وبلاگ فراپیامک

کمترین تعرفه ارسال پیامک

کمترین تعرفه ارسال پیامک

کمترین تعرفه ارسال پیامک

تعرفه ارسال پیامک و کمترین تعرفه ارسال پیامک موضوعی است که می‌خواهیم در این مقاله به شرح آن بپردازیم. قیمت پنل اس ام اس وابسته به سیاست های کاری سامانه‌ای است که قصد دارید از آن پنل پیامک خریداری کنید و گاها می‌‌تواند قیمتی بین ۳۰ هزار تومان تا ۱ میلیون تومان داشته باشد. موضوعی که واضح است اینست که شما هر چه هزینه بیشتری صرف پنل پیامک خود کنید، به همان میزان از امکانات و قابلیت های بیشتری برخوردار خواهید شد، البته ذکر این نکته ضروری است که صرفا قیمت بالا بیانگر ارائه خوب خدمات توسط سامانه مربوطه نمی‌باشد.

همان طور که بیان کردیم، تعرفه پنل ها با توجه به امکاناتی در نظر گرفته شده است که در پنل قرار دارد و این که افراد جهت ارسال پیامک تبلیغاتی بایستی اقدام به شارژ سامانه پیام کوتاه خود کنند. نکته‌ای که راجب پنل پیامک و تعرفه ارسال پیامک بایستی حتما مورد توجه قرار گیرد، این است که به هیچ وجه پنل پیامک خود را از وب سایت ها و شرکت هایی که دارای تعرفه ارسال غیرعقلانی و بسیار کمتر از دیگر سامانه ها هستند، خریداری نکنید.

تفاوت تعرفه پنل پیامک در چیست؟

می‌توان گفت که تعرفه ارسال پیامک و همچنین، قابلیت های سامانه پیامک از جمله مهمترین عواملی هستند که موجب تمایز بین پنل های اس ام اس شده‌اند. گفتنی است که افراد این امکان را خواهند داشت که طبق حجم پیامک های ارسالی و قابلیت هایی که به آن ها احتیاج دارند، پنل مورد نظر خود را خریداری نمایند. چنانچه شما تمایل دارید در طول یک ماه تعداد بیش از صد هزار عدد پیامک را ارسال کنید، توصیه می‌کنیم از پنل های حرفه‌ای یا پیشرفته استفاده کنید؛ به این دلیل که پایین ترین تعرفه ارسال پیامک را دارا بوده و به‌صرفه‌تر هستند.

مالیات و تعرفه ارسال پیامک

تعرفه ارسال پیامک
مالیات و تعرفه ارسال پیامک

براساس قانون مالیاتی، برای تعرفه ارسال هر پیامک میزان ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده در نظر گرفته می‌شود. علاوه بر آن براساس قانون بودجه سال ۹۹ تصویب شده در مجلس شورای اسلامی، بر روی کلیه اس ام اس های ارسالی مبلغ ۱۰ ریال اضافه شده است. گفتنی است که این هزینه در کلیه پنل های اس ام اس ایران، اعمال گردیده است.

نرم افزار مورد نیاز جهت استفاده از سامانه پیامک

در جواب این سوال که آیا برای استفاده نمودن از پنل اس ام اس نیاز به نرم افزار خاصی است یا خیر، باید بگوییم که سرویس پنل پیامک به طور کامل تحت وب می‌باشد و هیچ گونه نیازی به نصب نرم افزاری بر روی سیستم عامل نخواهید داشت و فقط نیازمند اینترنت و مرورگر هستید. هیچ فرقی ندارد که افراد با گوشی همراه وارد سامانه پیام کوتاه می‌شوند یا به وسیله کامپیوتر، لپ تاپ و یا تبلت. شما تنها بایستی که به اینترنت دسترسی داشته باشید و با نام کاربری و رمز عبور خود وارد سامانه پیامک خود شوید.

مدارک مورد نیاز جهت فعال نمودن سامانه پیامکی

جهت فعال نمودن پنل پیامک انبوه حقیقی فقط نیاز به عکس کارت ملی و همچنین، تصویر سلفی به همراه کارت ملی جهت احراز هویت است.

محدودیت ها در ارسال و دریافت پیامک

تصویری از محدودیت ها در ارسال و دریافت پیامک
محدودیت ها در ارسال و دریافت پیامک

افراد با خریداری پنل اس ام اس از سامانه فراپیامک با هیچ گونه محدودیتی رو به رو نخواهند بود و به راحتی قادرند اقدام به ارسال و دریافت اس ام اس به صورت روزانه و یا ماهانه کنند و یا این که بدون هیچ محدودیتی پنل خود را شارژ کنند. فقط نیاز است که پس از خریداری پنل اس ام اس بر اساس تعرفه ارسال پیامک، پنل پیامکی سامانه مورد نظر را شارژ نمایند و سپس، به تعداد دلخواه، پیامک تبلیغاتی ارسال کنند.

هزینه های مضاعف بر تعرفه پنل پیامک سامانه فراپیامک

در این مورد باید بگوییم که هیچ گونه هزینه مضاعفی در تعرفه سامانه پیام کوتاه فراپیامک وجود نخواهد داشت و پشتیبانی و آموزش به شکل رایگان در اختیار مشتریان عزیز قرار خواهد گرفت.

تمدید سالیانه در تعرفه سامانه پیامک

بابت تمدید پنل پیامک درصدی تخفیف درنظر گرفته می‌شود و هنگام خرید این درصد، به مشتری اعلام می‌گردد؛ اما تمدید بدون هزینه نخواهد بود؛ زیرا شرکت ارائه‌دهنده خدمات پیامکی، بابت ارتقا زیرساخت‌های سخت افزاری و نرم افزاری سامانه به صورت سالانه هزینه های زیادی دارد.

طرز استفاده از سامانه پیامکی فراپیامک

 سامانه پیامکی فراپیامک
طرز استفاده از سامانه پیامکی فراپیامک

پس از اتمام مراحل خرید پنل، یک نام کاربری و رمز عبور در اختیار شما قرار می‌گیرد که شما می‌توانید در هر زمان و هر کجا که هستید تنها با متصل شدن به اینترنت از سامانه پیامکی خود استفاده کنید. شما با کمک پنل پیام کوتاه خود می‌توانید به تعداد دلخواه پیامک خریداری نمایید و طبق هدفی که دارید، اقدام به ارسال پیامک (با کمترین تعرفه ارسال پیامک) نمایید.

تعرفه سامانه پیامکی فراپیامک

سامانه پیام کوتاه یک سری قابلیت ها و ابزارها را در اختیار شما قرار می‌دهد که با استفاده از آن ها قادر خواهید بود به کلیه شهرهای کشور به شکل انتخابی (با تفکیک نمودن مناطق و کد پستی به صورت گروه بندی شده)، ارسال پیامک انبوه انجام دهید. کاربران به منظور بهره‌مندشدن از پنل پیامک و ارسال نمودن اس ام اس بایستی در وهله اول در سامانه ارسال پیامک ثبت نام نمایند و پس از خریداری تعداد پیامک مدنظر خود، از کلیه قابلیت ها و ابزار های موجود در محیط کاربری خود استفاده نمایند.

سامانه پیامکی فراپیامک قابلیت ها و امکانات متنوعی را به منظور برآورده نمودن نیاز های ارسال پیامک کاربران طراحی نموده است که به این محیط اصطلاحا پنل پیامک گفته می‌شود. البته باید ذکر کنیم که افراد جهت دریافت نمودن پیامک از کاربران و همچنین، ذخیره کردن شماره تلفن موبایل کاربران نیز امکانات ویژه‌ای در درون پنل ارسال پیامک خود خواهند داشت.

گفتنی است که کلیه نیازهای کاربران به صورت ابزارهای مختلف در سامانه پیامکی طراحی و پیاده سازی گردیده است که با مطالعه نمودن صفحه امکانات و دیگر قسمت های سامانه پیام کوتاه قادر خواهند بود، از آن اطلاع پیدا نمایند. نکته‌ای که باید در انتهای مطلب بیان کنیم این است که فراپیامک همواره در حال توسعه و همچنین برآورده نمودن هر چه بهتر نیازهای کاربران خود می‌باشد.

4.5 2 votes
امتیازدهی به مقاله

نینا بهروش

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک