وبلاگ فراپیامک

افزایش بازدید سایت با پیامک تبلیغاتی

افزایش بازدید سایت با پیامک تبلیغاتی

در دنیای امروز، بیشتر کسب و کارها در فضای مجازی راه اندازی شده و توسعه پیدا می‌کنند. این بدان علت است که دنیای تکنولوژی و دیجیتال بسیار گسترده شده است. پس در کسب و کارهای اینترنتی، افزایش درآمد با نحوه ارتباط و دسترسی مشتریان با آنان صورت می‌گیرد. برای افزایش درآمد در کسب و کارهای اینترنتی باید بازدید سایت را بالا برد. باید بتوانید از بهترین روش برای بالا بردن بازدید سایتتان توسط مشتریان استفاده نمایید. در این مطلب، به این مورد می‌پردازیم که ارسال پیامک تبلیغاتی چه کمکی به افزایش بازدید سایت می‌کند؟

افزایش بازدید سایت از طریق پیامک تبلیغاتی چگونه میسر می‌شود؟

بیش از نیمی از بازدیدهای آنلاین از طریق موبایل صورت می‌گیرد. مشتریان می‌توانند با استفاده از تلفن همراه به راحتی از وبسایت دیدن کرده و با چند کلیک ساده، خرید خود را انجام دهند. البته به شرط آنکه طراحی اصولی سایت، کاربرپسند بودن سایت و راحتی کاربران در استفاده از آن، رعایت شده باشد. فقط کافی است با ارسال پیامک تبلیغاتی، در متن پیامک از مشتریان بخواهید که از سایت شما بازدید کنند. می‌توانید در انتهای سفارش مشتریان، آدرس سایت و شبکه های اجتماعی خود را قرار دهید.

افزایش بازدید سایت از طریق پیامک تبلیغاتی چگونه میسر می‌شود؟
افزایش بازدید سایت از طریق پیامک تبلیغاتی چگونه امکان پذیر است؟

با این کار، روند بازدید تبلیغات مجازی افزایش پیدا می‌کند. طبق بررسی‌های انجام شده و آمارها، در حدود ۶۸% از بازدیدهای آنلاین در سایت های فروشگاهی با تلفن همراه صورت گرفته است؛ دانستن این موضوع به شما کمک می‌کند تا وب سایت خود را به صورت ریسپانسیو بسازید یا اگر وب سایت دارید، آن را برای نسخه موبایل بهینه کنید.

تبلیغ و اطلاع رسانی کالا با ارسال پیامک انبوه به چه صورت است؟

از دیگر امکانات پیامکی، تبلیغ و اطلاع رسانی کالا و خدمات به مشتریان است. با ارسال انبوه پیامکی می‌توانید برای بسیاری از کاربران و مشتریان تبلیغات گسترده انجام دهید. همچنین، شما می‌توانید با طراحی یک پیامک تبلیغاتی بسیار جذاب و هوشمندانه، لینک وب سایت، شبکه اجتماعی و… خود را درون آن قرار داده تا کاربران به روی آن کلیک کرده و به سادگی وارد سایت و یا شبکه اجتماعی شما شوند. این راه موجب می‌شود تا کاربران به سرعت، خدمات شما را مشاهده کرده و در نهایت، محصول شما را خریداری نمایند.

متن پیامکی برای دعوت به بازدید از سایت باید چگونه باشد؟

نوشتن یک متن پیامکی برای بازدید از سایت می‌تواند بسیار چالش‌برانگیز باشد. برای اینکه پاسخ خوبی از سوی مخاطبین دریافت نمایید، باید متنی روان و حاوی پیشنهادات ویژه برای مشتریان ارسال کنید. باید با ارائه پیشنهادی عالی، آنان را غافلگیر کنید تا به بازدید و خرید از سایت ترغیب شوند.

در ادامه، نکاتی ارائه می‌شود که برای نوشتن یک متن پیامکی جذاب در جهت ترغیب مشتریان به بازدید از سایت و افزایش بازدید سایت با پیامک تبلیغاتی موثر است.

متن پیامکی
متن پیامکی برای بازدید از سایت باید چگونه باشد؟

متن پیامکی برای تشکر از خرید

استفاده از این پیامک مختص زمانی است که مشتریان به تازگی از شما خرید کرده‌اند. این پیامک، برای هر نوع کسب و کاری استفاده می‌گردد و حس ارزشمند بودن به مشتری را القا می‌کند و به این ترتیب، با ارسال پیامکی در قالب تشکر بعد از خرید مشتری، احتمال بازدید کردن سایت شما توسط آن‌ها بالاتر می‌رود. وقتی مشتری از خرید خود احساس خوبی داشته باشد، حتما از سایت شما بازدید خواهد کرد. با ارسال پیامک تشکر هم حس خوبی به مشتری خواهید داد و هم پرستیژ کاری خودتان را بالا می‌برید. در ادامه وارد سایت شما می‌شوند و محصولات شما را در سایت مشاهده می‌کنند.

متن پیامکی به صورت تقاضا برای انجام کاری

برای اینکه بتوانید موفق به افزایش بازدید سایت با پیامک تبلیغاتی شوید تا فروش در کسب و کارتان بالاتر رود، باید متن پیامک را خلاقانه بنویسید. می‌توانید در قالب تقاضایی بسیار صریح و شفاف از آن‌ها بخواهید تا سایت شما را بازدید کنند.

نظرسنجی پیامکی

می‌توانید با ارسال یک پیامک از مشتریانتان بخواهید تا عملکردتان را مورد ارزیابی قرار دهند. ابتدا از خرید و انتخابشان تشکر کرده و با قرار دادن لینک سایت برای نظرسنجی، از آنها بخواهید تا نظرشان را درباره شما ابراز کنند. بهتر است در این سبک پیامک‌ها، حالت دستوری را با یک تشکر صمیمانه محو نمایید. با این کار مشتری احساس مطلوبی از شما و کسب و کارتان دریافت می‌کند.

نظر سنجی پیامکی
استفاده نظرسنجی پیامکی

متن پیامکی برای بازدید محصول

از بهترین و جذاب ترین قالب ها برای کسب و کارها در متون پیامکی، قالب بازدید محصول است؛ هم می‌توان تبلیغ کرد و هم آمار بازدید از سایت را افزایش داد. با استفاده از این قالب می‌توانید نام محصول خریداری شده توسط مشتری را آورده تا احساس ویژه و خاص بودن داشته باشد؛ این احساس که شما توجه خاصی به او داشته‌اید و اکنون محصول جدیدی به او معرفی می‌نمایید. بهتر است محصولاتی را به او معرفی نمایید که در ارتباط با شرایطش باشد.

پیامک امتیازدهی برای ارزیابی عملکرد

یکی دیگر از روش های جذب مشتری برای تمامی کسب و کار ها، بررسی میزان رضایت آنها از خدمات شما با استفاده از پیامک امتیازدهی می‌باشد. مشتری ها می‌توانند برای ثبت میزان رضایت خود پیامک ارسال کرده و یا به وب سایت شما مراجعه کنند.

پیامک امتیازدهی
پیامک امتیازدهی برای ارزیابی عملکرد

سخن آخر…

در عصر تکنولوژی و دیجیتال، کسب و کارهای اینترنتی و آنلاین، جایگاه نوینی را در اقتصاد پیدا کرده‌اند. مردم به راحتی هر چه تمامتر، به اینترنت دسترسی دارند؛ بنابراین، با کمی درایت و انتخاب هوشمندانه می‌توان به درآمد بالایی رسید. اگر شما، برای فروش محصولات و خدماتتان، وب سایت دارید، از مزایای ارسال پیامک انبوه در جذب مشتری غافل نشوید. با انتخاب سامانه پیامکی فراپیامک و قالب های پیامکی پیشنهادشده در این مطلب، فروش شگفت انگیز همراه با درآمد بالا را تجربه نمایید.

سوالات متداول افزایش بازدید سایت با پیامک تبلیغاتی

چگونه می‌توانیم با استفاده از ارسال پیامک تبلیغاتی اقدام به افزایش بازدید از سایت خود کنیم؟
شما می‌توانید با طراحی یک متن پیامکی بسیار جذاب و قرار دادن لینک سایت خود درون آن، موجب توجه کاربران به لینک و در نهایت، موجب افزایش نرخ بازدید سایت خود شوید.

یک متن پیامکی جذاب که موجب افزایش نرخ بازدید از سایت می‌شود، دارای چه ویژگی‌هایی است؟
در حقیقت، یک متن پیامکی جذاب باید به گونه‌ای باشد که موجب وسوسه شدن مشتری با دادن پیشنهادهای چالش برانگیز شده و در نهایت، کاربر به روی لینک سایت شما کلیک کند.

یک متن پیامکی برای تشکر از خرید مشتری دارای چه ویژگی‌هایی است؟
در حقیقت، شما به وسیله این نوع پیامک، موجب ایجاد یک احساس فوق العاده درون مشتری خواهید شد و در نهایت، مشتری احساس ارزشمند بودن می‌کند. پس باید حاوی لغات احترام‌آمیز بوده و پیامک شخصی‌سازی شده باشد.

3 2 votes
امتیازدهی به مقاله

نینا بهروش

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک