وبلاگ فراپیامک

تاثیر اس ام اس تبلیغاتی بر جذب مشتری

تاثیر اس ام اس تبلیغاتی بر جذب مشتری

تاثیر اس ام اس تبلیغاتی بر جذب مشتری

اس ام اس تبلیغاتی امروزه جزو موثرترین شیوه های جذب مخاطب و تعامل با او می‌باشد؛ هر چند که برخی بر این باورند که دیگر پیامک تبلیغاتی همانند گذشته نمی‌تواند موثر واقع شوند؛ در حالی که اصلا این گونه نیست. در ادامه مطلب، شما را با مزیت های ارسال اس ام اس تبلیغاتی و همچنین، تفاوت هایی که با سایر روش های تبلیغاتی دارد، آشنا می‌کنیم. با این که کانال‌های ارتباطی به صورت چشمگیری در حال رشد هستند، با این حال، بازاریابی اس ام اسی و تبلیغاتی هنوز هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. می‌شود اینگونه بیان کرد که تاثیر ارسال اس ام اس تبلیغاتی به عنوان یک راهکار مهم تلقی می‌شود که بیشتر برنامه ‌های پیام ‌رسان شبکه ‌های اجتماعی را به یکدیگر متصل می‌‌کند.

از این رو، کسب‌ و کارها قادر نیستند از تاثیر اس ام اس تبلیغاتی بر جذب مشتری و همچنین، بالا بردن تعداد فالوورهای شبکه‌ های اجتماعی‌شان غافل شوند. در طول روز پیامک‌ های تبلیغاتی زیادی و متنوعی برای شما ارسال می‌‌شود که در برخی مواقع تعداد زیادی از آن ‌ها آزاردهنده هستند، اما بایستی که متوجه این موضوع شده باشید که هنوز هم کسب ‌و کارها این شیوه ساده و موثر را فراموش نکرده‌اند.

کد تخفیف برای جذب مشتری

هنگامی که کسب‌ و کاری یک رویداد مهم را برگزار می‌نماید و یا این که یک کد تخفیف را برای مشتریانش در نظر می‌گیرد، بهترین و مناسب ترین اقدام این است که از طریق اس ام اس کار اطلاع‌ رسانی به‌ آن‌ ها را انجام دهد. گفتنی است که شما با قرار گرفتن لینکی که قادر باشد مشتری را به وب سایت و یا شبکه اجتماعی مورد نظرتان متصل کند، در کم ‌ترین زمان ممکن به هدف خود یعنی تبلیغ آن رویداد می‌رسید.

در ادامه مطلب، قصد داریم چند مورد از مهم ترین تاثیر اس ام اس تبلیغاتی بر جذب مشتری و همچنین، فروش بیشتر کسب‌ و کارها را به شما معرفی کنیم.

اس ام اس تبلیغاتی موثرتر از سایر روش ‌های تبلیغاتی

استفاده از اس ام اس تبلیغاتی در کمپین و گروه ‌های تبلیغاتی همچنان تاثیرگذاری زیادی دارد. در روزهایی که بیشتر مردم ترجیح می‌دهند خرید اینترنتی انجام دهند تا خرید حضوری، شرکت ‌های زیادی کدهای تخفیف را برای محصولات شان در نظر می‌گیرند تا با این روش بتوانند مشتری بیشتری جذب کنند. ارسال این کدهای تخفیف توسط اس ام اس به مشتری، آسان ‌ترین و در عین حال، پربازده‌ترین شیوه ای می‌باشد که می‌توان در کمپین ‌های مارکتینگ استفاده نمود. به این علت که مشتری خیلی سریع به آن کد دسترسی پیدا می‌کند و می‌تواند از آن استفاده نماید.

دسترسی گوشی های هوشمند به اس ام اس تبلیغاتی

تصویری از دسترسی گوشی های هوشمند به اس ام اس تبلیغاتی
دسترسی گوشی های هوشمند به اس ام اس تبلیغاتی

شاید این گونه به نظر برسد که با گسترش برنامه های کاربردی و شبکه‌های اجتماعی دیگر دوران اس ام اس تبلیغاتی و قابلیت استفاده از آن در گوشی های هوشمند به سر آمده است؛ اما باید بگوییم که اصلا این گونه نیست و بیشتر کاربران این نوع تلفن ‌ها هنوز هم اس ام اس را یکی از مهم‌ ترین ابزارهای ارتباطی خود می‌دانند و گوشی های هوشمند دسترسی کاملی به آن دارند. لازم به ذکر است علاوه بر تبلیغاتی که برندها با کمک ارسال اس ام اس به مشتریان دارند، تراکنش‌های مالی و استعلام‌ها هم با بهره ‌مندی از اس ام اس در اختیار مشتریان بانک‌ ها قرار می‌‌گیرد.

ارسال، دریافت و مشاهده سریع اس ام اس تبلیغاتی

چنانچه قصد داشته باشیم که سرعت ارسال یک اس ام اس تبلیغاتی را از نظر سرعت با سایر کانال‌ های تبلیغاتی مقایسه کنیم، باید بگوییم که ارسال و تحویل اس ام اس تبلیغاتی به مخاطبان خیلی سریع ‌تر می‌باشد. افراد فقط با نوشتن یک محتوای هدفمند و جذاب و خریداری پنل سامانه پیام کوتاه قادرند پیامک تبلیغاتی مدنظرشان را به مخاطبان زیادی ارسال کنند. تاثیر اس ام اس تبلیغاتی بر جذب مشتری در زمانی بسیار کوتاه به دست کلیه کاربران مد نظرتان می‌رسد، این زمان شاید کمتر از ۱۰ ثانیه باشد.

علاوه بر این، به علت این که درصد زیادی از افراد به گوشی همراه دسترسی دارند، اس ام اس ارسالی را در اسرع وقت مشاهده می‌کنند. موردی که باید همواره مدنظر داشته باشید این است که زمان ارسال اس ام اس را به طور صحیح انتخاب نمایید. برای مثال اگر صاحب سوپرمارکت هستید و تمایل دارید مشتریان تان را از آخرین موجودی ‌ها و همچنین، تخفیف‌ها مطلع کنید، مناسب ترین زمان ارسال اس ام اس تبلیغاتی به آن ‌ها اواخر هفته و در ساعات ابتدایی روز می‌باشد.

نرخ تبدیل بالای اس ام اس تبلیغاتی

نرخ اس ام اس تبلیغاتی
نرخ تبدیل بالای اس ام اس تبلیغاتی

نرخ تبدیل بالا در گروه های تبلیغاتی اهمیت زیادی دارد. چنانچه پیامک تبلیغاتی با رعایت کلیه اصول تولید محتوا و زمان ‌بندی صحیح به مشتری ارسال گردد، می‌تواند نرخ تبدیل بالایی برای کسب ‌و کارها در پی داشته باشد. این نرخ تبدیل و آماری که آخر سر به دست می‌آید، بیش از همه توسط مشتری ‌های قدیمی و فعلی شما خواهد بود؛ چرا که این کاربران به خاطر پیشینه‌ خوب خرید از شما، با دریافت نمودن تاثیر اس ام اس تبلیغاتی ممکن است بلافاصله از کد تخفیف استفاده نمایند و یا این که محصول جدید شما را خریداری کنند.

امکان شخصی ‌سازی اس ام اس تبلیغاتی

شما با توجه به تاریخچه و اطلاعاتی که از مشتریانتان کسب کرده‌اید، می‌توانید اس ام اس تبلیغاتی را برای آن ها شخصی ‌سازی نمایید. با توجه به نام، سن، علاقه‌مندی ‌ها و ویژگی ‌های مخاطب خود اس ام اسی که او انتظار دارد، دریافت نماید را ارسال کنید. این اقدام کمک زیادی به تعامل بیشتر با مخاطب و همچنین، جلب اعتماد و رضایت او می‌‌کند.

امروزه شرکت ‌هایی که پیامک ‌های اختصاصی برای باشگاه مشتریان‌ شان ارسال می‌کنند، بازدهی قابل توجه‌ای از آن‌ ها دریافت می‌نمایند.

توصیه‌ پایانی: اگر می‌خواهید کمپین بازاریابی موفقی داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم که در کنار شبکه‌های اجتماعی و دیگر کانال‌های ارتباطی از پیامک تبلیغاتی برای جذب مشتری و همچنین، افزایش فروش خود استفاده کنید.

ویژگی های ارسال اس ام اس تبلیغاتی

ارسال اس ام اس تبلیغاتی
ویژگی های ارسال اس ام اس تبلیغاتی

ارسال اس ام اس بسیار کم هزینه تر از دیگر شیوه های تبلیغاتی می‌باشد. تاثیر اس ام اس تبلیغاتی همچنین، فراگیرتر و جامع ‌تر بوده و استفاده کردن از آن بسیار راحت و آسان است. اطلاع ‌رسانی‌های فوری در زمینه تبلیغات با کمک ارسال اس ام اس کوتاه تبلیغاتی مقدور می‌باشد؛ علاوه بر آن، در کنار ارسال اس ام اس، امکان برندسازی نیز فراهم است.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

نینا بهروش

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک