بانوان هستند؛ پس هزینه‌تان را هدر داده‌اید!

ارائه تخفیفات در اس ام اس تبلیغاتی آرایشگاه زنانه

 اس ام اس تبلیغاتی آرایشگاه زنانه
ارائه تخفیفات در اس ام اس تبلیغاتی آرایشگاه زنانه

آرایشگاه ها از آن دسته کسب و کارهایی است که نرخ خدماتشان به صورت ماهانه تغییر نمی‌کند. مشتریان نیز به قیمت ها عادت کرده‌اند و اگر چند ماه نیز به شما سر نزنند، می‌دانند که قیمت‌ها بدون تغییر است یا حداقل افزایش قیمت را دارید؛ اما با ترفند تخفیف و ارائه آفر می‌توانید مشتریان خود را غافلگیر نمایید.

می‌توان در روزها و مراسم خاصی چون اعیاد، سال نو و مناسبت هایی چون شب یلدا و روز مادر، قیمت برخی از خدمات پرمشتری و محبوبتان را شامل تخفیف کرده و با ارسال اس ام اس تبلیغاتی مشتریان خود را آگاه سازید. ترفند تخفیفات در هر کسب و کاری خیلی خوب جواب می‌دهد و حتما افراد زیادی از آن استقبال خواهند کرد.

پنل پیامکی برای یادآوری نوبت مشتریان سالن های آرایشی

اگر می‌خواهید درصد زیادی از عدم حضور مشتریان خودتان را کاهش دهید، می‌توانید از اس ام اس تبلیغاتی استفاده نمایید. با ارسال این اس ام اس از مشتریان خود بخواهید تا نوبت خود را تائید و یا عدم تائید کنند. با این کار، از هدر رفتن هزینه ها جلوگیری خواهید کرد.

خیلی خوب است که در ابتدای هر اس ام اس نام مشتری را بیاورید تا پیامتان حالت دوستانه و صمیمانه ای داشته باشد. تاثیر آن را خیلی خوب احساس خواهید کرد. بهتر است ارسال پیامک یادآوری، یک الی دو روز قبل از نوبت مشتری، ارسال گردد.

ارسال پیامک اختصاصی در کسب و کار سالن های آرایشی

ارسال پیامک در کسب و کار سالن های آرایشی
ارسال پیامک اختصاصی در کسب و کار سالن های آرایشی

استراتژی موفقیت آمیز در اس ام اس مارکتینگ سالن های آرایشی این است که مخاطبین احساس خاص بودن را داشته باشند. خیلی خوب است که مشتری احساس کند، شما او را خوب شناخته‌اید. پس باید با سلایق و روحیات مشتری خود بیشتر آشنا شوید.

مثلا وقتی مشتریتان، ریشه موهایش را نزد شما رنگ کرده است یا ناخنش را پیش شما ترمیم کرده است، در زمان مناسب، به او یادآوری کنید که وقت ترمیم مو و ناخنش فرارسیده است. در این حالت، اگر یک آفر نیز در نظر بگیرید، نتیجه موفقیت آمیزتری در پی خواهد داشت. بهتر است سابقه مشتریان را بررسی کرده و پیشنهاداتی ارائه دهید که دوست داشته باشند.

ارسال پست های آموزشی از طریق پنل اس ام اس

خیلی خوب است که برای بیشتر دیده شدن و اینکه در ذهن مشتریان بمانید، ارسال پیامک های آموزشی را داشته باشید. هر چند وقت یکبار پیامک آموزشی در ارتباط با مراقبت های پوست و مو ارسال نمایید. این تاکتیک برای جذب مشتری فوق العاده عمل می‌کند.

خدمات خود را به‌روز نگه دارید!

خدمات و محصولاتی را که به‌روز ارائه می‌دهید، از طریق اس ام اس تبلیغاتی آرایشگاه زنانه برای مشتریانتان ارسال نمایید. مشتریان را ترغیب کنید که از آن ها استفاده کنند. بهتر است در این باره با کارشناسان فروش فراپیامک مشورت داشته باشید.

سخن آخر

با توجه به مطالب ارائه‌شده در این مقاله، می‌توان به اهمیت بالای اس ام اس تبلیغاتی آرایشگاه زنانه برای جذب مشتری و رونق کار آرایشگاه های زنانه پی برد. می‌توانید با استفاده از پنل پیامکی، ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی را داشته باشید. فراپیامک اینجاست تا به شما در ارتباط با بازاریابی پیامکی بهترین خدمات را ارائه دهد.

سوالات متداول

  • متن تبلیغاتی برای سامانه پیامکی چگونه باید باشد؟

یک متن موثر تبلیغاتی دارای ایده و خلاقیت است. برای تحت تاثیر قرار دادن مخاطبین خود باید خلاق باشید. شعار تبلیغاتی می‌تواند کمک دهنده خوبی در این راه باشد. مثلا برندسازی کنید یا تخفیفات ماهانه ارائه نمایید.

  • منظور از استفاده از شعار تبلیغاتی در اس ام اس تبلیغاتی آرایشگاه زنانه چیست؟

استفاده از شعار تبلیغاتی در پیامک هایتان تاثیر بسیاری در جذب مشتری خواهد داشت. مثلا استفاده از جمله “ما برای زیباتر شدن شما وقت و انرژی می‌گذاریم”، می‌تواند در ایجاد حس ارزشمندی به مخاطب، موثر واقع شود.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

نینا بهروش

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک