وبلاگ فراپیامک

اپراتور پیامک ۵۰۰۰

اپراتور پیامک 5000

درباره اپراتور پیامک ۵۰۰۰

اپراتور پیامک ۵۰۰۰ یکی از اپراتورهای سامانه پیامک در ارائه‌ی خدمات ارسال پیامک با پیش شماره ۵۰۰۰ است که در ایران مشغول به فعالیت می‌باشد. ارسال پیامک با پیش شماره ۵۰۰۰ ویژگی های متعددی دارید که از جمله بازرترین آنها، می‌توان به سرعت بسیار بالا، گزارش‌دهی دقیق، ارسال اس ام اس از طریق پنل پیامک براساس سن و جنسیت و تعرفه‌ی ارزان اشاره کرد. اپراتور پیامک ۵۰۰۰، پیش شماره ۵۰۰۰ را به چند شرکت واگذار کرده است که هر یک بتوانند سرشاخه مخصوص به خود را داشته باشند و به متقاضیان خطوط پیامک ۵۰۰۰ ارائه نمایند. در ادامه، به تاریخچه، فعالیت و خدمات هر یک از زیرمجموعه‌های اپراتور پیامک ۵۰۰۰ خواهیم پرداخت.

شرکت رهیاب پیام گستران

این شرکت که از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را در زمینه ارسال پیامک با پیش شماره ۵۰۰۰۱ و ۵۰۰۰۹ آغاز کرده است و تاکنون توانسته خدمات درخور توجهی را به نمایندگان و کاربران خود ارائه دهد. در حقیقت، رهیاب پیام گستران، اپراتور اصلی خطوط ۵۰۰۰۱ و ۵۰۰۰۹ است. این شرکت، در حوزه خدمات مبتنی بر محتوا (ارزش افزوده پیامکی) و انواع خدمات ارزش افزوده نیز فعالیت دارد. روند فعالیت این شرکت به صورت نماینده‌محور بوده و برای نمایندگان خود، پنلی مجزا درنظر گرفته است تا سیستم محاسبه خرید خطوط و پیامک به نحوی جداگانه قابل پیگیری باشد.

شرکت ارمغات راه طلایی

این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۷۵ در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات آغاز کرد و پس از چندین سال فعالیت در این زمینه، به عنوان اپراتور ارسال و دریافت پیام کوتاه با پیش شماره ۵۰۰۰ شناخته شد. پیش شماره ۵۰۰۰۴ مربوط به شرکت ارمغان راه طلایی است. پنل های پیامکی ویژه کاربران و نمایندگان، خدمات ارزش افزوده و … از جمله امکاناتی است که در حوزه خدمات مبتنی بر پیامک توسط شرکت دانش بنیان ارمغان ارائه می‌شوند.

شرکت راهکار سرزمین هوشمند

شرکت دانش بنیان راهکار سرزمین هوشمند در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران مستقر است و به عنوان اپراتور پیامک ۵۰۰۰ فعالیت می‌کند. این شرکت سرشاخه ۵۰۰۰۲ و ۵۰۰۰۵ خطوط پیامک ۵۰۰۰ را در اختیار دارد و به ارائه خدمات پیامکی به صورت کاربری و نمایندگی می‌پردازد.

مزایای اپراتور پیامک ۵۰۰۰

اپراتور پیامک ۵۰۰۰ نسبت به سایر اپراتورهای پیامکی موجود در ایران، تعرفه‌ی مناسب‌تر و نسبتا ارزان‌تری دارد. همین امر باعث شده، تا تعداد استفاده‌کنندگان از خطوط پیامک ۵۰۰۰ به میزان قابل توجهی بالا رود. شرکت های پیامکی مانند فراپیامک نیز مشتریانی را که ارسال‌های پیامکی ساده‌ای دارند و نیازمند امکانات خاصی بر روی پنل اس ام اس نیستند، به سمت ارسال پیام کوتاه با پیش شماره ۵۰۰۰ هدایت می‌کنند تا مشتری مجبور به پرداخت هزینه‌های بالا برای ارسال پیامک نباشد و در عین حال از مزایای اپراتور پیامک ۵۰۰۰ نیز بهره‌مند شود. بنابراین، انتخاب اپراتور ۵۰۰۰ به لحاظ تعرفه، به نفع مشتری خواهد بود.

لازم به ذکر است که اپراتور پیام کوتاه ۵۰۰۰ به لحاظ کیفی، مورد تائید بانک‌ها و موسسات دولتی است و همین امر، نمایانگر کیفیت خوب این خطوط به لحاظ سرعت ارسال، گزارش‌دهی دقیق و … می‌باشد.

از دیگر مزایای اپراتور پیامک ۵۰۰۰ می‌توان به بانک سن و جنسیت اشاره کرد. این بانک که امکان ارسال پیامک براساس سن و جنسیت افراد در تمامی شهرهای ایران را فراهم کرده است، در اختیار پردیس همراه اول بوده و با پیش شماره ۵۰۰۰ ارسال می‌شود؛ اما نکته‌ای که در مورد بانک سن و جنسیت وجود دارد، این است که امکان گزارش‌دهی ندارد و این مورد در تمامی سامانه های پیامک که این بانک را به مشتریان خود ارائه می‌دهند، به صورت واضح و مشخص به مشتریان اعلام می‌شود تا پس از ارسال اس ام اس با پیش شماره ۵۰۰۰ در این بانک، درخواست و ادعایی برای گزارش نداشته باشند.

برای مشاهده تعرفه ارسال پیامک از اپراتور ۵۰۰۰ در پنل پیامک فراپیامک به لینک “مقایسه پنل اس ام اس” مراجعه کنید.

5 1 vote
امتیازدهی به مقاله

شیما صاحبقرانی

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک