وبلاگ فراپیامک

خطوط اختصاصی پیامک

مزیت خطوط اختصاصی پیامکی

پیامک تبلیغاتی

گاهی ممکن است که برای شما پیش آید که بخواهید برای افرادی مشخص از مشتریانتان پیامکی بفرستید؛ این پیام، می‌تواند یک پیامک تبلیغاتی باشد که در جهت بازاریابی برای گسترش کسب و کارتان و یا معرفی و فروش محصول است. شماره های ارسال کننده اس ام اس در سامانه پیامک، به دو گروه عمومی و خصوصی تقسیم می‌شوند. در این مقاله، قصد بر آن است تا شما را با انواع خطوط پیامکی آشنا کنیم و بیشتر درباره خطوط اختصاصی پیامک مطالعه انجام دهیم.

کاربرد خطوط عمومی پیامکی
خطوط عمومی پیامکی

خطوط عمومی و اختصاصی پیامکی

بعد از آنکه پنل اس ام اس را تهیه کردید، اولین گام ارسال پیامک است. برای ارسال پیامک هایتان از این طریق، به یک سری خطوط احتیاج دارید. این خطوط، خطوط پیامکی هستند که در تعریف می‌توان این گونه گفت:

خطوط پیامکی، خطوطی هستند که برای ارسال پیامک انبوه و یا پیامک هایی که مبنی بر اطلاع رسانی می‌باشند، استفاده می‌شوند. در واقع، می‌توان این گونه اظهار داشت که خطوط پیامکی، شماره هایی هستند که هنگام دریافت انواع مختلف پیامک بر روی گوشی‌هایتان، آن ها را می‌بینید.

انواع خطوط پیامکی در بعضی از موارد با یکدیگر متفاوتند. مانند:

  • نوع اپراتور ارائه دهنده
  • سرعت ارسال پیامک
  • دریافت گزارش ارسال پیام
  • عودت هزینه های مربوط به پیامک های ناموفق
  • نحوه ارائه خطوط اختصاصی
  • نوع سیاست کاری خطوط پیامکی

انواع خطوط پیامکی

خطوط پیامکی به منظور ارسال پیام انبوه از طریق پنل های پیامکی استفاده می‌شوند. این خطوط با پیش شماره های گوناگون توسط اپراتورهای ارائه دهنده خطوط پیامکی عرضه می‌گردند.

خطوط پیامکی به طور کلی، به دو دسته تقسیم می‌شوند. یکی خطوط اختصاصی و دیگری خطوط عمومی که با یکدیگر تفاوت هایی دارند. در ادامه، درباره این خطوط و تفاوت های آنها، بیشتر توضیح می‌دهیم.

  • خطوط پیامکی عمومی
  • خطوط پیامکی اختصاصی
تصویری از خطوط اختصاصی پیامک
خطوط اختصاصی پیامکی

خطوط عمومی پیامکی چیست؟

شاید در ابتدا با شنیدن این واژه، این فکر به ذهنتان بیاید که این خطوط به صورت همگانی و رایج هستند. اما این خطوط علی رغم نامی که دارند، عمومی نیستند و به صورت اشتراکی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

خطوط عمومی در بخش هایی از پنل پیامکی استفاده می‌شوند که با ارسال پیامک انبوه در ارتباط است. در واقع، خطوط عمومی قابلیت دریافت پیامک را ندارند و این به علت استفاده همزمان چندین کاربر از خطوط عمومی است.

پیش شماره هایی که خطوط عمومی با آن ها ارسال پیام انجام می‌شود، به سیاست شرکت ارائه‌دهنده پنل پیامکی بستگی دارد که چه خط یا خطوطی را از پیش‌شماره‌های معمول (۱۰۰۰، ۲۰۰۰، ۳۰۰۰، ۵۰۰۰، ۰۲۱ و ۰۲۶) انتخاب کند و به عنوان خطوط عمومی بر روی پنل کاربرانش قرار دهد.

خطوط اختصاصی پیامک

این خطوط شبیه به خطوط اختصاصی هستند. اگر قصد آن را دارید که با خرید پنل اس ام اس ارسال پیامک به صورت انبوه را داشته باشید و نیز قابلیت دریافت پیامک و انتخاب شماره را داشته باشید، باید یک خط را به طور اختصاصی برای این کار تهیه کنید. این شماره ها دارای هزینه و قیمت های متفاوتی هستند. با توجه به اپراتورهایی که این شماره ها را در اختیارتان قرار می‌دهند، قیمت ها متفاوت است.

چرا باید خطوط اختصاصی پیامک داشته باشیم؟

از نکات مهم در پیشرفت کسب و کار و رسیدن به فروش بیشتر و توسعه بازاریابی، ارتباط با مشتریان است. شنیدن نظرات و پیشنهادات مشتریان در توسعه و پیشرفت کار بسیار اهمیت دارد. یک ارتباط بی‌واسطه با مشتریان برای توسعه و بهبود روند کسب و کار دارای ارزش است. خطوط اختصاصی پیامک این امکان را به شما می‌دهند تا از این اصل مهم در جهت فروش بیشتر محصول استفاده شود. در این مورد علاوه بر ارسال پیامک های انبوه با مشتریان نیز ارتباط تنگاتنگی می‌توانید داشته باشید.

رعایت نمودن نکاتی در خصوص سفارش خطوط اختصاصی پیامک و خطوط عمومی

خوب است که قبل از سفارش خطوط و اقدام برای خرید پنل اس ام اس به نکات زیر توجه شود.

  • تعرفه مربوط به خطوط را قبل از خرید خط استعلام کنید.
  • هزینه مربوط به خط اختصاصی از اعتبار پنل شما کسر می‌شود.
  • ۲۴ تا ۴۸ ساعت زمان لازم است تا خط اختصاصی برایتان فعال شود و این زمان، از زمان پرداخت شما شروع می‌شود.
  • اگر خط اختصاصی را در زمانی غیر اداری تهیه کرده‌اید، پیگیری آن در روز اداری بعد، صورت می‌گیرد.
خطوط اختصاصی پیامک
بررسی ویژگی های خطوط اختصاصی
 سفارش خط اختصاصی

برای سفارش و خرید یک خط اختصاصی می‌توانید با کارشناسان ما در فراپیامک در ارتباط باشید. لازم به ذکر است که قیمت خطوط با توجه به اعداد و ارقام می‌تواند متفاوت باشد.

سخن آخر

استفاده از خطوط اختصاصی پیامک در امر کسب و کار، از نکات مهم در پیشرفت شغلی و رسیدن به فروش بیشتر و توسعه بازاریابی پیامکی و ارتباط با مشتریان است. شنیدن نظرات و پیشنهادات مشتریان در توسعه و پیشرفت کار بسیار اهمیت دارد!

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

نینا بهروش

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک