وبلاگ فراپیامک

چگونه پنل اس ام اس بسازیم؟

ساخت پنل اس ام اس

 ساخت پنل اس ام اس

ساخت پنل اس ام اس موضوعی است که قصد داریم در این مطلب به آن بپردازیم. همه ما اطلاع داریم که برخورداری از یک روش بازاریابی صحیح تا چه حد می‌‌تواند بر روی کسب‌ و ‌کار ما تاثیرگذار باشد. یکی از شیوه های بسیار زودبازده و در عین حال کم هزینه‌ در بازاریابی، بازاریابی پیامکی می‌باشد؛ به این دلیل که جامعه هدف گسترده ‌ای دارد و شامل تمام اشخاصی ‌که تلفن همراه دارند و به طور روزانه اس ام اس های خود را چک می‌‌کنند، می‌شود. با ما همراه باشید تا شما را با پنل پیامک که یک ابزاری ارزشمند در ارسال اس ام اس انبوه است و همچنین، با چگونگی ساخت پنل اس ام اس در سامانه فراپیامک، آشنا سازیم.

ساخت پنل اس ام اس در سامانه فراپیامک

ساخت پنل اس ام اس در سامانه فراپیامک چند گام ساده دارد که شما با صرف زمان اندک جهت طی کردن این مراحل، قادر خواهید بود برای خود یک پنل اس ام اس ایجاد کنید. نکته ای که قبل از شرح این مراحل باید به آن اشاره کنیم، این است که شما قبل از ثبت نام و ساخت پنل اس ام اس می‌توانید انواع پنل را با یکدیگر مقایسه کنید، قابلیت ها و امکانات هر کدام را مشاهده کنید، تعرفه آن ها را مشاهده کنید و در نهایت، مطابق با نیاز خود هر کدام را که مایل بودید، خریداری کنید؛ پس، شما برای ثبت نام جهت ساخت پنل اس ام در سامانه فراپیامک دو راه پیش رو دارید:

  • وارد وب سایت فراپیامک شوید و در قسمت بالایی صفحه اصلی، روی گزینه ثبت نام آنلاین کلیک کنید.
  • وارد وب سایت فراپیامک شوید، از منوی خدمات گزینه مقایسه پنل های کاربری را انتخاب کنید و پنل های مختلف از جمله صبا، آسمان، عرشیا و پرنیان را با یکدیگر مقایسه و در نهایت، بر روی سبد خرید کلیک کنید تا وارد صفحه ثبت نام شوید.
ساخت پنل sms در سامانه فراپیامک
ساخت پنل اس ام اس در سامانه فراپیامک

مراحل ثبت نام برای ساخت پنل پیامک

گام اول (فرم ثبت نام): در این مرحله شما باید اطلاعاتی از قبیل نام، نام خانوادگی، نام کاربری، کلمه عبور، شماره موبایل، کد ملی، شماره شناسنامه، تلفن ثابت، ایمیل، کد تخفیف و کد معرف (در صورتی که این کد را دارا هستید)، استان، شهر، کد پستی و همچنین، آدرس دقیق خود را به درستی وارد کرده و با کلیک بر روی گزینه “ثبت” به مرحله بعدی بروید.

گام دوم (پرداخت): در این قسمت ساخت پنل اس ام اس، به درگاه متصل می‌شوید و هزینه پنل را پرداخت خواهید کرد.

گام سوم (ارسال مدارک):

  • حقیقی: کارت ملی و تصویر سلفی طبق تصویر نمونه
  • حقوقی: مدارک حقوقی روزنامه رسمی، آگهی تاسیس، برگه هویت مالی و…

گام چهارم (سفارش شماره): در این مرحله شماره مورد نظر خود را سفارش می‌دهید.

گام پنجم (باشگاه مشتریان)

گام ششم (پیام موفقیت): در این مرحله چنان چه مراحل قبلی را به درستی طی کرده باشید، پیامی مبنی بر موفقیت انجام کار دریافت می‌کنید.

در نهایت این که شما بایستی شارژ پیامکی و سفارش خط انجام دهید و اتمام کار.

پنل پیامکی چیست؟ و ویژگی ‌های آن کدام است؟

فرض کنید که قرار است برای اشخاص زیادی اس ام اس انبوه تبلیغاتی را ارسال کنید. به طور حتم، نمی‌توانید گوشی تلفن را بردارید و برای کلیه افراد مدنظرتان پیامک تبلیغاتی بنویسید و ارسال اس ام اس انبوه داشته باشید. به این دلیل که این کار هم از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نمی‌باشد و هم این که ارسال این حجم از پیامک تبلیغاتی زمان بسیار زیادی را از شما می‌گیرد. با ساخت پنل اس ام اس به راحتی این کار را انجام دهید.

پنل اس ام اس چیست
پنل پیامکی چیست؟

پس، بی‌شک، بایستی به دنبال یک ابزار خاص و منحصر به فرد بود تا قادر باشیم با صرف کمترین هزینه و همچنین، در کوتاه‌ ترین زمان ممکن، به تعداد اشخاص زیادی، پیامک تبلیغاتی را ارسال کنیم. از جمله این ابزارها، پنل اس ام اس یا سامانه پیامکی می‌باشد، یک نرم افزار تحت وب که قابلیت ارسال پیامک ‌های انبوه تبلیغاتی را فراهم می‌کند. گفتنی است که شما با کمک پنل پیامکی می‌توانید بدون هیچ گونه واسطه ای و بسیار سریع با مشتریان خود، ارتباط برقرار نمایید.

کار با پنل پیامک نیاز به دانش دارد؟

یک پنل پیامکی باید به گونه ای باشد که برای استفاده از آن، هیچ گونه نیازی به دانش و تخصص خاصی نباشد و این که چگونگی کار با سامانه و بکارگیری از آن به کاربران به طور کامل آموزش داده ‌شود. همچنین، با در نظر گرفتن امکانات و قابلیت های قابل ارائه در آن، تعرفه پیامکی مناسبی داشته باشد. نکته دیگر این که هیچ گاه کاربران را ملزم به استفاده از امکاناتی نکند که به آن ‌ها نیازی ندارند. در آخر این که مناسب برای استفاده در انواع کسب‌ و‌ کارها باشد و به نیاز کاربران به طور صحیح پاسخ ‌دهد و دارای تیم پشتیبانی قوی و تخصصی باشد.

راه‌های ساخت پنل پیامکی

به طور کلی، جهت ساخت یک پنل پیامکی و ارسال اس ام اس انبوه، دو راه پیش روی شما قرار دارد:

  • بواسطه اسکریپت یا سورس سامانه و قرارداد با اپراتورها؛ گفتنی است که شما برای ساخت پنل پیامکی از این طریق، در بیشتر موارد حداقل هزینه ‌ای که باید بپردازید چیزی در حدود ۲۰ میلیون تومان می‌باشد. علاوه بر آن، تعداد محدودی از شرکت‌ ها وجود دارند که دارای اسکریپت اختصاصی می‌باشند و با اپراتورها قرارداد می‌بندند، با این حساب این راه را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم.
  • تهیه پنل موردنظر از سامانه ‌هایی که سرویس پیامک ارائه می‌دهند؛ تهیه پنل از سایت‌ هایی که پنل پیامکی را ارائه می‌دهند یک راه مناسب و بسیار مقرون‌به‌صرفه می‌باشد؛ به این دلیل که سامانه ‌ها علاوه بر پشتیبانی خوب، از تعرفه ‌های مناسب نیز برخوردار هستند. باید گفت که سامانه پیامکی یک نرم افزار تحت وب است که به سرویس‌ های مخابراتی متصل می‌گردد و امکان ارسال و دریافت پیامک را برای شما ایجاد می‌کند.

حتما به این مورد توجه داشته باشید که پنل پیامکی مدنظرتان را از یک شرکت معتبر و با پشتیبانی قوی خریداری نمایید و این که تنها با دیدن تعرفه‌ های پایین و یا حتی رایگان بودن پنل، دست به انتخاب نزنید.

روش های ساخت پنل پیامکی
راه‌های ساخت پنل پیامکی

جمع بندی

برای آن که از انتخاب تان پشیمان نشوید، ما به شما تهیه پنل اس ام اس از سامانه فراپیامک را پیشنهاد می‌‌کنیم؛ چرا که با توجه به قابلیت ها و امکانات، تعرفه ‌های مناسب، پشتیبانی بسیار قوی و شبانه ‌روزی، فراهم کردن امکان تست رایگان پنل و همچنین، با دارا بودن سابقه زیاد فعالیت در بازار پیامکی (بالغ بر ۱۲ سال)، از بهترین شرکت ‌های ارائه دهنده پنل اس ام اس و وب‌ سرویس پیامکی ایران به حساب می‌آید.

1 4 votes
امتیازدهی به مقاله

نینا بهروش

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک