وبلاگ فراپیامک

وب سرویس ارسال پیامک تکی و ارسال پیامک گروهی

وب سرویس ارسال پیامک تکی و ارسال پیامک گروهی

وب سرویس ارسال پیام کوتاه تکی و ارسال پیامک گروهی

وب سرویس ارسال پیامک تکی و پیامک گروهی به صاحبان کسب و کارها کمک می‌کند تا بتوانند به مشتریان خود ارسال پیامک به صورت تکی و گروهی داشته باشند. همان طور که اطلاع دارید، امروزه استفاده از فضای آنلاین جهت انجام امور در حال گسترش است و هر چه که زمان می‌گذرد، نقش اینترنت در زندگی انسان ها پررنگ‌تر می‌شود.

بی‌شک، بیشتر افراد در زندگی خود تجربه یک بار خرید اینترنتی را داشته‌اند و برای یک بار که شده نیز پیام های خدماتی و تبلیغاتی را دریافت کرده‌اند؛ بله، درست حدس زدید! منظور ما این است که فروشگاه های اینترنتی متصل به سامانه هایی هستند که وظیفه دارند پیامک های اطلاع رسانی، پیامک های کد ثبت نام در وب سایت، رسید خرید و دیگر اطلاعات را در بستر وب سرویس سامانه پیامک برای مشتریان ارسال کنند.

چنانچه شما نیز صاحب یک فروشگاه اینترنتی هستید، می‌توانید از وب سرویس ارسال پیامک تکی و گروهی برای رونق کسب و کار خود استفاده نمایید. گفتنی است که کار کردن با وب ‌سرویس ارسال پیامک پیچیده نمی‌باشد و نیازمند تخصص خاصی نیست. به این صورت که مشتری وارد وب سایت می‌شود، مراحل ثبت نام از جمله درج نمودن نام، شماره تلفن، آدرس و … را طی می‌کند و سپس، این اطلاعات به شکل اتوماتیک در سامانه پیامکی موردنظر ثبت می‌‌گردد، از این مرحله به بعد، انجام کارها بر عهده سامانه پیامک می‌باشد. وب سرویس به شکل اتوماتیک به شماره موبایل مشتری پیامک ارسال می‌نماید و هر چیزی که نیاز باشد، از جمله رسید ثبت سفارش، کد فعالسازی ثبت نام و … را در اختیار وی قرار می‌دهد.

وب سرویس ارسال پیام کوتاه

وب سرویس ارسال پیام کوتاه
ارسال پیام کوتاه

وب سرویس ارسال پیامک کاربرد عام نداشته و تنها برای اهداف حرفه‌ ای و مختص برنامه نویسان پیاده سازی شده است. وب سرویس این امکان را در اختیار افراد قرار می‌دهد تا برنامه مدیریت پیام کوتاه را به شکل مجزا و با کمک خودشان تولید کنند و برنامه نویسان قادر هستند نرم افزارهای موردنظرشان را به سیستم ارسال پیامک اتصال دهند و این گونه به شکل آنلاین، اس ام اس ارسال کنند.

در حقیقت، می‌شود این گونه بیان کرد که وب سرویس، برنامه یا یکسری قطعه کد است که تحت وب قابلیت دسترسی دارد و بواسطه پروتکل های استانداردی از قبیل http به انتقال و مبادله داده ها با دیگر برنامه های کاربردی می‌پردازد. وب سرویس ها بر اساس دریافت و تولید پیام پیاده سازی و بنیان گذاری شده‌اند و این به بدین مفهوم است که در انتظار می‌مانند تا کلاینت ها به آن ها متصل شوند و بنابر درخواست هایی که کلاینت ها ارسال می‌کنند، به آن ها پاسخ می‌دهند.

دلایل استفاده از وب سرویس

با استفاده و کمک گرفتن از وب سرویس ها افراد قادرند که ارتباطی هوشمند و دو طرفه با کاربران سایت یا نرم افزار مدنظرشان برقرار کنند. با این کار، سیستم شما با درنظر گرفتن نیازهای شما قادر است از طریق سامانه، پیامک ارسال نماید، اس ام اس های دریافتی را از سامانه دریافت و تحلیل کند و یا حتی پیامک‌ های قبلی را مدیریت کند.

وب سرویس ارسال اس ام اس کوتاه تکی

تصویری از سرویس ارسال پیام کوتاه کوتاه تکی
وب سرویس ارسال اس ام اس کوتاه تکی

هنگامی که نام پنل پیامک یا سامانه پیامک به گوشمان می‌خورد، اولین موردی که به ذهنمان خطور می‌کند، ارسال پیامک است؛ اما ارسال پیامک به چه شیوه‌ای؟ هر شخصی با در نظر گرفتن نیازهای خود، از سامانه پیام کوتاه انتظاراتی را دارد؛ در این میان، این امکان وجود دارد اشخاصی باشند که احتیاج داشته باشند با کمک پنل اس ام اس به مخاطبان خود به شکل تکی، پیامک ارسال و همچنین، دریافت نمایند.

اکثر سامانه های پیامک تنها امکان ارسال پیامک به شکل گروهی و انبوه را دارند و افراد قادر نیستند به شکل تکی و تنها به یک شماره پیامک ارسال کنند. لازم به ذکر است که سامانه های پیامکی معتبر از قبیل سامانه پیامک فراپیامک، قابلیت ارسال پیامک به شکل تکی را برای افراد ایجاد کرده است. گفتنی است که افراد با کمک قابلیت ارسال پیامک تکی از مزایای بیان‌شده در زیر، بهره‌مند می‌شوند.

  • برقراری ارتباط بهتر با مشتریان خود
  • ارسال نمودن پیامک های مناسبتی همچون تبریک تولد و همچنین، یادآوری زمان پرداخت اقساط
  • ارسال نمودن پیامک تکی با کمک وب سرویس
  • و …

جهت ارسال نمودن پیامک به صورت تکی کاربر بایستی بعد از تنظیم کردن متن پیامک، شماره همراه مخاطب را وارد کند و متن پیام مورد نظر را بر روی گوشی مخاطب ارسال کند. از این شیوه، بیشتر از همه به منظور تست نمودن ارسال های گروهی و خبر رسانی های فردی استفاده می‌گردد.

وب سرویس ارسال اس ام اس گروهی

تصویری از وب سرویس ارسال اس ام اس گروهی
وب سرویس ارسال پیام کوتاه گروهی

با استفاده از وب سرویس ارسال پیام گروهی این قابلیت در اختیار افراد قرار می‌گیرد که اس ام اس های خود را به شکل انبوه و گروهی و با یک متن ثابت برای کلیه مخاطبین خود ارسال کنند. این مخاطبان می توانند در تعداد بسیار زیادی باشند اما در گروه های ۱۰۰۰۰ تایی در هر مرحله امکان ارسال برای آن ها وجود دارد و سامانه فراپیامک توانایی ارسال آن ها را داراست.

چنانچه شماره هایتان در فایل اکسل یا هر نرم افزاری دیگری است و دارای صفر نیز نمی‌باشند، قادر هستید آن ها را در قسمت ارسال پیامک به شکل گروهی ثبت کنید و متن موردنظرتان را نیز در همان بخش وارد کنید و در آخر با فشردن دکمه ارسال، کلیه اس ام اس ها را به شکل اتوماتیک ارسال کنید. لازم است بیان کنیم که گزارش پیامک ها نیز در بخش گزارشات قابل مشاهده است.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

نینا بهروش

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک