وبلاگ فراپیامک

تاثیر پنل اس ام اس مارکتینگ در کسب و کارها

تاثیر پنل اس ام اس مارکتینگ در کسب و کارها

کسب و کارهای اینترنتی برای افزایش فروش و جذب مشتری و برندسازی از راه‌های مختلفی استفاده می‌کنند. راه‌هایی که هزینه کمتر و بازدهی بهتری دارند، مسلما اهمیت بیشتری نیز دارند. از راه‌های باارزش در تبلیغات و گسترش کسب و کار، استفاده از پنل اس ام اس است.

در این مقاله، تحت عنوان استفاده از پنل اس ام اس مارکتینگ چه تاثیرات ویژه‌ای در کسب و کار دارد؟ به بررسی پنل پیامکی و کاربرد آن می‌پردازیم.

بررسی پنل اس ام اس و تاثیر آن بر بازاریابی

بررسی پنل اس ام اس
بررسی پنل اس ام اس و تاثیر آن بر بازاریابی

به احتمال زیاد، برای افرادی که دارای کسب و کاری هستند، این فکر پیش آمده که چقدر خوب بود اگر برای گروه خاصی از مشتریانشان، می‌توانستند پیامک بفرستند. مسلما این کار با موبایل و ارسال تک به تک، منطقی نیست؛ اما با استفاده از پنل پیامکی می‌توان پیامک را برای گروه خاصی از مشتریان ارسال نمود. این تنها یک مورد از ویژگی های استفاده از پنل اس ام اس مارکتینگ در کسب و کار است!

ویژگی های استفاده از پنل پیام کوتاه و تاثیرات ویژه‌ اش در کسب و کار

  • ارسال اس ام اس از بهترین و محبوبترین راه های تبلیغاتی در چند سال اخیر بوده است.
  • بیش از ۹۵ درصد از افرادی که به آن ها پیامک ارسال می‌شود، پیامک ها را در چند ثانیه اول، می‌خوانند.
  • پس از ارسال اس ام اس تبلیغاتی، ترافیک سایت تبلیغ‌دهنده، تا ۲۲ درصد افزایش پیدا می‌کند.
  • بازدهی تبلیغاتی پیامک در مقایسه با دیگر روش ها بسیار بیشتر است.
  • هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی بسیار مناسب و کم می‌باشد.
  • کسب و کارها مخصوصا کسب و کارهای آنلاین به بازاریابی پیامکی احتیاج دارند.
  • استفاده از پنل پیامکی بسیار راحت است.
  • و …
استفاده از پنل اس ام اس در کسب و کار
مزیت استفاده از پنل اس ام اس در کسب و کار

برای پاسخ به سوال استفاده از پنل اس ام اس مارکتینگ چه تاثیرات ویژه‌ای در کسب و کار دارد، خوب است مزیت های آن را در ارتباط با بازاریابی و کسب و کارها بدانیم. بعد از اینکه ویژگی های یک پنل پیامکی را دانستیم، بهتر است با مزیت های آن در کسب و کار نیز آشنا باشیم. از مزیت های مهم پنل اس ام اس گزینه های زیر را نام می‌بریم:

برندسازی در یک زمان کوتاه

از موارد مهم برای همه کسب و کارها، برندسازی است. با برندسازی می‌توان شهرت کسب و کار را در بین مخاطبین و کاربران بیشتر کرد. وقتی مخاطبانتان از شما محصولی خریداری می‌کنند، می‌توانید شماره تماس آن ها را وارد دفترچه تلفن خود در پنل کرده و برای مراسم و مناسبت ها به آن ها اس ام اس ارسال کنید و بسیار آسان، در برندسازی کسب و کارتان فعال باشید.

شناسایی خدمات و محصولات به کاربران

از دیگر مزیت هایی که استفاده از پنل اس ام اس مارکتینگ دارد، این است که صاحبان کسب و کارها می‌توانند، محصولات و خدماتشان را به مشتریان معرفی نمایند. استفاده از کدهای تخفیف هم روشی بسیار موثر در افزایش فروش محصولات جدید است؛ این روش بازاریابی، بسیار پرطرفدار می‌باشد.

ارسال اس ام اس به گروه ها و اصناف خاص

ممکن است گاهی لازم باشد که با استفاده از تبلیغات پیامکی انبوه، بخواهید برای تعداد زیادی از مشتریان و مخاطبین خاص پیامک ارسال کنید. با استفاده بانک پیامکی می‌توان به راحتی، از این ویژگی پنل پیامک تبلیغاتی استفاده نمود.

بالاترین دقت در تبلیغات

با استفاده از یک متن خلاصه و دقیق و اصولی، می‌توان به راحتی، راندمان و بهره وری را در تبلیغات بالا برد. استفاده از خلاقیت در این کار، نقش بسزایی دارد.

صرفه جویی در زمان با ارسال پیامک تبلیغاتی

این روزها اهمیت زمان بر همگان مبرهن است؛ همان جمله معروف که می‌گوید: “وقت طلاست!” صرفه جویی در زمان از بارزترین مزیت های استفاده از پنل اس ام اس مارکتینگ در کسب و کار است.

ارتباط مستقیم با مشتریان و کاربران با پنل پیامکی

ارتباط با مشتریان و کاربران با پنل پیامکی
ارتباط مستقیم با مشتریان و کاربران با پنل پیامکی

یکی دیگر از موارد استفاده از پنل اس ام اس مارکتینگ در کسب و کار این است که می‌توانید متن اس ام اس خود را شخصی سازی کنید و رابطه‌ای صمیمانه و دوستانه با مشتریان ایجاد نمایید. می‌توانید با استفاده از نام و مشخصات مشتری، به او نشان دهید که او را می‌شناسید و برایش ارزش قائلید. با این کار جایگاه خود را در میان مشتریان محکمتر خواهید نمود.

جمع بندی درباره تاثیرات ویژه استفاده از پنل اس ام اس مارکتینگ

مورد مهمی که در این مقاله به آن پرداختیم، ابزار ارسال پیامک تبلیغاتی است. پنل اس ام اس مارکتینگ مهم ترین ابزاری است که به آن نیاز دارید. می‌توانید با خرید پنل اس ام اس فراپبامک هم یک پنل با کاربری ساده در جهت ارسال و دریافت پیامک داشته باشید و هم متن پیامکی خودتان را شخصی سازی نمایید. زمان ارسال را تعیین کنید و در بهترین زمان، پیامک تبلیغاتیتان را ارسال نمایید.

شما همچنین می‌توانید برای آموزش نوشتن یک متن پیامکی تاثیر گذار مقاله “چطور یک پیامک تبلیغاتی جذاب و مختصر بنویسیم؟” را مطالعه نمایید.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

نینا بهروش

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک