وبلاگ فراپیامک
کاربرد پیامک برای کارخانه ها و کارگاه های تولیدی

کاربرد پیامک برای کارخانه ها و کارگاه های تولیدی علاوه بر مباحث بازاریابی پیامکی و افزایش فروش در زمینه ی مشتری مداری، رضایتمندی مشتری و خدمات پس از فروش نیز بسیار پر رنگ است.

اگرچه شرکت های تولیدی اکثر سود کسب و کار خود را از طریق مشتری های وفادار و تداوم قرارداد با آنها به دست می‌آورند، اما نباید اهمیت بازاریابی و کاربرد پیامک برای کارخانه ها و کارگاه های تولیدی را در این زمینه را نادیده بگیرند.

با استفاده از برنامه بازاریابی مناسب و فکرشده برای ترویج محصولات و خدمات خود، شرکت های تولیدی در جذب سرمایه، حفظ مشتریان، افزایش فروش و رسیدن به اهداف استراتژیک موفق هستند.

کاربرد پیامک برای کارخانه ها و کارگاه های تولیدی

همان طور که اشاره کردیم کاربرد پیامک برای کارخانه ها و کارگاه های تولیدی به دو بخش مهم دسته بندی می‌شود:

  1. کاربرد پیامک برای بازاریابی، گسترش بازار و افزایش فروش
  2. کاربرد پیامک برای حفظ مشتریان و خدمات پس از فروش

بخش بازاریابی شامل اقداماتی است که برای تبلیغ کسب و کار و افزایش فروش محصولات یا خدمات انجام می‌شود.

مدیریت مشتریان نیز یک استراتژی برای مدیریت روابط و تعاملات سازمان با مشتریان بالفعل و مشتریان بالقوه است.

سیستم CRM به شرکت ها کمک می‌کند تا با برقراری روابط موثر، روند کار را ساده تر کرده و سودآوری را افزایش دهند.

کاربرد پیامک برای بازاریابی، گسترش بازار و افزایش فروش

به عنوان یک تولیدکننده یا توزیع‌کننده، استراتژی های بازاریابی شما باید متفاوت از دیگران باشد؛

هدف نهایی شما این است که به سهم بازار مورد نظر خود برسید و مشتریان بالفعل را متقاعد کنید که محصولات شما را انتخاب کنند.

اگر شما نمی‌توانید این کار را انجام دهید، بازاریابی شما شکست خورده است!

یکی از راهکارهای مدرن، قابل اطمینان و مقرون به صرفه، استفاده از روش بازاریابی پیامکی است که به شما امکان می‌دهد از این بستر برای رسیدن به افزایش فروش و رشد کسب و کار خود استفاده کنید.

در همین راستا، استفاده از سامانه پیامک شرکت فراپیامک با وجود ماژول هایی مانند ارسال انبوه، ارسال منطقه‌ای، ارسال کد پستی و ارسال از روی نقشه برای ارسال پیامک تبلیغاتی به اقشار و اصناف دسته بندی شده، بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

کاربرد پیامک برای حفظ مشتریان و خدمات پس از فروش

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) می‌تواند تفاوت بین موفقیت و شکست باشد و انجام این مورد در شرکت های تولیدی با سایر صنایع بسیار متفاوت خواهد بود.

از لحظه تولید تا مرحله تحویل، بینش مبتنی بر CRM روند کل کار را متمرکز خواهد کرد.

انجام این کار با تمرکز دادن اطلاعات و مستندات مربوط به مشتری، کاهش هزینه های اداری و تقویت روابط مشتری و تامین‌کننده اتفاق می‌افتد.

در حالی که سیستم خدمات پس از فروش مسائل مربوط به گارانتی، تعمیر یا سرویس را مدیریت می‌کند، CRM برای افزایش فروش، برقراری ارتباطات موثر و حفظ مشتریان موجود به شما کمک می‌کند.

کاربرد پیامک در این زمینه به استفاده از پنل اس ام اس برای اطلاع رسانی به مشتریان برمی‌گردد.

با استفاده از ابزارهای مختلف مشتریان شما از لحظه خرید تا تحویل و پس از آن برای دریافت خدمات و گارانتی به صورت آنلاین و لحظه ای، از روال کار مطلع شده و به شما اعتماد خواهند کرد.

علاوه بر آن نرم افزار باشگاه مشتریان موجود در پنل شرکت فراپیامک به صورت مجزا برای پیشبرد اهداف در زمینه روابط مشتریان طراحی شده و انجام آن را بسیار ساده تر خواهد کرد.

آیدا سنقری

دیدگاه بگذارید

avatar
  Subscribe  
اطلاع از