وبلاگ فراپیامک

چگونه بازدهی تبلیغات پیامکی را افزایش دهیم؟

چگونه بازدهی تبلیغات پیامکی را افزایش دهیم؟

در سال‌های اخیر، استفاده از پنل اس ام اس و سامانه پیامکی از راه های موثر در بازاریابی و تبلیغات به شمار می‌رود. به دلیل زیاد شدن استفاده از ارسال اس ام اس تبلیغاتی، عوامل گوناگونی بر روی این روش تبلیغاتی اثر گذاشته‌اند. می‌دانید که رقبا در هر کسب و کاری از این روش تبلیغاتی برای بازدهی بیشتر در بازاریابی استفاده می‌کنند. پس باید بتوانید بازخورد تبلیغات پیامکی را برای کسب و کارتان افزایش دهید. در این مطلب، به اینکه چگونه بازدهی تبلیغات پیامکی را افزایش دهیم می‌پردازیم.

برای افزایش بازدهی تبلیغات پیامکی باید سه اصل را در نظر داشته باشیم. سه اصل ایجاد انگیزه، برنامه ریزی و استمرار اصولی هستند که اگر رعایت شوند و درست بکار گرفته شوند، باعث افزایش بازخورد در تبلیغات و کسب نتیجه‌ای بهتر خواهد شد. از مواردی که می‌توان با اجرای آن به بهترین نتایج در تبلیغات پیامکی و بازدهی تبلیغات پیامکی رسید، گزینه های زیر هستند:

  • محیط کاربری آسان
  • در دسترس بودن و هزینه مناسب و اندک
  • متنوع بودن روش های ارسال پیامک
  • رعایت اصول ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی
  • استفاده از کوتاه‌کننده لینک در پیامک تبلیغاتی
  • اهمیت انتخاب نوع روش‌های ارسال پیام کوتاه
  • کوتاه بودن متن اس ام اس تبلیغاتی
  • خودداری از نوشتن متن های نامفهوم و رمزآلود
  • ارسال پیام به مشاغل و اصناف
  • ارسال اس ام اس منطقه ای
  • ارسال پیام کوتاه به تفکیک سن و جنسیت

ایجاد انگیزه برای مخاطبین و مشتریان از طریق ارسال پیام کوتاه

ایجاد انگیزه برای مخاطبین و مشتریان از طریق ارسال پیام کوتاه
انگیزه برای مخاطبین و مشتریان از طریق ارسال پیام کوتاه

ممکن است ندانید که چه راهی وجود دارد که برای مشتریان خود با ارسال پیامک و از طریق سامانه پیامکی، انگیزه ایجاد کرد؛ اما باید گفت که راه هایی وجود دارند که می‌توان به راحتی انجام داد و بازخورد مثبتی مشاهده کرد.

مثلا می‌توانید با ارسال محتواهای تخفیفی، در مشتریان خود، انگیزه خرید ایجاد کنید. همچنین، سامانه پیامکی برای شما قابلیت هایی را ایجاد نموده است تا مشتریان با شما و کسب و کارتان ارتباط برقرار کنند. از جمله راه های تعاملی با مشتریان، می‌توان به ایجاد مسابقه پیامکی اشاره کرد. استفاده از این راه و تعیین جوایز، از شگردهای افزایش بازدهی تبلیغات پیامکی است. قطعا هم نتیجه‌ای بسیار خوب به همراه خواهد داشت.

بازدهی تبلیغات پیامکی با متن جذاب

جذابیت متن، تاثیر بسیار زیادی در بازدهی تبلیغات دارد. نگارش نوع متن بر اساس زمینه تبلیغاتی شما مشخص می‌شود. مثلا گاهی می‌توان در پیامک از نگارش و مضمون دوستانه استفاده کرد و گاهی بسیار رسمی باشد و نیاز به تمرکز مخاطب داشته باشد و البته فراموش نکنید که برای افزایش فروش باید پیامک شما پیشنهادهای تخفیفی داشته باشد.

 تبلیغات پیامکی با متن جذاب
بازدهی تبلیغات پیامکی با متن جذاب

ارسال پیام کوتاه هدفمند با برنامه ریزی قبلی

در درجه اول، باید هدفتان را از ارسال پیام کوتاه تعیین کنید. با دانستن هدف می‌توانید برای رسیدن به آن برنامه ریزی داشته باشید و در ادامه، مسیر حرکتتان را تعیین نمایید. باید راه درست برای کسب مشتری و مخاطب را بدانید. اگر ارسال پیامک شما با برنامه ریزی و هدفمند انجام شود، حتما نتیجه‌اش را خواهید دید؛ اما برنامه ریزی در تبلیغات پیامکی اینگونه است که در چه زمانی، چه محتوایی را برای چه کسانی و به چه نحوی، ارسال نمایید. در حقیقت، باید ۴ اصل را در ارسال پیامک تبلیغاتی مد نظر داشته باشید.

برای مثال، می‌توان گفت که بهترین زمان برای ارسال پیامک تبلیغاتی سالن های زیبایی، اواخر سال و نزدیک عید نوروز است. می‌توان محتوایی انگیزشی با هدف تخفیف تهیه کرده و برای مخاطبان خاص در گروه سنی خاص و جنسیت مد نظر ارسال نموده و در آخر، این پیامک را به صورت یکجا و با نام و مشخصات هر فرد، بفرستید.

اگر به هدف رسیدید، ارسال پیامک تبلیغاتی را متوقف نکنید!

برای رسیدن به اهداف بزرگ باید در تبلیغات، اصل استمرار را رعایت نمایید. استفاده از پنل اس ام اس و سامانه پیامکی فقط برای رسیدن به فروش بیشتر نیست، فراموش نکنید که رقبای شما همیشه در حال تبلیغات هستند. اگر مدتی ارسال پیامک تبلیغاتی را متوقف نمایید، می‌توانند از فرصت استفاده کرده و میدان را به دست بگیرند.

انتخاب بهترین پنل اس ام اس برای بازدهی تبلیغات پیامکی

 پنل اس ام اس برای بازدهی تبلیغات پیامکی
بهترین پنل اس ام اس برای بازدهی تبلیغات پیامکی

برای بازدهی تبلیغات پیامکی، باید بهترین پنل اس ام اس را انتخاب نمایید. از مهم ترین معیارها برای انتخاب بهترین پنل اس ام اس، بالا بودن سرعت انتقال پیامک و ارتباط مستقیم با اپراتورهای پیامکی است. از ویژگی هایی که باعث می‌شود یک پنل اس ام اس، بهترین شود، موارد زیر است که همه در سامانه پیامکی فراپیامک وجود دارند:

  • ارائه خط اختصاصی رایگان با پیش شماره ۵۰۰۰
  • گیت‌وی های قوی و با سرعت بالا
  • امکان انجام نظرسنجی، ارسال زمان دار، قرعه کشی و غیره
  • داشتن پشتیبانی مادام العمر
  • اختصاص خط خدماتی در جهت ارسال پیامک انبوه

سخن آخر

اگر صاحب کسب و کاری هستید و می‌خواهید با هزینه کم و موثر جذب مشتری کنید، با استفاده از پنل اس ام اس فراپیامک می‌توانید بازدهی تبلیغات پیامکی داشته باشید. فرصت را از دست ندهید و برای مشاوره با کارشناسان ما در فراپیامک در ارتباط باشید!

همچنین، شما با خواندن مطالب بالا، اطلاعات بسیار مفیدی کسب کردید، چنانچه می‌خواهید در کسب و کار اینترنتی خود موفقیت بیشتری بدست آورید، توصیه می‌کنیم تا مقاله “ارسال پیامک با نام تجاری” را مطالعه داشته باشید.

5 1 vote
امتیازدهی به مقاله

نینا بهروش

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک