وبلاگ فراپیامک

مشخصات یک سامانه پیامکی کارآمد

مشخصات یک سامانه پیامکی کارآمد

سایت‌های زیادی در زمینه سامانه پیامکی ارائه خدمات دارند. ممکن است همین عامل، باعث شود انتخاب برای یک سامانه پیامکی کارآمد سخت گردد. برای انتخاب یک سامانه پیامکی معتبر و خوب باید مشخصات یک سامانه پیامکی کارآمد را بدانید. در این مطلب همراه ما باشید!

اولین موضوعی که برای انتخاب یک سامانه پیامکی کارآمد به ذهن کاربر خطور می‌کند، امکانات آن است. بیشتر افراد نیازمند یکسری امکانات اولیه از سامانه هستند تا نیاز اصلی کاربر را برطرف نماید.

با امکانات یک سامانه پیامکی کارآمد آشنا شوید!

مشخصات یک سامانه پیامکی کارآمد
امکانات یک سامانه پیامکی کارآمد

از اساسی‌ترین امکاناتی که در سامانه پیامکی می‌تواند وجود داشته باشد، ارسال پیامک به صورت تکی و گروهی است. به این معنا که سامانه ارسال پیامک می‌تواند به شما امکان ارسال اس ام اس را به صورت تکی و گروهی واگذار کند.

در حرکت بعدی، برای مشخصات یک سامانه پیامکی کارآمد باید به دنبال این باشید که بتوانید ارسال پیامک به صورت منطقه ای را نیز داشته باشید. در این صورت، کاربر می‌تواند پیامک های خود را از طریق بانک اطلاعاتی که در سامانه وجود دارد، به منطقه مشخصی از شهر مورد نظرش ارسال کند.

ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت و انواع ارسال های دیگر، همه از مشخصات یک سامانه پیامکی کارآمد است.

از دیگر امکانات کاربردی که یک سامانه اس ام اس می‌تواند داشته باشد، دفترچه تلفن است. کاربرد این دفترچه تلفن این است که می‌توان شماره مخاطبان را ذخیره کرده تا در هنگام نیاز بتوان بسیار راحت، ارسال اس ام اس انجام داد.

از دیگر شرایط خاصی که یک سامانه پیامکی کارامد می‌تواند داشته باشد، ایجاد نظرسنجی و مسابقه پیامکی، ارسال پاسخ خودکار به پیامک های دریافتی، امکان واردسازی فایل اکسل مخاطبان به دفترچه تلفن و موارد دیگر که می‌توانند مورد بررسی و دقت قرار گیرد. همچنین، دارای شرایط خرید و شارژ اس ام اس، بلافاصله و در کمترین ترین زمان ممکن باشد.

مواردی که در بالا ذکر شد، تنها موارد و امکانات اولیه ای است که مورد نیاز کاربران پنل پیامک است و باید یک سامانه پیامکی کارآمد داشته باشد. هرچه قدر امکاناتی که یک سامانه پیامکی ارائه می‌دهد بیشتر باشد، محیطی بهتر و مناسبتر برای جلب رضایت کاربران خواهد بود.

داشتن پشتیبانی مناسب در سامانه پیامکی

سامانه پیامکی
داشتن پشتیبانی مناسب در سامانه پیامکی

از دیگر امکانات مهم در مشخصات یک سامانه پیامکی کارآمد که باید وجود داشته باشد، داشتن پشتیبانی مناسب است که رضایت کاربران را جلب کند؛ زیرا برای هر کاربری ممکن است زمان هایی باشد که در طول استفاده از سامانه پیامکی به مشکلی برخورد کند. برای نمونه، ارسال پیامک به هر علتی به مشکل بخورد و بخواهد از وضعیت ارسال اس ام اس خود اطلاع یابد.

یک سامانه پیامکی بدون پشتیبانی خوب و مناسب نمی‌تواند کارآمد باشد. برای استفاده از پشتیبانی، حتما باید شرکت سامانه پیامکی کارآمد دارای شماره تلفن ثابت یا تلفن گویا، شماره همراه و ایمیل باشد. در این حالت، همیشه در دسترس بوده و می‌توانید از پشتیبانی شرکت استفاده کنید.

ارائه هزینه ها و تعرفه های پیامکی شفاف در خرید پنل اس ام اس

از دیگر ویژگی ها و مشخصات یک سامانه پیامکی کارآمد این است که با بررسی تعرفه ها و هزینه های سامانه پیامکی، پی به مناسب بودن آن ها ببرید و تعرفه ها خیلی شفاف ارائه شوند.

با کمی تحقیق متوجه می‌شوید که سامانه های پیامکی وجود دارند که به صورت رایگان ارائه می‌شوند و یا هزینه اولیه بسیار کمی را نسبت به دیگر سامانه های پیامکی دارند؛ اما خیلی زود پی به تعرفه های بالای این شرکت ها خواهید برد و حتی هزینه های پیام های تحویل داده نشده را باز نمی‌گردانند و یا جبران نمی‌کنند؛ این برای شما زیان آور خواهد بود.

مشخصات سامانه پیامکی کارآمد فراپیامک

فراپیامک، متخصصین و کارشناسان زبده و باتجربه ای را برای ارائه بهترین خدمات تحت وب در قالب اس ام اس در اختیار دارد. جدیدترین راه های مدیریت تبلیغات و اطلاع رسانی از طریق سامانه پیامکی فراپیامک در اختیار کاربران عزیز قرار می‌گیرد. از امکانات سامانه فراپیامک می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • سامانه پیام کوتاه تحت وب با امکانات گوناگون و جدید
  • پیام کوتاه تبلیغاتی همراه شما برای دستیابی به مقاصد تجاری و سازمانی
  • ارائه پشتیبانی ۲۴ ساعته و حرفه‌ای به کاربران پنل پیام کوتاه (تیکت و تلفنی)
  • واگذاری سورس سامانه پیام کوتاه فراپیامک برای کاربران حقیقی و حقوقی

هنگام خرید پنل پیامکی کارآمد و مفید به یاد داشته باشید که…

چگونگی خرید پنل پیامکی کارآمد و مفید
خرید پنل پیامکی کارآمد و مفید

در هنگام خرید پنل اس ام اس اولین چیزی که باید مد نظر داشته باشید، این است که سابقه شرکتی که قصد خرید پنل پیامکی را از او دارید، بررسی نمایید. باید درباره زمانی که شرکت در این زمینه فعالیت داشته است، اطلاعات کسب نمایید. این مسئله باعث می‌شود تا نسبت به ارائه خدمات و کیفیت پشتیبانی، اطمینان به دست آورید.

به سابقه، گواهی ثبت و مجوزهای کسب یک شرکت پیامکی در خرید پنل پیامکی توجه کرده و شعارهای تبلیغاتی بی‌اساس مانند ارسال اس ام اس رایگان را نادیده بگیرید. می‌توانید با افراد باتجربه و دانا در این زمینه مشورت داشته باشید.

3 2 votes
امتیازدهی به مقاله

نینا بهروش

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک