پنل تخصصی پیام کوتاه با توجه به گسترش روزافزون بازاریابی پیامکی و آنلاین مارکتینگ به یکی از نیازهای تمامی کسب و کارهای نوپا تبدیل شده است.
امروزه عموم مردم برای یافتن خدمات موردنظر خود سادهترین روش ممکن را برمیگزینند.
بازاریابی پیامکی و ارسال پیام تبلیغاتی توسط پنل تخصصی پیام کوتاه یکی از مطمئنترین روشها برای جذب مشتری و افزایش فروش به شمار میرود.
پنل تخصصی پیام کوتاه یا سامانه پیامک میبایست دارای ویژگیهایی باشد که طی مقاله پیشرو مورد بررسی قرار خواهند گرفت.
مهمترین ویژگیهای پنل تخصصی پیام کوتاه
ارسال پیام انبوه
بهترین پنل اس ام اس یا سامانه پیامک امکان ارسال اس ام اس به تعداد بالایی از مخاطبین به صورت یکجا را فراهم مینماید.
ارسال پیام انبوه میتواند به صورت منطقهای، براساس کدپستی منطقه مورد نظر، از روی نقشهی مناطق یا براساس سن و جنسیت خاص امکان پذیر میباشد.
بهترین پنل اس ام اس با ارائه بانک شمارههای معتبر و اعتبارسنجی شده، امکان ارسال اس ام اس انبوه به جامعه هدف موردنظر را برای کاربران خود فراهم مینماید.
ارسال پیامک مناسبت
مشتری مداری و رضایت مشتری از جمله مهمترین اصول در موفقیت کسب و کارهای گوناگون بشمار میرود.
ارسال پیامک مناسبت، این امکان را به صاحبین مشاغل میدهد که در جهت جلب رضایت مشتریان و تبدیل آنان به مشتری وفادار، در مناسبتهایی همچون تولد مشتریان برایشان پیام تبریک ارسال نمایند.
ارسال پیام صوتی
بهترین پنل اس ام اس و سامانه پیامک امکان ارسال پیام صوتی را برای کاربران خود فراهم نموده است.
این امکان، تنها در برخی از بهترین سرویس های دهنده پیامکی قرار داده شده است.
با توجه به افزایش تعداد شماره هایی که در بلک لیست قرار دارند و پیامک تبلیغاتی دریافت نمیکنند، محدودیت هایی در تبلیغات پیامکی برای صاحبین مشاغل ایجاد شده است.
ارسال پیام صوتی بدون محدودیت بلک لیست، راه حلی برای رفع محدودیت ارسال پیامک تبلیغاتی است و تبلیغات شما را برای مخاطبین دلخواهتان ارسال مینماید.
امکان دریافت گزارش
یکی از مهمترین ویژگیهای پنل تخصصی پیام کوتاه و بهترین پنل اس ام اس ارائه گزارشات دقیق مربوط به ارسالهای انجام شده و عودت وجه پیامکهای ارسال شده به شمارههای بلک لیست و همچنین امکان ارائه گزارشات مالی مربوط به سامانه پیامک میباشد.
بهروزرسانی خدمات و پشتیبانی مناسب
بهترین پنل اس ام اس برای بهبود کارکرد پنل و بالا بردن رضایت مشتریان، خدمات خود را طی چندین دوره بهروزرسانی مینمایند.
ارائه بانک شماره های جدید، افزایش تعداد ماژول ها و فراهم نمودن امکانات جدید، رفع باگ امکانات موجود در پنل و … در به روز رسانیها مورد توجه قرار میگیرد.
خدمات پس از فروش همواره یکی از مورادی است که در انتخاب بهترین سرویس دهنده پیامکی مؤثر میباشد.
ارائه پشتیبانی ۲۴ ساعته برای خدمات نرم افزاری که در تمامی ساعات شبانه روز مورد استفاده قرار میگیرند، الزامی میباشد.
پشتیبانی ۲۴ ساعته امکان برطرف نمودن خطاهای احتمالی و جلوگیری از قطع شدن ارسال پیامها را فراهم نموده است.
انتخاب بهترین پنل پیامک
شرکت دانش بنیان فراداده فعالیت خود را به صورت یک استارتاپ آغاز نموده و با ارائه سامانه پیامک جامع و قدرتمند، با نام تجاری فراپیامک، به موفقیت های چشمگیری در این حوزه دست یافته است.
این مجموعه تمامی ویژگی های یک پنل پیامک حرفهای را داشته و با پشتیبانی ۲۴ ساعته همواره پاسخگوی نیازهای کاربران خود میباشد.