وبلاگ فراپیامک
کاربردهای پنل پیامک برای مراکز پزشکی

کاربردهای پنل پیامک برای مراکز پزشکی

کاربردهای پنل پیامک برای مراکز پزشکی را می‌توان جزو مهمترین کاربردهای یک پنل اس ام اس به شمار آورد.

پنل پیام کوتاه علاوه بر استفاده های تبلیغاتی، در زمینه اطلاع رسانی و ارسال های خدماتی نیز نقش مهمی را بر عهده دارد.

کاربردهای پنل پیامک برای مراکز پزشکی را با توجه به حساسیت های موجود در این مراکز، می‌توان در هر دو دسته ارسال پیام تبلیغاتی و خدماتی به شمار آورد.

کاربردهای یک سامانه پیامکی برای مراکز پزشکی را می‌توان به موارد زیر دسته بندی نمود:

 

  • کاربردهای پنل پیامک – کاربرد برای پرسنل مراکز و پزشکان

  • کاربردهای پنل پیامک – کاربرد برای بیماران و مراجعه کنندگان

 

کاربردهای پنل پیامک – کاربرد برای پرسنل و پزشکان

 

یکی از کاربردهای مهم پنل پیامک برایاین مراکز، استفاده‌ی آن برای پزشکان و پرسنل مرکز می‌باشد.

پرسنل شاغل در یک مرکز پزشکی می‌توانند استفاده های مفید و مناسب از یک سامانه پیامک داشته باشند.

در ادامه به ذکر مثال و شرح چگونگی استفاده از یک پنل پیام کوتاه و کاربردهای پنل پیامک و مواردی که افراد یک مطب می‌توانند از پنل استفاده کنند، میپردازیم:

ارسال یادآور برای زمان حضور در کلینیک یا مطب

یکی از مهمترین ماژول های مورد استفاده ارسال یک پیامک یادآوری جهت حضور به موقع بیمار در مجموعه می‌باشد.

با استفاده از ماژول متناظر زماندار در پنل اس ام اس فراپیامک می‌توان برای هر فرد، با توجه به تاریخ مراجعه، پیامک یادآوری ارسال نمود.

در این صورت هر فرد یک یا چند روز قبل از مراجعه به پزشک یا ساعتی قبل از آن پیامکی مبنی بر یادآوری جهت حضور در کلینیک یا مطب دریافت می‌کند.

ارسال پیامک مناسب

یکی دیگر از کاربردهای پنل پیامک برای مراکز پزشکی ارسال پیامک مناسبت برای بیماران و مراجعه‌کنندگان می‌باشد.

با استفاده از این ماژول می‌توان برای هر شخص به مناسبت های تعیین شده، مانند تولد، پیامک تبریک ارسال نمود.

این مورد علاوه بر تقویت روحیه در بیماران موجب حفظ ارتباط مثبت بین بیمار و پزشک خواهد شد.

کاربردهای پنل پیامک – کاربرد برای بیماران و مراجعه کنندگان

از جمله کاربردهای مهم یک سامانه پیامکی، کاربرد آن برای مراجعه کنندگان به یک مرکز می‌باشد.

در ادامه به توضیح کاربردهای پنل پیامک و بعضی از امکانات پنل پیام کوتاه و نوع استفاده از آن برای پرسنل می‌پردازیم.

آگاهی از زمان حضور پزشکان

یک مرکز پزشکی می‌تواند با استفاده از ماژول تحلیلگر در پنل پیامک فراداده زمان حضور پزشکان را به مراجعه کنندگان اعلام نمایند.

برای انجام این امر کافیست با تعیین یک کلیدواژه‌ی مشخص برای هر پزشک، ساعت های حضور ایشان را در پنل پیام کوتاه تنظیم نمایند.

پس از آن مراجعه کنندگان می‌توانند در هر لحظه با ارسال کلیدواژه‌ی پزشک مربوطه به پنل پیامک، از اطلاعات حضور ایشان در مجموعه دسترسی پیدا کنند.

بیان انتقادات و پیشنهادات نسبت به مرکز پزشکی

مراکز پزشکی در صورت تمایل جهت دریافت پیشنهادات و انتقادات مشتریان می‌توانند از ماژول های نظر سنجی و امتیازدهی در پنل پیام کوتاه فراپیامک استفاده نمایند.

در ماژول نظر سنجی با طرح چند سوأل می‌توان نظر مراجعه‌کنندگان را نسبت به خدمات و شرایط مرکز جویا شد.

در ماژول امتیازدهی نیز مراجعه‌کنندگان می‌توانند نسبت به خدمات ارائه شده در مرکز امتیازدهی کنند.

در صورت وجود ضعف در قسمتی از پروسه‌ی درمان از طریق نتایج بدست آمده از امتیازدهی، موارد به مسئولان ذیربط اطلاع رسانی می‌گردد.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

آیدا سنقری

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک