وبلاگ فراپیامک

راهنمای انتخاب بهترین پنل پیامک

راهنمای انتخاب بهترین پنل پیامک

راهنمای انتخاب بهترین پنل پیامک

می‌توان پنل پیامک تبلیغاتی را یکی از مهم ترین اجزای کسب و کارهای آنلاین امروزی به حساب آورد. افراد همان گونه که با کمک ایمیل مارکتینگ سعی در حفظ مشتری دارند و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا فروش خود را افزایش دهند، بایستی به فکر ایجاد تعامل بیشتر با مشتریان از طریق راه های مختلف از جمله اس ام اس نیز باشند. همان طور که اطلاع دارید اغلب افراد تمایلی به خواندن و چک کردن ایمیل های خود ندارند، از این رو توصیه می‌شود در کسب و کار خود به دنبال راه بهتری جهت ایجاد تعامل با مشتریان خود باشید. همان طور که پیشتر نیز بیان کردیم، استفاده از پیامک جزو راه های مناسبی به حساب می‌آید که افراد می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

برخی از کسب و کارها وجود دارد که شماره تلفن همراه کاربران برایشان بسیار مهم تر و حیاتی تر از ایمیل می‌باشد؛ به عنوان مثال، تورهای مسافرتی به شماره تلفن همراه افراد، خیلی بیشتر از ایمیل آن‌ها احتیاج دارند. در اینجا تهیه یک پنل اس ام اس تا حد زیادی می‌تواند کمک‌کننده باشد و به ایجاد تعامل بیشتر با مشتریان به صورت چشمگیری کمک می‌نماید.

در این مطلب قصد داریم در مورد پنل پیامک و کاربردهایی که در کسب و کارهای آنلاین دارد، صحبت کنیم. حال ممکن است این سوال برایتان پیش آید که چگونه و به چه روش باید از اس ام اس به منظور برقراری تعامل و بالا بردن میزان فروش استفاده نماییم و اینکه با چه روشی می‌توانیم یک پنل پیامک باکیفیت و معتبر برای کسب و کار خود برگزینیم؟ چنانچه تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید، به آسودگی دریافت خواهید کرد که چگونه می‌توانید یک پنل اس ام اس با کیفیت برای خود خریداری کنید.

دلایل استفاده از پیامک تبلیغاتی

 استفاده از پیامک تبلیغاتی
دلایل استفاده از پیامک تبلیغاتی

پیش از هر چیز باید بررسی شود که چرا استفاده از پنل پیامک تبلیغاتی امروزه برای هر کسب و کاری ضروری شده و چرا پیشنهاد می‌شود که حتما از آن استفاده شود؟ بر اساس تحقیقاتی که به عمل آمده مشخص شده که هر فرد به طور میانگین حدود ۱۰۰ مرتبه در روز به گوشی همراه خود سر می زند و آن را چک می‌کند، این در حالی است که همان افراد در طول روز شاید نهایتا یک یا دو مرتبه ایمیل خود را چک کنند.

علاوه بر آن، خواندن پیامک بسیار سریع‌تر و راحت‌تر از مطالعه یک ایمیل طولانی می‌باشد. دسترسی به پیامک ها در گوشی شاید کمتر از ۳ ثانیه به طول انجامد، در حالی که برای چک کردن ایمیل به زمان بسیار بیشتری نیاز است. از سوی دیگر، میانگین زمان واکنش به پیامک حدودا ۸۰ ثانیه می‌باشد، در صورتی که زمان واکنش به ایمیل شاید تا دو روز نیز به طول انجامد، از این رو، بازاریابی پیامکی تا به امروز در کسب و کارهای آنلاین، کاربردهای زیادی را داشته و دارد.

البته ذکر این نکته ضروری است که بازاریابی پیامکی بایستی به گونه ای باشد که به کسب و کارمان هم لطمه‌ای وارد نکند؛ برای مثال در صورت رضایت مشتری، برای وی ارسال گردد.

ویژگی های یک پنل پیام کوتاه خوب و باکیفیت

پیش از آن که اقدام به خریداری پنل اس ام اس کنید، توصیه می‌کنیم که حتما به مواردی که در ادامه مطلب شرح می‌دهیم توجه داشته باشید. درست است که اغلب پنل های اس ام اس دارای ویژگی‌های یکسانی هستند، اما این دلیل نمی‌شود که به راحتی به آن ها اعتماد کنیم.

پنل پیامک خوب و باکیفیت
ویژگی های یک پنل پیامک خوب و باکیفیت
  • در اختیار گذاشتن فایل راهنما

هر گونه محصول و یا خدمتی که برای استفاده افراد است، بایستی همراه با فایل راهنما باشد. شرکت هایی که پنل پیامک ارائه می‌دهند نیز بایستی کلیه آموزش های لازمه جهت کار با پنل پیامک تبلیغاتی و بازاریابی پیامکی را نیز در اختیار مشترکین خود قرار دهند. هر چقدر که استفاده از پنل پیامک ساده و روشن باشد، باز هم دلیلی نمی‌شود که آموزش ها و فایل های راهنما را به مشترکان ارائه ندهید.

  • هماهنگ با CMS های پرطرفدار

هماهنگ بودن با cms های پرطرفدار از جمله وردپرس و … یکی دیگر از ویژگی هایی است که هر پنل پیامک بایستی دارا باشد. امروزه اکثر سایت ها، وردپرسی هستند، بنابراین، خیلی مهم است که پنل پیامک شما به سادگی به وردپرس و افزونه های جانبی آن از قبیل ووکامرس و … متصل شود.

تصویری از پنل پیامکی هماهنگ با CMS های پرطرفدار
هماهنگ با CMS های پرطرفدار
  • پشتیبانی مطمئن

هر گونه سرویسی که از آن استفاده می‌کنید بایستی به گونه‌ای باشد که در مواقع نیاز، با یک پشتیبانی خوب و مطمئن به یاری شما بشتابد و مشکلات شما را رفع کند.

  • گزارش گیری دقیق از پیامک های ارسالی

از دیگر ویژگی های یک پنل پیامک خوب می‌توان به گزارش گیری دقیق از اس ام اس های ارسالی اشاره کرد. بسیار حائز اهمیت است که چه افرادی پیامک ارسالی شما را مطالعه کرده و به آن واکنش نشان داده‌اند. شما باید بدانید که چه مشترکانی از کدهای تخفیف استفاده نموده‌اند تا در ارسال های بعدی به آن ها پیامکی ارسال نکنید.

  • استفاده راحت از پنل پیام کوتاه

این موضوع که افراد بتوانند به راحتی از پنل اس ام اس استفاده نمایند، بسیار مهم و حائز اهمیت می‌باشد؛ از همین رو، یک پنل خوب دارای پیچیدگی خاصی نیست. بنابراین، پنل پیامک خوب باید دارای رابط کاربری مناسبی باشد، به گونه‌ای که دسترسی به قسمت های مختلف، راحت و قابل مدیریت باشد.

  • نسخه آزمایشی پنل اس ام اس

افراد برای آن که اطمینان حاصل کنند که همه موارد در پنل اس ام اس مورد نظرشان به درستی کار می‌کند، باید آن را تست کنند. بنابراین، یکی از اساسی ترین ویژگی های پنل پیامک خوب این است که نسخه رایگان را جهت تست کردن ارائه دهد.

  • هماهنگی با اپراتورهای مختلف

چنانچه با کمک پنل اس ام اس، پیامک های ارسالیتان به اپراتورهای اصلی ارسال نگردد و مشکل داشته باشد، آن پنل نمی‌توان پنل مطمئنی جهت ارسال پیامک های تبلیغاتی شما به حساب آید. گفتنی است شرکت هایی که خدمات پنل پیامک ارائه می‌دهند، چنانچه به شکل قانونی ثبت شده باشند با اپراتورهای اصلی هماهنگ می‌باشند و هیچ گونه مشکلی در این زمینه ندارند.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

نینا بهروش

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک