وبلاگ فراپیامک

ارسال پیامک با نام تجاری

ارسال پیامک با نام تجاری

اگر می‌خواهید ارسال پیامکتان با نام برند و یا نام تجاری کسب و کارتان انجام شود، بهتر است این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید. با مقاله ارسال پیامک با نام تجاری همراه ما باشید!

ارسال پیامک با نام تجاری در حقیقت، اینگونه است که به جای آنکه پیامکتان با شماره از اپراتور ارسال شود، نام شرکت شما است که بر روی گوشی درج شده و به عنوان نام فرستنده اس ام اس، مشخص می‌شود.

حتما پیامک هایی که با نام ریاست جمهوری و یا از بانک‌ها فرستاده می‌شود را دیده‌اید؛ در واقع، نام فرستنده مشخص است، به طوری که انگار نام ارسال کننده پیامک در گوشی مخاطبان سیو شده است. به این نوع ارسال پیامک، ارسال اس ام اس با نام تجاری یا MASK نامیده می‌شود. در ادامه، درباره مزایا و معایب ارسال با نام تجاری و هزینه آن صحبت خواهیم کرد.

مزیت ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی با نام برند

 ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی با نام برند
مزیت ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی با نام برند

اگر می‌خواهید ارسال پیامک تبلیغاتی خود را از دیگر پیامک های تبلیغاتی که روزانه برای کاربران ارسال می‌شود، متمایز کنید، بهترین راه، ارسال پیامک با نام تجاری است. ارسال پیامک با سرویس ماسک یا مسک، باعث افزایش جذابیت بصری برای مخاطب می‌گردد.

ارسال اس ام اس با نام تجاری برای کاربران جذابیت بیشتری دارد و حس اعتمادسازی را در افراد بیشتر ایجاد می‌کند. در واقع، افزایش برندسازی صورت می‌گیرد و پیامک ها هویت مشخص‌تری دارند.

ویژگی های ارسال اس ام اس با سرویس ماسک یا نام تجاری

  • اعتباربخشی به برند و کسب و کار
  • جذب اعتماد مخاطب و کاربران
  • مناسب برای شرکت ‌های حقوقی، هولدینگ ‌های شناخته شده و سازمان‌ های دولتی
  • سرعت بالا در ارسال پیامک
  • از این خطوط فقط برای اطلاع رسانی استفاده می‌شود

آیا نام تجاری می‌تواند به شماره های‌ بلک لیست، پیامک ارسال کند؟

از آنجایی که در حال حاضر فقط ارسال پیامک با نام تجاری برای ارگان‌ها و موسسات دولتی و بانک‌ها فعال می‌شود، ارسال به بلک لیست معنا ندارد و می‌بایست تمامی کاربران، پیامک‌های ارسالی با نام تجاری را دریافت کنند. برای نمونه، اپراتور همراه اول، قبوض خطوط همراه را برای مشترکین خود از طریق پیامک ارسال می‌کند و اگر در این میان، مشترکی، پیامک تبلیغاتی خود را بسته باشد یا اصطلاحا شماره موبایل خود را در بلک لیست قرار داده باشد، از جزئیات قبض موبایل خود بی‌خبر نخواهد بود زیرا اپراتور همراه اول، پیامک‌های خود را در قالب پیامک‌های خدماتی ارسال می‌کند نه تبلیغاتی!

معایب ارسال پیام کوتاه با سرویس ماسک

معایب ارسال پیام کوتاه با نام تجاری
معایب ارسال پیام کوتاه با سرویس ماسک

ارسال پیام کوتاه با سرویس ماسک، در کنار مزایای زیادی که دارد، یکسری معایب نیز دارد که مطرح خواهیم کرد تا در کنار استفاده از این نوع ارسال پیامک، از انواع دیگر نیز در کنار آن استفاده نمایید.

  • این خطوط نمی‌توانند از سمت مشتری پیامک دریافت کنند.
  • فعالسازی این خطوط نیاز به زمان زیادی دارد.
  • تایید شدن نام تجاری از سمت اپراتور ۲۰ تا ۴۰ روز کاری زمان می‌برد.
  • هزینه و آبونمان این خطوط بالا است.
  • حتما باید برند دولتی و یا برند خصوصی بسیار خاص باشید تا ارسال با نام تجاری برایتان فعال شود.
  • برخی اپراتورها ماسک را فعال نمی‌کنند؛ مانند اپراتور ۲۱ اما اپراتور ۲۰۰۰ چنین خدماتی دارد. اپراتور ۳۰۰۰ نیز نیاز به یکسری مدارک خاص برای انجام ارسال پیامک با نام تجاری دارد.

هزینه ارسال اس ام اس با سرویس ماسک

 ارسال پیامک با سرویس ماسک
هزینه ارسال اس ام اس با سرویس ماسک

در ارتباط با هزینه ارسال اس ام اس با ماسک می‌توان گفت که هزینه این خدمات، بسیار بالا است. در واقع، استفاده از این نوع خدمات ارسال پیامک با چنین مبالغ هنگفتی، فقط و فقط برای ارگان های دولتی به‌صرفه است. اگر کسب و کارتان کوچک است، بهتر است ارسال اس ام اس با سرشماره رند را انتخاب نمایید که البته استفاده از خطوط رند نیز برای شرکت ها و ارگان بسیار بزرگ و دولتی توصیه می‌شود.

هزینه فعالسازی نام تجاری برای پیامک، سالانه است و در حدود ۴۷۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان (سال ۱۴۰۰) است و ارسال پیام کوتاه با نام تجاری از سمت اپراتور همراه اول صورت می‌گیرد. ایرانسل هزینه اولیه یا هزینه فعالسازی ندارد؛ اما ۲۰ درصد بر روی هزینه ارسال هر پیامک می‌افزاید.

مدارک لازم برای استفاده از سرویس ماسک در ارسال اس ام اس

  • روزنامه رسمی
  • آگهی تاسیس و روزنامه آخرین تغییرات انجام شده
  • کپی کارت ملی مدیرعامل و اعضاء هیات مدیره
  • برگه تائیدیه شناسه ملی به همراه کد اقتصادی
  • و …

سخن آخر

اگر ارگان دولتی هستید و یا شرکت خصوصی بسیار بزرگ و مطرحی هستید، می‌توانید از سرویس ارسال پیامک با نام تجاری استفاده نمایید. قابل ذکر است که در کنار مزایای بیشماری که این نوع سرویس دارد، هزینه بالایی داشته و زمان زیادی برای فعالسازی نیاز دارد؛ اما در نهایت، تصمیم گیرنده شما هستید که این روش را برای تاثیر بیشتر بر روی کاربران، روشی مناسب بدانید!

برای دریافت فوری پنل ارسال اس ام اس با نام تجاری در ابتدا، با کارشناسان سامانه پیامکی فراپیامک در ارتباط باشید تا اطلاع یابید که واجد شرایط چنین خدماتی هستید یا خیر.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

نینا بهروش

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک