وبلاگ فراپیامک

قابلیت پیامک یادآوری در پنل پیامکی

یادآوری در پنل پیامکی

ارسال اس ام اس برای یادآوری، مزایای بسیاری در هر کسب و کار دارد؛ برای مثال یادآوری در پنل پیامکی برای قرار ملاقات، باعث صرفه جویی در وقت و هزینه خواهد شد. اگر شما یک پزشک، دندانپزشک، آرایشگر هستید و یا موسسه بانکی، آژانس مسافرتی و هر نوع کسب و کار و تجارتی دارید که قرار ملاقات ها را تعیین می‌کند، باید برای از دست ندادن مشتری حرکتی انجام دهید؛ زیرا از دست رفتن مشتری، ضرر در کسب و کارتان است.

استفاده از ماژول های یادآوری در پنل اس ام اس در این زمینه کاربرد دارد که بتوانید قرار ملاقات ها را به مشتریانتان یادآوری کنید. ملاقات از دست رفته ضررهای سنگینی به مجموعه می‌تواند وارد کند.

ارسال پیام یادآوری در پنل اس ام اس قبل از قرار

ارسال پیام یادآوری
ارسال پیام یادآوری در قبل از قرار

مشخص است که باید ارسال این پیامک قبل از قرار صورت گیرد. بهتر است زمانی که ارسال پیامک انجام می‌شود، یک الی دو روز قبل و یا همان روز رزرو وقت باشد.

مزیت استفاده از یادآوری در پنل پیامکی

وقتی که از پیامک برای ارسال یادآوری در قرار ملاقات استفاده می‌نمایید، مشتریان شما خیلی راحت می‌توانند برنامه ریزی کنند و قرار ملاقات را تائید و یا لغو نمایند. این کار باعث می‌شود که عدم حضور مشتریانتان در جلسات کم شود و رضایت مشتری را نیز به همراه دارد. یادآوری در پنل پیامکی از موثرترین ابزارهای یادآوری است.

از طرف دیگر، برای تحقق یافتن اهداف مالی می‌توان از یادآوری در پنل پیامکی استفاده کرد. باید به گونه ای مشتریان را ترغبب به پرداخت به موقع کنید. ارسال اس ام اس اقساط و وجوه به پرداخت کنندگان و مشتریان، هزینه زیادی ندارد. اما مبلغ زیادی در شرکت و موسسه شما صرفه جویی می‌شود. یادآوری پیامکی پرداخت اقساط، بیشتر برای موسسات مالی و اعتباری و ارائه دهندگان وام مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با یادآوری در پنل پیامکی در جهت استفاده بانک ها و موسسات مالی اعتباری، هزینه ها کاهش یافته و روابط خوب نیز با مشتریان برقرار می‌شود.

ارسال خودکار اس ام اس یادآوری اقساط

مزیت ارسال خودکار اس ام اس یاداوری اقساط
ارسال خودکار اس ام اس یاداوری اقساط

این روزها، خرید اقساطی بسیار افزایش پیدا کرده است. افراد وام دهنده و موسسات ارائه وام، نگران پرداخت اقساط از سوی مشتریان هستند. به همین منظور، در سامانه پیامکی فراپیامک، ماژولی طراحی شده است که از طریق آن تمامی شرکت های ارائه دهنده وام و فروش اقساطی چون بانک ها، بیمه و فروشگاه ها، پیامک یادآوری اقساط برای مشتریانشان ارسال نمایند.

با ماژول پیامک دوره ای یا همان ارسال اس ام اس اقساط و ارسال اس ام اس قرار ملاقات می‌توانید به صورت خودکار، روزانه، ماهانه، سالانه ارسال پیامک داشته باشید.

تنظیم یادآوری شخصی در ماژول یادآوری در پنل اس ام اس

 ماژول یادآوری
تنظیم یادآوری شخصی در ماژول یادآوری

از نکاتی که می‌توان در یادآوری در پنل پیامکی فراپیامک رعایت کرد، این است که از مشتری خود بپرسید که آیا نیاز است برای او ارسال پیامک یادآوری فرستاده شود یا خیر. اگر جواب خیر بود، ارسال اس ام اس یادآوری را لغو نمایید و اگر مثبت باشد، می‌توانید مشتری خود را از زمان ارسال اس ام اس باخبر کنید. می‌توانید بپرسید که چه زمان بهتر است که این پیامک برایش ارسال گردد. در واقع، برای آنها یک آلارم فعال می‌شود که وقت خود را از دست ندهند.

ذکر اطلاعات و مشخصات کامل در ارسال پیامک یادآوری فراموش نشود!

از نکاتی که باید در یادآوری در پنل پیامکی رعایت شود، این است که اطلاعات لازم حتما ثبت شود و یادآوری کامل انجام شود. مثلا نام و نام خانوادگی فرد مورد نظر، آدرس مطب و دکتر و شماره تماس و روز و ساعت رزرو وقت یه طور کامل ذکر شود و بعد اس ام اس ارسال شود.

سخن آخر

از مشکلاتی که بر سر راه کسب و کارها در ارتباط با مشتریان وجود دارد، این است که فراموشی یا دیر مراجعه کردن برای وقت و قرار ملاقات و یا پرداخت اقساط از سوی آنان ایجاد می‌شود. این فراموشی‌ها نتایج خوبی ندارد و باید این موارد مهم یادآوری شود. با استفاده از یادآوری در پنل پیامکی فراپیامک می‌توان این مشکل را برطرف کرد.

زمان مناسب نیز برای ارسال پیامک یادآوری، بستگی به شغل و نوع خدمتی دارد که شما ارائه می‌دهید. در واقع، این کار یک زنگ هشدار برای مشتریان است. می‌توانید همین الان برای دریافت خدمات یادآوری در پنل اس ام اس با سامانه پیامکی فراپیامک تماس حاصل نمایید.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

نینا بهروش

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک