وبلاگ فراپیامک
کاربرد پیامک برای کارواش ها

کاربرد پیامک برای کارواش ها

کاربرد پیامک برای کارواش ها یکی از انواع کاربردهای یک سامانه پیامکی برای کسب و کارهای متفاوت است.

در هر کسب و کار برای جلب اعتماد مشتری و افزایش فروش از راه‌های متعددی استفاده می‌شود؛

داشتن یک سامانه پیامک ویژگی‌های مثبت و متعددی برای این اهداف دربر دارد که یکی از آنها ارسال پیامک تبلیغاتی می‌باشد.

یک پنل اس ام اس مناسب میتواند برای خدمات بازاریابی پیامکی، پروسه فروش، خدمات پس از فروش و رعایت اصول مشتری مداری نقش بسیار مهمی را ایفا کند.

بازاریابی پیامکی برای کارواش ها یکی از انواع مختلف روش‌های بازاریابی می‌باشد که بسیاری از صاحبین کسب و کار در این صنف استفاده از آن را در برنامه بازاریابی خود قرار می‌دهند.

کاربرد پیامک برای کارواش ها

براساس آخرین آمار ارائه شده توسط بنیاد پژوهشی Pew، در سال ۲۰۱۴ بیش از ۹۰ درصد از آمریکایی ها حداقل یک تلفن همراه داشتند.

این اکثریت قابل توجه است و به طور چشمگیری نشاندهنده‌ی این حقیقت است که تلفن همراه در دنیای امروز جای بسیاری از ابزارهای مورد نیاز را گرفته و به عنوان یک ساعت زنگ دار، دفتر خاطرات، دوربین، تقویم، کامپیوتر و خیلی چیزهای دیگر استفاده می‌شود.

این تصویر همه جانبه از تکنولوژی تلفن همراه، به یک گزینه قابل توجه برای صاحبین کسب و کار از جمله کارواش‌هایی که به دنبال برقراری ارتباط بهتر با مشتریان و جلب رضایتمندی مشتری هستند، تبدیل شد.

بازاریابی پیامکی برای کارواش ها تنها یکی از موارد کاربرد پیامک برای کارواش ها بوده که در صورت استفاده مناسب از روش بازاریابی پیامکی میتواند تا حد زیادی سبب رونق گرفتن بازار یک کارواش گردد.

علاوه بر انجام بازاریابی پیامکی برای کارواش ها، از یک پنل اس ام اس میتوان برای ارائه خدمات پس از فروش، استفاده در نرم افزار باشگاه مشتریان، جذب سرمایه و پیاده سازی بسیاری از ایده های خلاقانه در کسب و کار استفاده نمود.

رعایت اصول ارسال پیامک

فراموش نکنید استفاده از پنل پیام کوتاه و کاربرد پیامک برای کارواش ها دارای قوانین مشخصی است که اگر رعایت نشوند، میتوانند تاثیر عکس داشته باشند:

  • به دلایل روشن، هرگز در زمان های نامناسب، مانند صبح زود یا آخر شب پیام ارسال نکنید.
  • به مشتریان خود حق انتخاب داده و امکان لغو دریافت پیامک را برای مخاطبین بالقوه خود قرار دهید؛ این مورد سبب میشود تا مخاطب شما احساس کند که برای حریم خصوصی ایشان احترام قائل هستید و اصراری در ارسال پیامک ندارید؛ در واقع عضویت در سامانه ارسال پیامک به عنوان یگ گزینه دلخواه و یک خدمت اضافه خواهد بود.
  • ارسال بیش از حد پیام تاثیر ناخوشایندی بر مخاطب شما خواهد گذاشت، هیچ یک از مشتریان و مخاطبین شما (حتی افرادی که برای حضور در میان مشتریان وفادار شما اظهار تمایل کرده‌اند) دوست ندارند که هر روز و هر ساعت از شما پیامک دریافت کنند.
  • متن پیامک اطلاع رسانی و نحوه‌ی توضیحات در جذب مخاطب بسیار مهم است؛ یک پیام گنگ و نامفهوم، متن بسیار طولانی، عدم معرفی صحیح مجموعه و راه های ارتباطی و موارد این چنینی سبب میشود تا پیامک شما خوانده نشود و یا فرد را جذب نکند و در آخر اگر موفق به جذب مخاطب شوید عدم معرفی صحیح راه های ارتباطی سبب از دست رفتن مشتری خواهد شد.

 

پنل پیامکی شرکت فراپیامک با امکان فعال سازی خط ارسال پیامک خدماتی تمامی موارد کاربرد پیامک برای کارواش ها را به راحتی پیاده سازی می‌کند.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

آیدا سنقری

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک