وبلاگ فراپیامک

ارسال پیامک تبلیغاتی به تفکیک شهر

ارسال پیامک تبلیغاتی به تفکیک شهر

ارسال پیامک تبلیغاتی به تفکیک شهر با استفاده از پنل پیامک روشی عالی برای ارسال مطالب مرتبط و شخصی سازی شده برای مشتریان و مخاطبین شماست. این روش تبلیغاتی یکی از موفق ترین استراتژی های بازاریابی است؛ زیرا ارسال یک پیشنهاد به کل لیست مخاطبین در حالیکه مطالب مطرح شده در متن فقط به بخشی از آنها که در موقعیت جغرافیایی خاصی قرار دارند، مربوط باشد، به نوعی بازاریابی ناکارآمد است.

اگر می‌خواهید بازاریابی پیامکی شما بیشترین تاثیر را داشته باشد، بهتر است به این نکته توجه کنید که چگونه کسب و کار شما می‌تواند از تبلیغات پیامکی به تفکیک شهرها استفاده کند. برای پاسخ به این سوال، این راهنمای آموزنده و کاربردی در مورد ارسال پیام‌های متنی با توجه به موقعیت جغرافیایی مخاطبین را برای شما آماده کرده‌ایم.

ارسال پیامک تبلیغاتی به تفکیک شهر چگونه است؟

ارسال پیامک تبلیغاتی به تفکیک شهر با استفاده از پیامک، روشی برای ارسال تبلیغات متنی به مشتریان بر اساس موقعیت جغرافیایی آنها است. فرض کنید فروشگاه های زنجیره ای در تهران، یزد و تبریز دارید و می‌خواهید یک پیام تبلیغاتی برای این مکان ها ارسال کنید؛ شما می‌توانید یکی از سه گزینه موجود در زیر را انتخاب کنید:

ارسال اس ام اس تبلیغاتی به تفکیک شهر چگونه است
نحوه ارسال اس ام اس تبلیغاتی به تفکیک شهر

۱- متن‌های یکسانی را برای همه مشتریان خود در هر سه مکان ارسال کنید که احتمال نادیده گرفته شدن آنها و افزایش نرخ لغو اشتراک در این فرآیند وجود دارد.

۲- می‌توانید تبلیغات مشابهی را برای سه شهر ارسال و فقط لیست مخاطبین را به این سه شهر محدود کنید.

۳- می‌توانید تبلیغات پیامکی به تفکیک شهر را اجرا کنید و بر اساس مکانی که مشتریان هستند، پیام‌های متنی شخصی سازی شده ارسال کنید.

نتایج حاصل از سه روش بالا، نشان می‌دهد که گزینه سوم، انعطاف‌پذیرترین و بهترین روش برای مشتریان شما است.

سامانه اس ام اس به تفکیک شهر برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

اگر یک فروشگاه حضوری دارید که محصول یا خدماتی را در آن می‌فروشید، بازاریابی و تبلیغات پیامکی به تفکیک شهر برایتان ضروری است. مثلا یک آگهی تبلیغاتی برای مطب دندانپزشکی که در شهر تهران واقع شده برای مخاطبین همان شهر کارایی دارد، نه افرادی که در شهرهای دورتر مثل اصفهان یا شیراز نیاز به خدمات دندانپزشکی دارند. بنابراین، اگر خدمات شما در یک محدوده یا شهری خاص قابل دسترسی است و ارسال به سراسر ایران ندارید، چرا باید در فاصله ۵۰۰ کیلومتری از محل کسب و کار خود، تبلیغات انجام دهید؟! موقعیت جغرافیایی مشتریان و نحوه برقراری تماس شما با آنها، بر تصمیم‌گیری آنها نسبت به دریافت خدمات یا خرید محصولات از شما تأثیر می‌گذارد.

روش ارسال پیامک به تفکیک شهر از طریق پنل پیامک چگونه است؟

اگر می‌خواهید از این استراتژی برای بازاریابی خود استفاده کنید، لازم نیست نگران فرآیندهای پیچیده باشید. با خرید پنل پیامکی به راحتی می‌توانید از دو روش زیر برای ارسال پیامک تبلیغاتی به تفکیک شهر استفاده کنید:

آمموزش استفاده از پنل پیامک برای ارسال پیام به تفکیک شهر
استفاده از پنل پیامک برای ارسال پیام به تفکیک شهر
  1. ارسال پیامک با توجه به منطقه جغرافیایی مخاطبین
    در پنل پیامک شما می‌توانید شهرهای خاصی را انتخاب کنید تا نرم افزار به طور خودکار اس ام اس ها را فقط به مخاطبینی که شماره همراه آنها در آن شهرها ثبت شده، ارسال کند.
  2. ارسال اس ام اس تبلیغاتی از روی نقشه
    برای ارسال پیامک تبلیغاتی به تفکیک شهر می‌توانید از روی نقشه، محل جغرافیایی مورد نظرتان را انتخاب کنید تا اس ام اس ها فقط به همان مخاطبینی که محل سکونت آنها در نزدیکی محل انتخاب شده شما، ثبت شده‌اند، ارسال شود.

چرا باید از ویژگی پرکاربرد ارسال پیامک به تفکیک استان یا شهر استفاده کنید؟

طبق آمار، ۹۰ درصد از بازاریابان معتقدند تبلیغات پیامکی باعث بهبود فروش می‌شود. علاوه بر این، ۸۶ درصد از بازاریابان معتقدند که این امر باعث رشد مشتری نیز می‌گردد. از طرف دیگر، بسیاری از مخاطبین، دریافت تبلیغات شخصی سازی شده را ترجیح می‌دهند؛ زیرا در اینصورت فقط پیام های تبلیغاتی مرتبط با خواسته ها و علایق خود را دریافت می‌کنند. ارسال پیامک تبلیغاتی به تفکیک شهر یکی از همین روش های شخصی سازی پیامک ها است.

از دیگر مزایای بازاریابی پیامکی براساس موقعیت جغرافیایی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نرخ مشاهده شدن بسیار بالای پیامک

نرخ دیده شدن پیامک تبلیغاتی ۹۸٪ بیشتر از ایمیل یا پست شبکه اجتماعی است.

امکان تبلیغات هدفمند با ارسال اس ام اس

تبلیغات هدفمند با هدف قرار دادن نکاتی که مورد علاقه مشتریان است، ارزش بیشتری به مشتریان می‌بخشد. این امر موجب افزایش رضایت و بهبود تجربه خرید مشتری می‌شود.

افزایش تعامل با مشتری از طریق پیام های متنی

اگر با ارسال پیامک تبلیغاتی به تفکیک شهر، اطلاعاتی که مشتریان به آنها نیاز دارند را برایشان ارسال کنید، احتمال بیشتری دارد که مشتریان را درگیر برند و کسب و کار خود کنید.

افزایش تعامل با مشتری
افزایش تعامل با مشتری از طریق پیام های متنی

حداکثر دسترسی به پیامک بدون نیاز به اینترنت

برخی از انواع بازاریابی ها و تبلیغات فقط می‌تواند در دسترس بخش خاصی از مخاطبین قرار داشته باشند. به عنوان مثال، کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی ممکن است فقط برای کاربرانی که دارای گوشی‌های هوشمند هستند یا به اینترنت دسترسی دارند، موثر باشد؛ اما ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق پنل پیامک به دست هر کسی که تلفن همراه دارد، می‌رسد که دامنه دسترسی شما را به مخاطبین افزایش می‌دهد.

بهبود فروش با ارسال پیامک تبلیغاتی

دسترسی به مخاطبین بیشتر و تعامل بهتر با مشتری از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی به تفکیک شهر به شما کمک می کند تا فروش و درآمد خود را افزایش دهید.

معایب ارسال پیامک به تفکیک شهر چیست؟

باید مخاطبین خاص را در نظر بگیرید!

برای ارسال پیامک تبلیغاتی به تفکیک شهر، نمی‌توانید صرفا هر نوع متنی را ارسال کنید. شما باید متن پیامک را با توجه به نیاز مخاطبین شخصی سازی کرده و سپس، پیامک ها را ارسال کنید.

بی‌اثر ماندن تبلیغات به علت داده های اشتباه

تغییرات در داده ها یا استفاده از داده های اشتباه ممکن است کمپین شما را بی‌اثر کند. به عنوان مثال، اگر اطلاعات مربوط به محل سکونت مخاطبین قدیمی باشد، ارسال پیامک تبلیغاتی به تفکیک شهر به آنها ممکن است تاثیرگذار نباشد.

جمع‌بندی

شما با خواندن مقاله بالا با مزایا و معایب ارسال پیامک تبلیغاتی به تفکیک شهر آشنا شده‌اید؛ اکنون می‌توانید با استفاده از امکانات پنل پیامکی فراپیامک، پیشرفت بسیار زیادی در زمینه بازاریابی پیامکی و گسترش کسب و کار را تجربه نمایید. اگر به دنبال بهبود تجربه مشتری و افزایش سود خود هستید، می‌توانید همین امروز، بازاریابی پیامکی خود را با خرید پنل پیامک از فراپیامک شروع کنید!

سوالات متداول

  1. چرا از ارسال پیامک تبلیغاتی به تفکیک شهر استفاده کنیم؟

    ارسال اس ام اس تبلیغاتی به تفکیک شهرها، یک روش بازاریابی مقرون به صرفه و عالی برای دسترسی به افرادی است که در نزدیکی شما هستند. بنابراین، باید از این روش هوشمندانه برای راه اندازی کمپین های تبلیغات پیامکی خود استفاده کنید.

  2. مزایای ارسال اس ام اس تبلیغاتی به تفکیک شهر چیست؟

    ارسال پیامک تبلیغاتی به تفکیک شهر، روشی است که به مشتری شما دقیقاً همان اطلاعاتی را که نیاز دارد و در جایی که می‌خواهد، ارائه می‌کند. ارسال پیام‌ با استفاده از پنل پیام کوتاه آنلاین، روشی سریع، مقرون‌به‌صرفه و آسان است. شما می‌توانید کمپین های پیامکی خود را در چند دقیقه ایجاد کنید.

  3. ارسال پیامک به تفکیک شهر برای چه نوع کسب و کار هایی مناسب است؟

    شما در هر کسب و کاری که فعالیت داشته باشید، می‌توانید از این قابلیت سامانه پیامکی استفاده نمایید؛ چراکه استفاده از این سامانه می‌تواند موجب جلب اعتماد مشتریانتان شود.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

شیما صاحبقرانی

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک