وبلاگ فراپیامک

چگونه بدون محدودیت پیامک بزنيم؟

چگونه بدون محدودیت پیامک بزنیم

چگونه بدون محدودیت پیامک بزنيم؟

امروزه بسیاری از کسب و کارها هستند که به دنبال راهی برای تبلیغ می‌گردند و بسیاری از شرکت ها می‌خواهند تبلیغی را انجام دهند که بسیار سریع و کارآمد باشد و مطمئن شوند که به دست مشتریان خود می‌رسد؛ به همین جهت، یکی از بهترین روش ها می‌تواند پنل پیامک باشد که می‌توان با استفاده از آن بدون محدودیت پیامک ارسال نمود.

امروزه کمتر کسی است که از گوشی‌های موبایل استفاده نکند. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و فن آوری استفاده از تلفن همراه بسیار مرسوم است. پس می‌تواند بهترین روش برای اطلاع رسانی و یا تبلیغات محسوب شود. در این میان افرادی هستند که برای رشد کسب و کارشان، تمایل به ارسال پیامک به صورت محدود را دارند، که با ارائه بسته هایی توسط شرکت های پیامکی، این امکان فراهم می‌شود. در ادامه مطلب به بررسی ارسال پیامک انبوه می‌پردازیم.

بررسی ارسال پیامک انبوه

ارسال پیامک به صورت انبوه از روش های رایج پیامکی برای اطلاع رسانی و یا تبلیغات است. در واقع، با استفاده از این فرآیند می توان بدون اینکه محدودیتی وجود داشته باشد پیامک های تبلیغاتی یا اطلاع رسانی را ارسال کرد. انجام این کار روش های مختلفی دارد که یکی از این روش ها ارسال پیامک انبوه است و شما می‌توانید با استفاده از این نوع ارسال پیامک به تعداد زیادی از دستگاه های تلفن همراه پیامک بزنید.

بررسی ارسال پیامک انبوه
ارسال پیامک انبوه

این روش، برای کسب و کارهای معمولی مفید است و افراد بسیاری، از طریق وب سرویس پیام کوتاه پیامک ارسال می‌کنند که البته باید گفت نمی‌توان بدون محدودیت این کار را انجام داد اما می‌توان به تعداد زیادی تلفن همراه، پیامک زد.

ارسال پیامک از روی نقشه

یکی دیگر از راه های ارسال بدون محدودیت پیامک استفاده از نقشه می‌باشد. در این روش شما می‌توانید از روی نقشه، یک منطقه را مشخص کنید و به همه افرادی که در آن منطقه حضور دارند (یا بهتر است بگوئیم، موبایلشان در این منطقه ثبت شده است) پیامک ارسال می‌شود که یکی از روش‌های پرکاربرد است.

شما می‌توانید از روی نقشه‌ی پنل پیامک، منطقه‌ای را انتخاب کنید که به کسب و کار شما نزدیک می‌باشد و از این طریق، افرادی که در آن منطقه سکونت دارند، می‌توانند شما را بهتر بشناسند. با استفاده از این روش، شما می‌توانید بدون محدودیت تا مدت ها پیامک بزنید، اما تنها در همان منطقه؛ مگر این که بخواهید منطقه دیگری را اضافه کنید یا آن را تغییر دهید.

ارسال پیامک از روی نقشه
استفاده از نقشه برای ارسال پیامک

خطوط خدماتی ارسال پیامک

خطوط خدماتی ارسال پیامک در واقع به خط هایی گفته می شود که ارائه دهنده خط پیامکی بدون محدودیت بلک لیست می‌باشند و شما با استفاده از آنها می‌توانید پیامک اطلاع رسانی ارسال کنید؛ اما این پیامک‌ها نمی‌توانند حاوی متن تبلیغی باشد و صرفا برای اطلاع رسانی هستند. بسیاری از شرکت ها، از این نوع خطوط استفاده می‌کنند و برای کاربران یا مشتریان خود پیامک هایی حاوی اطلاعات مورد نیازشان (تخفیفات، پیشنهادات، باشگاه مشتریان و …) را ارسال می‌کنند. این خطوط برای افراد حقوقی، شرکت ها و صاحبین مشاغل، کاربرد دارد؛ همچنین، این خطوط دارای قوانینی است که در صورت رعایت نکردن آنها تخلف محسوب می‌شود و پیگرد قانونی دارد.

خطوط خدماتی ارسال پیامک
پیامک درون تلفن همراه

اما می‌توان با استفاده از خطوط پیامکی خدماتی بدون محدودیت پیامک ارسال کنید تا جایی که این تخلف ها صورت نگرفته باشد. در این نوع از ارسال پیامک می‌توانید به شماره هایی که در بلک لیست نیز وجود دارند، پیامک بزنید و هیچ محدودیتی از این مورد وجود ندارد.

نحوه ارسال پیامک بدون محدودیت

برای اینکه بتوانید بدون محدودیت پیامک ارسال کنید، می‌توانید به شرکت هایی مراجعه کنید که این کار را انجام می‌دهند. به عنوان مثال، فراپیامک شرکتی است که این خدمات را برای شما انجام می‌دهد و تمامی متون ارسال را به دقت بازرسی می‌کنند تا تخلفی صورت نگیرد. شما با استفاده از این شرکت می‌توانید بدون محدودیت پیامک ارسال کنید و به رشد کسب و کارتان کمک بسیار زیادی نمایید. با استفاده از این نوع ارسال پیامک می‌توانید ارسال پیامک نامحدود و از خدماتی که برای کسب و کار شما در نظر گرفته شده است، استفاده نمایید.

نحوه ارسال پیامک بدون محدودیت
ارسال پیامک بدون محدودیت

در این رابطه می‌بایست گفت که ارسال پیامک یکی از بهترین راه های تبلیغات و اطلاع رسانی می‌باشد که امروزه بسیاری از افراد برای کسب و کارشان از این شیوه استفاده میکنند و تا هر زمانی که بخواهند می توانند از این سرویس استفاده کنند و برای مخاطبین خود پیامک ارسال کنند.

سخن آخر

یکی از روش های اطلاع رسانی و تبلیغاتی ارسال پیامک می باشد که امروزه به دلیل وجود تکنولوژی امکان پذیر می باشد و افراد بسیاری می توانند از این طریق در باره ی کسب و کار شما مطلع شوند. بدون محدودیت پیامک ارسال کردن یکی از راه هایی کمی باشد که امروزه بسیاری از شرکت ها از آن استفاده می کنند و اگر توجه کرده باشید مدام بر روی تلفن شما پیامک های اطلاع رسانی و تبلیغاتی ارسال می شود. این پیامک ها می تواند برای بسیاری از افراد مفید باشد چرا که می توانند خدماتی را که می خواهند از این طریق پیدا کنند. با استفاده از پیامک دیگر نیازی به هزینه های آنچنانی نیست و بسیاری از افراد می توانند بدون هزینه های تبلیغاتی کسب و کار خود را به مخاطبین خود نشان دهند و آن را معرفی کنند.

سوالات متداول چگونه بدون محدوديت پيامك بزنيم؟

  1. تعریف ارسال پیامک به صورت انبوه چیست؟

ارسال پیامک به صورت انبوه یکی از روش های تبلیغاتی می باشد که می توانید با استفاده از آن بدون محدودیت پیامک ارسال کنید و مخاطبین خود را مطلع کنید.

  1. هزینه ارسال پیامک بدون محدودیت چقدر است؟

هزینه ارسال پیامک بدون محدودیت بنا به نوع روشی که می خواهید استفاده کنید دارد برای اطلاع از قیمت ها با ما تماس بگیرید.

  1. ارسال پیامک خدماتی چیست؟

ارسال پیامک خدماتی به روشی گفته می شود که افراد حقیقی و حقوقی و شرکتها و افرادی که دارای کسب و کار هستند می توانند تنها پیام های اطلاع رسانی را ارسال کنند و پیامک تبلیغاتی نمی توانند بفرستند.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

شیما صاحبقرانی

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک