وبلاگ فراپیامک

تعرفه ارسال پیامک بین المللی

تصویری از تعرفه ارسال پیامک بین المللی

تعرفه ارسال پیامک بین المللی به چه صورت است و چرا از آن استفاده می کنیم؟

تعرفه ارسال پیامک تبلیغاتی بین المللی به خارج از کشور بر اساس کشور دریافت کننده اس ام اس و اپراتور سرویس دهنده ارسال پیامک خارجی متفاوت می‌باشد و هر کس می‌تواند با انتخاب نام کشور مورد نظر در یک لحظه و به صورت آنلاین از تعرفه ارسال پیامک به آن کشور مطلع شود.

 منظور از پیامک بین المللی چیست؟

به پیامک هایی که از کشور ایران به شماره تلفن های همراه یا ثابت کشورهای دیگر ارسال می‌شود، پیامک بین المللی یا پیامک خارجی می‌گویند که هزینه این اس ام اس های بین المللی نسبت به اس ام اس در داخل کشور بیشتر است.

تصویری از استفاده از پیامک بین المللی
استفاده از پیامک بین المللی

چرا از پیامک بین المللی استفاده می‌شود؟

افراد زیادی برای ارتباط با دوستان، مشتریان و وابستگان خود به خارج از کشور از پیامک بین المللی استفاده می‌کنند و استفاده از آن توسط آن ها به دلایل مختلفی از جمله به‌صرفه بودن، به دلیل مطمئن و موثر بودن آن، ارتباط با افراد در هر نقطه از جهان و در هر زمانی و بسیاری موارد دیگر است.

لازم به ذکر است که ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی خارج از ایران یا همان اس ام اس تبلیغاتی بین المللی توجیه اقتصادی ندارد، از طرف دیگر از این خطوط برای ارسال پیامک انبوه به یک منطقه خاص از یک کشور خارجی نمی‌توان استفاده کرد. بنابراین، باتوجه به هزینه بالای ارسال پیامک بین المللی، بیشترین کاربرد آن برای احراز هویت کاربران خارج از ایران است.

ارسال پیامک بین المللی به خارج از کشور با چه هدفی انجام می‌گیرد؟

ارسال اس ام اس بین المللی به خارج از کشور با هدف ارسال پیامک برای یک نفر و یا گروهی از افراد به صورت همزمان انجام می‌گیرد که این ارسال پیامک می‌تواند جهت اعتبار سنجی یا ارسال کد تایید باشد. ارسال اس ام اس بین المللی همچنین، برای افرادی مناسب است که اپلیکیشن هایی با کاربرد بین المللی طراحی کرده‌اند که کاربران خارج از ایران هم می‌توانند از آنها استفاده کنند.

در صورتیکه کاربر برای احراز هویت و استفاده از این اپلیکیشن ها نیاز به وارد کردن شماره موبایل و دریافت کد تاییدیه داشته باشد، از آنجایی که خطوط پیامکی داخلی نظیر ۱۰۰۰ ،۲۰۰۰ ،۳۰۰۰ و… امکان ارسال اس ام اس بین المللی را ندارند، باید از سرویس ارسال پیامک بین المللی برای کاربران خارج از ایران استفاده شود.

تصویری از ارسال پیامک بین المللی
ارسال پیامک بین المللی

 ارسال پیامک بین المللی به چند کشور امکان پذیر است؟

 امکان ارسال پیامک به بیش از ۱۳۰ کشور دنیا از جمله آمریکا، چین، کانادا، ترکیه، آلمان و کشور های بسیار دیگری وجود دارد.

آیا تعرفه ارسال پیامک بین المللی با اپراتورهای مختلف، متفاوت است؟

هزینه ارسال پیامک به اپراتورهای خارج از کشور و خطوطی که از داخل برای ارسال اس ام اس بین المللی استفاده می‌کنیم، بستگی دارد. در حال حاضر، اس ام اس های بین المللی فراپیامک با شماره مبدا از کشور انگلیس به کلیه کشور ها ارسال می‌شوند.

لازم به ذکر است که این پیامک ها با درصد خطای کمی، به دست مخاطب شما می‌رسد. منظور این است که حتی اگر در آن لحظه گوشی مخاطب شما خاموش باشد، پیام شما تا ۲۴ ساعت بعد، توسط او دریافت می‌شود. البته اگر گوشی مخاطب به هر دلیلی در دسترس نباشد و پس از ۲۴ ساعت پیام شما را دریافت نکند، هیچ عودت وجهی برایتان درنظر گرفته نمی‌شود.

تعرفه ارسال پیامک بین المللی مشخص و ثابت نیست؛ زیرا براساس هر کشور متفاوت است. بنابراین، با توجه به نوسانات ارزی که وجود دارد، برای آگاهی از آخرین هزینه های ارسال پیامک بین المللی باید حتما با واحد فروش فراپیامک در ارتباط باشید.

 در ارسال پیامک ببن المللی باید به موارد نکات زیر توجه کنید:

۱- پیام باید به زبان انگلیسی نوشته و فرستاده شود.

۲- هر پیامک باید معادل ۱۶۰ کاراکتر و مطابق استاندارد تلفن همراه محاسبه شود.

۳- پیامکی که قصد ارسال آن برای مخاطب به خارج از کشور را دارید، باید یک بخش باشد و پیامک های چند بخشی برای ارسال به خارج از کشور مناسب نیستند.

۴- این نکته را باید در نظر داشته باشید که تعرفه ارسال پیامک بین المللی بر حسب دلار یا یورو محاسبه می‌شود و بسیار بالاست.

برای ارسال پیامک بین المللی نیاز به فعال کردن کدام پنل اس ام اس دارید؟

برای ارسال پیامک بین المللی نمی‌توان از پنل های صبا و آسمان استفاده کرد و تنها می‌توانید از پنل اس ام اس عرشیا و پرنیان استفاده نمایید که بعد از تهیه این پنل برای فعال سازی ماژول ارسال پیامک بین المللی به خارج از کشور باید از طریق ارسال تیکت به بخش پشتیبانی، درخواست خود را مطرج کرده تا قابلیت ارسال پیامک به خارج از کشور برای پنل شما فعال شود.

 چطور می توانید پنل ارسال پیامک بین المللی را فعال کنید؟

برای ارسال پیامک کوتاه به خارج از کشور می‌توان با فعال سازی سامانه پیامک بین المللی فراپیامک اقدام به ارسال و دریافت پیامک کنید که در زیر مراحل استفاده از این سامانه را برای شما ذکر می‌کنیم:

۱- با کلیک بر روی گزینه ثبت نام مشخصات خود را وارد کرده و ثبت نام نمایید.

۲- پس از ثبت نام پنل برای بررسی و استفاده از امکانات پنل پیامک، در اختیار شما قرار می‌گیرد.

۳- پس از استعلام و مشورت با واحد فروش و پشتیبانی، پنل خود را به میزان مورد نظر شارژ کنید.

۴- در مرحله آخر با استفاده از گزینه ارسال پیامک بین الملل و خط بین المللی که برایتان به صورت ویژه فعال شده است، می‌توانید ارسال پیامک را انجام دهید.

تصویری از محاسبه تعرفه ارسال پیامک
محاسبه تعرفه ارسال پیامک
سخن آخر

ارسال پیامک بین المللی با توجه به گسترده شدن اپلیکیشن هایی که توسط مخاطبین سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند و در آنها نیاز به احراز هویت با دریافت کد تاییده است، بسیار گسترده شده است و تنها توجیح اقتصادی استفاده از این خطوط، همین کاربردشان است.

با توجه به اینکه هزینه ارسال پیامک بین المللی بدون خرید بسته های پیامکی، بسیار بالا است، در صورتیکه نیاز به ارسال پیامک های متعدد به خارج از کشور داشته باشید، بهتر است قبل از اقدام به خرید با کارشناسان فروش فراپیامک مشورت کنید.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

نینا بهروش

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک