وبلاگ فراپیامک

وب سرویس ارسال منطقه ای

وب سرویس ارسال منطقه ای

وب سرویس ارسال منطقه ای

ارسال پیامک منطقه ای
وب سرویس ارسال منطقه ای

وب سرویس پیامک به طور کلی، کمک می‌کند تا افراد قادر باشند ‌سایت شخصی و یا حتی نرم ‌افزار موردنظر خود را (با بکار بردن چند خط کدنویسی) به سامانه پیامک متصل کنند و اقدام به ارسال و دریافت و همچنین، مدیریت پیامک ‌های خود نمایند. در جواب این سوال که به چه علت باید از وب سرویس ارسال پیامک و به خصوص وب سرویس ارسال منطقه ای در کسب و کار خود استفاده نماییم، باید بگوییم که وب ‌سرویس ها این قابلیت را دارند که به شما کمک کنند تا بتوانید ارتباطی هوشمند و دو سویه را با کاربران ‌سایت و نرم‌افزار خود برقرار نمایید.

بدین ترتیب، سیستم موردنظرتان با در نظر گرفتن نیازهای شما قادر است از طریق سامانه، پیامک ارسال نماید، اس ام اس ‌های دریافتی را از سامانه دریافت و سپس، تحلیل کند و یا حتی به مدیریت اس ام اس ‌های دریافتی قبلی بپردازد.

کاربردهای وب سرویس در ارسال پیامک

وب سرویس ارسال پیام کوتاه
کاربردهای وب سرویس در ارسال پیامک
  • اطلاع رسانی موارد و نکات لازم به شکل کاملا خودکار از طریق پیامک به مخاطبین (حال این موارد می‌تواند به‌روزترین رویدادها باشد یا هر اخبار دیگری).
  • برگزاری مسابقه و قرعه کشی به شکل اتوماتیک، از دیگر کاربردهای مهم وب سرویس های ارسال پیامک می‌باشد؛ افراد با کمک وب سرویس ها قادرند یک مسابقه یا قرعه‌ کشی پیامکی را مدیریت نمایند و به هیچ وجه نیازی نیست که کاری را به شکل دستی انجام دهند.
  • افراد با استفاده از وب سرویس ارسال پیامک قادرند با تایپ چند قطعه کد، کلیه کارهای حسابداری را بوسیله ارسال پیامک، به اطلاع کارمندان برسانند.
  • وب سرویس ارسال پیامک می‌تواند مناسبت های مختلف را به افراد یادآوری کند، به این صورت که آن ها دیگر قرارهای ملاقات، زمان پرداخت هزینه سالانه یک سرویس و … را فراموش نخواهند کرد.
  • افراد قادرند با تایپ چند قطعه کد، صحت و درستی یک حساب کاربری را با کمک پیامک، تایید نمایند. لازم است بدانید که با این کار امنیت سیستم نیز تضمین می‌شود.

ارسال پیامک با وب سرویس ارسال منطقه

چنانچه کسب و کارتان به گونه‌ای است که به یک منطقه و محدوده خاص حساس می‌باشد، بدین مفهوم است که مشتریان تشکیل شده از افراد آن محدوده خاص است و توصیه می‌شود برای صرفه جویی کردن در هزینه ها، ارسال پیامک های تبلیغاتی تان را به همان منطقه محدود نمایید. با بهره مندی از وب سرویس ارسال منطقه ای شما این امکان را خواهید داشت که با توجه به کدپستی منطقه مورد نظرتان، به کلیه زیرمجموعه های این کد در بانک اطلاعاتی به تعداد دلخواه، اس ام اس ارسال نمایید.

سامانه های پیامکی معتبر همچون فراپیامک، شیوه های متنوعی را ایجاد نموده‌اند تا افراد بتوانند با صرف هزینه‌ای کم، بیشترین و بهترین نتیجه را دریافت نمایند. از جمله این موارد می‌توان به ارسال پیامک منطقه ای با کمک وب سرویس اشاره داشت. با کمک بانک های اطلاعاتی جامع فراپیامک کاربران قادرند به درستی جامعه هدف مدنظرشان را نشانه بگیرید. باید گفت که استفاده از وب سرویس ارسال منطقه ای هیچ هزینه اضافی در پی ندارد و هزینه ارسال طبق تعرفه خرید مخاطب است.

بالا رفتن میزان وسعت و شلوغی شهرها و همچنین، افزایش ترافیک و هزینه های رفت و آمد موجب شده تا بیشتر مردم به منظور برطرف نمودن نیازهای خود از گزینه‌هایی استفاده کنند که نزدیک به محل زندگیشان است. به همین علت است که امروزه گزینه ارسال پیامک منطقه ای به یک گزینه مهم و اصلی برای مشاغل تبدیل شده است، گزینه‌ای که خدمات، فعالیت و همچنین، فروش حضوری را ارائه می‌دهد.

ارسال پیامک منطقه ای در کنار تفکیک مخاطبان با توجه به محل زندگی، به کاربر این امکان را می‌دهد که بتواند محتوای جذاب تری را برای مخاطبین خود ارسال نماید. محتوای پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار بایستی مناسب مخاطب باشد و ارسال پیامک منطقه ای از جمله راه های تفکیک مخاطبان می‌باشد که شرایط تبلیغات موثری را برای انواع اقشار یک جامعه ایجاد می‌نماید.

علت حائز اهمیت بودن وب سرویس ارسال منطقه ای

اهمیت وب سرویس ارسال منطقه ای
علت حائز اهمیت بودن وب سرویس ارسال منطقه ای

ارسال پیامک منطقه ای از آن دسته از تکنیک های تبلیغاتی به شمار می‌رود که قابل استفاده برای انواع کسب و کارها اعم از کوچک و بزرگ است. انتخاب روشی اثربخش و موثر جهت تبلیغات همیشه یکی از دغدغه ‌های مهم سازمان ‌ها و تجارت ‌های مختلف بوده است. کم هزینه بودن و کسب اطمینان از صحیح بودن جامعه هدف، مواردی هستند که می‌توان آن ها را جزو مهم ترین معیارهای سنجش موفقیت یک روش تبلیغاتی به شمار آورد.

وب سرویس ارسال منطقه ای از جمله گزینه ‌های پرطرفداری است که هر کسب ‌و کاری به آن نیاز دارد. لازم به ذکر است که استفاده از وب سرویس این سامانه ها، راهی آسان و بدون دردسر جهت تبلیغات به شمار می‌روند و افراد می‌توانند برای تبلیغات خود از آن استفاده کنند. قابلیت های مختلف و ویژه ای که پنل پیامک برای کاربران فراهم کرده است، موجب ایجاد تمایز بین پیامک تبلیغاتی در مقایسه با دیگر روش های تبلیغات شده است. نکته حائز اهمیت در این مورد این است که تفکیک مخاطبین از لحاظ محل سکونت، از شگردهای مهم تبلیغات پیامکی می‌باشد.

بیشترین کاربرد وب سرویس ارسال منطقه برای چه مشاغلی است؟

ارسال کردن پیامک منطقه ای با کمک وب سرویس، برای اصنافی که کسب و کارشان به محیط اطراف محدود می‌باشد و یا بالاترین تعداد مشتریان شان از محدوده اطراف است، از قبیل خیاطی ها، سوپرمارکت ها، مراکز ارائه دهنده خدمات کامپیوتر، خشکشویی ها، کافی نت ها و … کاربرد بیشتری دارد و توصیه می‌شود این اصناف برای رونق کسب و کار خود از این شیوه استفاده کنند.

ذکر این نکته ضروری است که افراد قادرند به کل شهر مدنظرشان، ارسال پیامک داشته باشند، اما با کمک وب سرویس ارسال منطقه ای، زمانبندی مناسب تری جهت ارسال خواهند داشت و این امکان برایشان فراهم است که با یک برنامه ریزی صحیح، به تمامی افراد موجود در شهر مورد نظر خود پیامک ارسال نمایند. البته در این مورد باید بگوییم در صورتی که به صورت تصادفی پیامک ارسال نمایید، ممکن است به بعضی از افراد تکراری پیام کوتاه ارسال کنید.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

نینا بهروش

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک