وبلاگ فراپیامک

مزایای پنل پیامک در فروشگاه اینترنتی

مزایای پنل اس ام اس در فروشگاه اینترنتی

آیا به دنبال تنوع بخشیدن به بازاریابی خود هستید، اما مطمئن نیستید که چه روش بازاریابی در افزایش فروش اینترنتی شما موثرتر است، بازاریابی پیامکی و ارسال اس ام اس تبلیغاتی از طریق پنل پیامک ممکن است همان راه‌حلی باشد که برای موفقیت بیشتر فروشگاه اینترنتی‌تان به دنبال آن هستید.

با بازاریابی پیامکی، کسب و کار شما می‌تواند نسبت به قبل با مشتریان بیشتری در تماس باشد. علاوه بر این، می‌توانید این کار را به گونه‌ای انجام دهید که نرخ تعامل بالا، نرخ بازخورد، نرخ پاسخگویی و مزایای بسیار قابل توجه دیگری را به دست آورید. ارسال اس ام اس از طریق پنل پیامک آنقدر موثر است که توسط مشاغل بزرگ در هر صنعتی استفاده می‌شود، پس مطمئنا فروشگاه اینترنتی شما نیز می‌تواند از مزایای آن، بهره مند گردد.

در این مقاله، به شما خواهیم گفت که بازاریابی پیامکی دقیقاً چه سودی برای فروشگاه آنلاین شما دارد و چگونه می‌توانید از مزایای پنل پیامک در فروشگاه اینترنتی استفاده کنید تا بیشترین سود را به دست آورید.

مخاطبان تلفن همراه بیشتر از قبل، از کسب و کارهای اینترنتی خرید می‌کنند!

آمارها نشان می‌دهند که ۶۷٫۱ درصد از جمعیت جهان تا پایان سال ۲۰۲۱ تلفن همراه دارند. این به این معنی است که ۵٫۲۷ میلیارد نفر به تلفن همراه دسترسی دارند که بیشتر آنها می‌توانند پیامک تبلیغاتی شما را دریافت کنند. با توجه به اینکه هر روز افراد بیشتری از فناوری دیجیتال استفاده می‌کنند، این تعداد همچنان رو به افزایش است.

درباره توجه کاربران به کسب و کارهای اینترنتی
توجه کاربران تلفن همراه به کسب و کارهای اینترنتی

واضح است که تلفن‌های همراه تنها ابزاری برای برقراری ارتباط نیستند، بلکه رکن اصلی برقراری ارتباط با مشتری برای تمام کسب و کارها از جمله فروشگاه های اینترنتی به شمار می‌آیند. در واقع، در ۶ ماه گذشته، ۷۹ درصد از کاربران گوشی‌های هوشمند، با دستگاه تلفن همراه خود، خرید آنلاین انجام داده‌اند. این نشان می‌دهد که خریداران در حال حاضر، از تلفن های خود برای جستجو در فروشگاه های اینترنتی و سفارش مایحتاجشان استفاده می‌کنند که بازاریابی پیامکی را به یک استراتژی عالی بازاریابی تبدیل می‌کند.

مشتریان، پیامک های تبلیغاتی کسب و کار اینترنتی شما را بیشتر می‌بینند!

هرچند بازاریابی با ارسال ایمیل، همچنان یکی از موثرترین روش های بازاریابی است، اما هیچگاه به اندازه ارسال اس ام اس از طریق پنل پیامکی برای فروشگاه های اینترنتی مزایای چشمگیری نداشته است. در حالی که میانگین نرخ باز شدن ایمیل ها ۲۰% است، پیام های تبلیغاتی دارای نرخ مشاهده بسیار بالاتری هستند: ۹۸%. این بدان معناست که تقریباً هر پیامک ارسال شده برای مشتریان، باز شده و خوانده می‌شود که به بازاریابی پیامکی قدرت بسیار بیشتری می‌دهد.

ارسال پیام از طریق پنل پیامک بسیار سریعتر از روش های دیگر است!

از مزایای ارسال اس ام اس انبوه از طریق پنل پیامک برای فروشگاه های اینترنتی این است که پیام های متنی نه تنها بیشتر باز می‌شوند، بلکه سریعتر خوانده می‌شوند. تحقیقات نشان می‌دهد که در سه دقیقه اول پس از دریافت پیام، ۹۰ درصد افراد، متن آن را می‌خوانند. در صورتیکه روش های دیگر بازاریابی چنین مزیتی ندارند.

بررسی سرعت ارسال پیامک با پنل پیامک
سرعت ارسال پیامک با پنل پیامک

از مزایای دیگر پنل پیامک برای فروشگاه اینترنتی، سرعت ارسال پیام از این طریق است. پیام‌های متنی سریعاً از طریق پنل پیامک به دست مشتریانتان می‌رسد، تفاوتی ندارد که متن پیام در مورد فروش فوری باشد یا تائید سفارش.

نرخ پاسخگویی به اس ام اس های ارسالی از پنل پیامک برای فروشگاه های اینترنتی، بسیار بالا است!

شاید اگر از شما بپرسند چه روشی برای برقراری تماس با مشتری، بالاترین نرخ پاسخگویی را دریافت می‌کند، جواب شما، تماس های تلفنی باشد؛ زیرا این روش، مستقیم و فوری است؛ اما جالب است بدانید که تحقیقات نشان می‌دهد، نرخ پاسخگویی به اس ام اس هایی که از طریق پنل پیامکی ارسال شده، ۲۹۵٪ بیشتر از نرخ پاسخ به تماس تلفنی است. دلیل آن هم ساده است، کاربران به جای پاسخ دادن به تلفن که وقت آنها را می‌گیرد، ترجیح می‌دهند به پیامک پاسخ دهند که فقط چند ثانیه طول می‌کشد.

پنل پیامک کاملا انعطاف‌پذیر و سازگار با سایر روش‌های بازاریابی فروشگاه اینترنتی شماست!

با وجود بسیاری از کانال‌های بازاریابی که در دسترس کسب‌وکارهای آنلاین قرار دارد، اگر از تمام ظرفیت آنها استفاده نکنید، فرصت را از دست داده‌اید. یکی از مهمترین مزایای بازاریابی پیامکی از طریق پنل پیامک، سازگار بودن آن با سایر کانال های بازاریابی، به ویژه ایمیل و رسانه‌های اجتماعی است.

از طریق پیام های متنی، می‌توانید کاربران را تشویق کنید تا در خبرنامه سایت شما عضو شوند یا پیج اینستاگرامتان را دنبال کنند. با پیشنهاد تخفیف و پیشنهادات ویژه در متن پیامک به راحتی می‌توانید آنها را تشویق کنید که اقدام مورد نظر شما را انجام دهند. پیام‌های SMS همچنین، می‌توانند به شما این فرصت را بدهند تا به مشتریان یادآوری کنید که آخرین پست های وبلاگ شما را بخوانند، سفارش خود را تکمیل کنند یا برای مشاهده محصولات جدید به فروشگاه اینترنتی شما سر بزنند.

درباره میزان سازگاری پنل پیامک با روش های بازایابی
میزان سازگاری پنل پیامک با روش های بازایابی

از دیگر مزایای پنل پیامکی این است که می‌توانند کانال های رسانه های اجتماعی فروشگاه اینترنتی شما را تبلیغ کنند. با درج لینک در متن تبلیغاتی خود که دنبال کردن کسب و کار شما را در پلتفرم هایی مانند اینستاگرام برای مشترکین آسان می‌کند، می‌توانید به آنها انگیزه بدهید تا به یکی از فالورهای پروپاقرصتان تبدیل شوند.

مشتریان فروشگاه اینترنتی را می‌توان با هدفگذاری پویا دسته بندی کرد!

از طریق پنل پیامکی می‌توانید اس ام اس های تبلیغاتی را به مشتریانی در دسته‌بندی‌های مختلف از نظر جنسیت، موقعیت جغرافیایی، شغل و غیره ارسال کنید. آمارها نشان می‌دهد ارسال پیام های تبلیغاتی شخصی‌سازی‌شده و هدفمند، ۵۸٪ بیشتر از سایر روش های بازاریابی به افزایش درآمد فروشگاه های اینترنتی کمک می‌کند.

انتخاب مخاطبین هدف فروشگاه اینترنتی شما در پنل پیامک می‌تواند بر اساس موارد زیر باشد:

  • جمعیت شناسی
    پیام های خود را بر اساس سن، جنسیت، تحصیلات، رفتار و موارد دیگر هدف قرار دهید. افرادی که در هر یک از این دسته‌ها قرار می‌گیرند، ممکن است انواع مختلفی از پیام‌ها را ترجیح دهند؛ بنابراین، شما می‌توانید پیام های سفارشی‌سازی‌شده برایشان ارسال کنید.
  • موقعیت جغرافیایی
    پیام های خود را بر اساس موقعیت جغرافیایی متمایز کنید. زبان متن خود را تغییر دهید یا محصولات را بر اساس آب و هوای موقعیت جغرافیایی خود تبلیغ کنید.
  • مشتریان قبلی
    تأیید سفارش، یادآوری اشتراک یا اعلان‌های بازگشت به سبد خرید را برای محصولات موجود در لیست درخواست مشتری ارسال کنید.

جمع بندی درباره مزایای پنل پیامک در فروشگاه اینترنتی

بازاریابی پیامکی روشی منحصربه‌فرد برای جذب مشتریان و افزایش فروش برای کسب و کار آنلاین شماست. نه تنها به شما امکان دسترسی به تعداد زیادی مخاطب را می‌دهد، بلکه پیام های شما نیز نسبت به هر ایمیلی که می‌توانید ارسال کنید، شانس بیشتری برای باز شدن و پاسخگویی دارند. بازاریابی هدفمند نیز از این طریق امکان پذیر است و به بهبود تلاش های شما در همه کانال های بازاریابی کمک می‌کند.

همچنین شما می‌توانید پس از خواندن این مقاله برای اطلاع از سرویس های پیامکی فعال همراه اول، به قسمت اخبار سایت فراپیامک مراجعه نمایید.

سوالات متداول

  1. آیا خرید پنل پیامک برای بازاریابی فروشگاه اینترنتی مناسب است؟

    ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق پنل پیامک نه تنها به دست مشتریان بیشتری می‌رسد، بلکه مشتریان بیشتری را نیز درگیر می‌کنند. اگر بدون دریافت بازخورد از مشتریان، تبلیغاتی انجام دهید، اصلی‌ترین هدف کمپین بازاریابی که بازگشت سرمایه (ROI) است، برآورده نخواهد شد؛ اما نرخ پاسخ‌دهی بالای پیامک که تقریبا ۴۵ درصد است، موجب می‌شود که بازاریابی از طریق پنل پیامک، ارزش هزینه کردن را داشته باشد.

  2. ارسال پیامک از طریق پنل پیامک چه مزایایی برای فروشگاه اینترنتی من دارد؟

    استفاده از بازاریابی پیامکی برای کسب و کار آنلاین شما می‌تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد، از نرخ تبدیل بالاتر گرفته تا تعامل بهتر و بیشتر. این مزایا می‌توانند برای افزایش فروش آنلاین شما کاملا کارساز باشند.

  3. آیا ارسال اس ام اس تبلیغاتی برای افزایش فروش آنلاین موثر است؟

    مانند هر شکل دیگری از بازاریابی، بازاریابی پیامکی تنها در صورتی کار می‌کند که طبق اصول انجام شود. اگر پیامک‌های شما برای مشتریان آزاردهنده، تکراری یا بی‌ارزش شده باشد، پس مشتریان فورا از دریافت چنین محتوایی انصراف می‌دهند. بدتر از آن، آنها حتی ممکن است نسبت به کسب و کار شما بدبین شوند!

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

شیما صاحبقرانی

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک