وبلاگ فراپیامک
SMS خودکار

ارسال SMS خودکار به تلفن همراه

اس ام اس خودکار یکی از بهترین راه هایی است که می‌توان با استفاده از آن کسب و کار خودتان را به افراد جامعه بشناسانید؛ حال چطور می‌توان با استفاده از اس ام اس تمامی افراد را باخبر کرد و آیا باید یک به یک به هر کدام از افراد، پیام ارسال نمود؟ مگر می‌شود! فقط در خود شهر تهران حدود ۲۲ میلیون نفر آدم زندگی می‌کنند و گذشته از آن مگر می‌شود تمام شماره ها را پیدا کرد و به همگی آنان پیام فرستاد؟!

اما راه حل بسیار مناسبی برای این موضوع وجود دارد و آن این است که از ارسال SMS خودکار استفاده نمایید.

ارسال -SMS خودکار- به- تلفن-
ارسال پیامک به تلفن همراه

برای این که بتوانید از این آپشن استفاده نمایید باید برای خود یک سامانه پیامکی از یکی از شرکت‌های معتبر پیامکی خریداری نمایید. بعد از خریداری، با شارژ کردن این سامانه، از امکاناتش استفاده کنید؛ اما چه چیزهایی باعث می‌شود تا بین اپراتورهای ارسال پیامکی تفاوتی وجود داشته باشد؟

در ادامه، همراه ما باشید تا توضیحاتی در مورد سامانه های ارسال پیامک خودکار به شما بدهیم تا بتوانید به خوبی انتخاب کنید از چه اپراتور و سامانه ای استفاده نمایید.

آیا سامانه ارسال پیامک خودکار راه خوبی برای شناساندن کسب و کار است؟

از آنجایی که بسیاری از افراد جامعه امروزه تلفن همراه دارند و در همه جا و همه حالی گوشی موبایل همراه آنان است، می‌توان گفت که روش هایی که بتوان با استفاده از آنان تبلیغات را به تلفن همراه ارسال نمود، بهترین روش های موجود در بازار هستند.

سامانه ارسال SMS خودکار راه خوبی برای شناساندن کسب و کار است؟
شناساندن کسب و کار به واسطه پیامک تبلیغاتی

برای همین می‌توان گفت که پیامک هم از بهترین و کارآمدترین راه ها برای شناساندن کسب و کار به مخاطبان است، تبلیغاتی که با استفاده از پیامک ارسال می‌شود، در تلفن های همراه به جای می‌میماند و مشتریان هدف می‌توانند بعد ها هم از این تبلیغات استفاده کنند؛ برای همین ماندگاری این تبلیغات بالا است. موارد دیگری نیز مانند تبلیغات تلفنی و …. هستند که می‌توانند تبلیغات را به بهترین شکل انجام دهند، اما ما در این مطلب به شما می‌گوییم که چرا ارسال SMS خودکار می‌تواند بهتر باشد.

مزایای ارسال پیامک به نسبت سایر تبلیغات تلفنی

بسیار راه های مختلفی وجود دارد برای این که بتوان تبلیغات خود را به دست مشتریان رساند؛ اما برای این که بدانید کدام یک برای کسب و کار شما بهتر است باید تحقیقات گسترده ای را انجام دهید. اصولا تبلیغات باید در همه جوانب انجام شود تا کارایی بالایی داشته باشد؛ مثلا برای تبلیغ پوشاک علاوه بر این که در وب تبلیغات انجام می‌دهید باید با استفاده از بروشور و یا تراکت ها، تماس های تلفنی و ارسال پیامک هم پیام خود را به مخاطب هدف خود برسانید.

ارسال پیامک به نسبت سایر تبلیغات تلفنی
گزینه های ارسال تبلیغات برای مشتری

اما صحبت اینجاست که چطور بفهمید از کدام یک از روش‌های تبلیغاتی، مشتری های بیشتری جذب می‌کنید؟ برای این کار حتما باید یک نظرسنجی انجام دهید؛ مثلا اگر ارسال sms خودکار برای شما درصد بالایی مشتری جذب می‌کند، درصد بالاتری از بودجه خود را برای پیامک بگذارید، اما مابقی تبلیغات خود را قطع نکنید.

چرا پیامک تبلیغاتی بهتر است؟

اما چرا می‌گوییم پیامک تبلیغاتی می‌تواند گزینه مناسبی به نسبت سایر تبلیغات تلفنی باشد؟! به این دلیل که در خیلی از مواقع به این دلیل که دست مشتریان بند بوده است، نتوانسته‌اند به تماس های تبلیغاتی پاسخ دهند و این که در بسیاری از مواقع دیده شده است که این تماس ها بیشتر از آن چیز که باید طول کشیده شده است، اما هیچ فایده نداشته است و فقط هزینه زیادی را از شما گرفته است از طرفی تبلیغات دیگری مانند تبلیغات بر روی اپ های موبایلی است که خیلی از مخاطبان بدون توجه از آنها خارج می شوند زیرا مخاطب هدف آن تبلیغ نبوده‌اند.

اما استفاده از تبلیغات با استفاده از ارسال sms خودکار از آنجا که به صورت متنی است می‌تواند در قسمت پیامک ها ذخیره شود و بعد به آنها را خواند، بنابراین، می‌توان اطمینان داشت که تبلیغات شما با درصد بالایی احتمال خوانده شدن به دست مشتری می‌رسد. از طرفی دیگر، به این دلیل که می‌توان مخاطب هدف خود را انتخاب نمود می‌توان گفت که گزینه به نسبت مناسب تر از سایر روش های دیگر است.

چگونه اپراتور مطمئن برای پیامک تبلیغاتی انتخاب کنیم؟

اپراتورهای زیادی هستند که خدمات پیامک تبلیغاتی به صورت محدود و انبوه را برای مشتریان ارائه می‌دهند.

اما بهترین اپراتور ها آنهایی هستند که واقعا پیامک ها را به مخاطبین هدف ارسال می‌نمایند و شماره هایی که در دست دارند، آنهایی هستند که فعال بوده و گزینه قطع ارسال پیامک تبلیغاتی آنها غیر فعال نشده باشد؛ زیرا در غیر این صورت، پیامک تبلیغاتی به دست مخاطب نمی‌رسد و هزینه‌ای که برای این کار در نظر گرفته شده است، هدر می‌رود؛ اما با انتخاب یک اپراتور خوب می‌توان اطمینان داشت که پیامک تبلیغاتی شما دست مشتری می‌رسد.

انخاب اپراتور مطمئن
انتخاب اپراتور مطمعن برای پیامک کوتاه

فراپیامک یکی از اپراتور هایی است که می‌توانید با اطمینان با آن کار کنید؛ زیرا تمامی شماره هایی که به آنها پیامک ارسال میشود چک می‌شوند و روند فعال بودن آن در نظر گرفته می‌شود.

جمع بندی

برای این که بتوانید تبلیغات خود را به دست مشتری برسانیم، راه های زیادی وجود دارد؛ ارسال sms خودکار هم از بهترین گزینه هایی است که می‌توان از آن برای تبلیغات استفاده نمود؛ زیرا هم می‌توان اطمینان داشت که به دست مشتری می‌رسد و هم اینکه هزینه پایین تری به نسبت دیگر راه های تبلیغاتی دارد؛ می‌توان از مزایای آن به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • ذخیره شدن در صندوق رسانه های موبایل
  • هزینه پایین به نسبت دیگر روش های تبلیغ
  • امکان ارسال به صورت محدود و انبوه در سراسر شهر
  • رسیدن پیامک تبلیغاتی به دست مشتری حتی اگر در دسترس نباشد و یا مشغول باشد.

سوالات متداول

  • آیا پیامک متنی می‌تواند راه مناسبی برای تبلیغات باشد؟

بله؛ زیرا این سامانه مزایای زیادی دارد که بسیاری از آنان خیلی بهتر از دیگر راه های تبلیغاتی می‌باشند.

  • چگونه شرکت مطمئن و معتبر برای پیامک تبلیغاتی انتخاب کنیم؟

اپراتورهای زیادی هستند که خدمات پیامک تبلیغاتی به صورت انبوه را برای مشتریان ارائه می‌دهند، اما بهترین اپراتورها آنهایی هستند که واقعا پیامک ها را به مخاطبین هدف ارسال می‌نمایند و شماره‌هایی که در دست دارند، آنهایی هستند که فعال بوده و گزینه قطع ارسال پیامک تبلیغاتی آنها غیر فعال نشده باشد.

  • چرا ارسال sms خودکار در مواقعی بهتر از تماس تبلیغاتی است؟

به علت اینکه در بسیاری مواقع، مشتریان نتوانسته‌اند به تماس های تبلیغاتی پاسخ دهند و بعضا دیده شده که این تماس ها بیشتر از حد، طول کشیده شده‌اند و هیچ فایده‌ای نداشته‌اند؛ بهتر است متناسب به کسب و کار خود نوع تبلیغات را انتخاب کنید!

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

شیما صاحبقرانی

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک