وبلاگ فراپیامک

کاربرد پنل اس ام اس برای پاساژها و مراکز خرید

پنل اس ام اس برای پاساژها و مراکز خرید

اگر دارای کسب و کاری در ارتباط با فروش کالا و خدماتی از طریق مغازه و یا مراکز خرید هستید، حتما به فکر افزایش مشتری افتاده‌اید! اما چطور می‌توان از طریق تبلیغات، مشتریان یک مجتمع تجاری را افزایش داد؟ اگر به دنبال پاسخ این پرسش هستید، با مقاله پنل اس ام اس برای پاساژها و مراکز خرید همراهمان باشید!

بارها از کاربرد اس ام اس برای تبلیغات مشاغل مختلف صحبت شده است؛ اما کاربرد پیامک تبلیغاتی در جهت امور پاساژها و مراکز خرید چگونه است؟ پیامک، بهترین ابزار برای پوشش دهی تبلیغات و بازاریابی برای انواع کسب و کار است. در واقع، بازه گسترده ای از کسب و کارها را در تبلیغات پوشش می‌دهد.

اگر روش درست استفاده از پنل اس ام اس برای پاساژها و مراکز خرید را بدانید، حتما می‌توانید کسب و کارتان را پررونق کنید و مشتریانتان را افزایش دهید. سامانه پیامکی فراپیامک می‌تواند شما را در ارسال پیام تبلیغاتی هدفمند یاری کند تا از امکانات پنل اس ام اس بهترین بهره‌وری را در جذب مخاطب داشته باشید.

پنل اس ام اس برای پاساژها و مراکز خرید می‌تواند توسط مغازه داران و یا مدیریت مجتمع تجاری و یا مراکز خرید برای مشتریان ارسال گردد.

تبلیغات پیامکی برای پاساژها و مراکز خرید مفید است؟

پنل اس ام اس برای پاساژها و مراکز خرید
تبلیغات پیامکی برای پاساژها و مراکز خرید

اینکه شما در چه نوع کسب و کاری مشغول فعالیت هستید، اصلا مهم نیست، فقط باید برای برندسازی و معرفی خودتان از بهترین شیوه تبلیغاتی استفاده نمایید. بهترین شیوه در اینجا، همان ارسال اس ام اس تبلیغاتی است. این روش کم هزینه بوده و سریع ترین راه تبلیغات است.

با استفاده از روش های مختلف تبلیغات پیامکی که در سامانه فراپیامک وجود دارد، می‌توانید تبلیغات موفقیت آمیزی را در جهت جذب مشتری و افزایش فروش داشته باشید.

برای نمونه، با استفاده از ارسال پیام کوتاه از طریق نقشه، می‌توانید اس ام اس تبلیغاتی خود را به تمام افرادی که در نزدیکی مرکز خرید شما، اسکان دارند، ارسال نمایید. در ادامه، می‌توانید بر اساس جنسیت و یا رده سنی نیز ارسال پیامک را محدودتر و هدفمندتر نمایید.

نمونه دیگر اینکه فروشندگان پوشاک بانوان، با قابلیت پنل اس ام اس برای پاساژها و مراکز خرید می‌توانند با استفاده از بانک شماره تلفن سن و جنسیت، اس ام اس های هدفمندی را ارسال کنند و مخاطبین خود را افزایش دهند.

این امکانات همه در سامانه پیامکی فراپیامک وجود دارد که می‌توانید با انتخاب و خرید پنل اس ام اس مورد نظرتان، ثبت نام داشته باشید و از این خدمات بهره‌مند گردید.

جذب مشتریان مراکز خرید و پاساژها چگونه انجام می‌شود؟

پنل اس ام اس برای پاساژها و مراکز خرید
جذب مشتریان مراکز خرید و پاساژها

می‌توانید پس از اینکه مشتریانتان از شما خریدی انجام دادند، شماره آن ها داشته باشید تا در زمان اعلان تخفیفات و یا جشنواره ها، اطلاع رسانی کرده و آنها را باخبر کنید. از این روش، مشتریان ترغیب می‌شوند که دوباره از شما خرید داشته باشند. یکی از اصول مشتری مداری این است که با ارسال پیامک تبریک تولد و یا اعیاد خاص، آن ها را از آفرهای ویژه در محصولات و خدماتتان آگاه سازید.

کاربرد پیامک تبلیغاتی برای پاساژها و مراکز خرید چیست؟

پنل اس ام اس برای پاساژها و مراکز خرید
کاربرد پیامک تبلیغاتی برای پاساژها و مراکز خرید

کاربرد پیام کوتاه تبلیغاتی برای پاساژها و مراکز خرید در دو مورد کلی خلاصه می‌شود. یکی تبلیغات است و دیگری مشتری مداری. پیش از این، توضیحاتی درباره آن ها ارائه کردیم که در اینجا به صورت مجزا به هر یک خواهیم پرداخت.

  • کاربرد پنل پیامکی در تبلیغات

شما فارغ از اینکه کسب و کارتان در چه صنفی است، برای اعلام خدمات و محصولاتتان نیاز به تبلیغات از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی داشته و این کار می‌تواند بر اساس نقشه گوگل و تفکیک جنسیت و سن نیز انجام شود. شما همچنین، برای همکاری و تامین خدمات و یا محصولات مورد نظر خود و یا صنف مورد نظرتان، می‌توانید از بانک اصناف شهری استفاده نمایید.

تمامی این قابلیت‌ها، در سامانه پیامکی فراپیامک وجود دارد و می‌توانید برای اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۲۴۸۱۴ تماس حاصل کرده و با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

  • کاربرد پنل اس ام اس در مشتری مداری

آگاه کردن مشتریانتان از تخفیفات و آفرها در این گروه قرار می‌گیرد. در واقع، ارسال پیامک تخفیف برای مشتریان، یک نوع مشتری مداری به حساب می‌آید و استراتژی خوبی برای جذب مشتری است. مغازه‌داران و یا مدیران مراکز خرید می‌توانند با فعالسازی سامانه پیامکی فراپیامک، این تخفیفات را با ارسال اس ام اس به اطلاع مشتریان دائمی خود برسانند.

سخن آخر

استفاده از پنل اس ام اس برای پاساژها و مراکز خرید به تبلیغات موثرتر و جذب مشتری بیشتر و مشتری مداری منتهی می‌گردد. می‌توانید از این طریق، اطلاع رسانی های مختلفی را از تخفیفات و آفرها گرفته تا تبریکات تولد و اعیاد برای مخاطبین و مشتریان خود داشته باشید.

البته که تنها بخشی از خدمات پنل اس ام اس برای پاساژها و مراکز خرید را در این متن بیان کردیم و فقط به این موارد ختم نمی‌شوند. برای استفاده از امکانات و ابزار پیامکی در جهت رونق کسب و کارتان با سامانه پیامکی فراپیامک ارتباط بگیرید.

سوالات متداول

آیا می‌توان برای مشتریان پاساژها و مراکز خرید، باشگاه مشتریان راه انداخت؟

یکی از کاربردهای پنل اس ام اس برای مراکز خرید، راه اندازی باشگاه مشتریان است که می‌توان با استفاده از این ویژگی، مدیریت ارتباط با مشتریان را گسترده‌تر کرد.

مجتمع های تجاری و مراکز خرید چگونه می‌توانند پیامک خدماتی برای مشتریان ارسال نمایند؟

ارسال این نوع اس ام اس می‌تواند از گروه پیامک های خدماتی باشد که مشتریان بنا بر خواسته خودشان دریافت می‌کنند. برای نمونه، ارسال پیامک برای مشتریان، در جهت شرکت در جشنواره ها از این نوع خدمات است.

5 1 vote
امتیازدهی به مقاله

نینا بهروش

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک