وبلاگ فراپیامک

پیامک تبریک عید سال ۱۴۰۱ بهتر است چگونه باشد؟

پیامک تبریک عید سال 1401 بهتر است چگونه باشد؟

اگر مایل هستید که فروش محصولات خود را در روزهای پایانی سال بالا ببرید و هدف شما جذب مشتری و افزایش فروش در ایام تعطیلات نوروز است، استفاده از پنل پیامک برای ارسال پیامک تبریک عید، یکی از روشهای بازاریابی موثر است که هم می‌تواند مشتریان جدیدی را به سمت کسب و کار شما جذب کند و هم می‌تواند نشان‌دهنده قدردانی شما نسبت به مشتریان وفادارتان باشد. محتوای پیامک تبریک عید باید به گونه‌ای باشد که مخاطبان را به سمت خرید و خدمات محصول شما جذب کند.

شما می‌‌توانید پیامک های تبریک سال نو را با اشاره‌ای کوتاه به محصولات خود، ارسال کنید تا مشتری از محصولات شما آگاه شود. با ارسال اس ام اس تبریک سال نو، می‌توانید مشتریانتان را از تخفیفات شگفت‌انگیز آگاه کنید یا محصولات جدید خود را برای سال نو با پیامک تبلیغاتی تبریک عید ارسال کنید و برند و محصول خود را به آنها یادآوری نمایید.

۶ نکته برای افزایش فروش با ارسال پیامک عید نوروز

عید نوروز نزدیک است و همراه با آن، آخرین و بزرگترین فروش سال نیز آغاز می‌شود. این یک فرصت استثنایی است که استفاده از آن به بازاریابی خوب محصولات شما ختم می‌گردد. یکی از بهترین راه‌های جلب توجه مشتریان، بازاریابی پیامکی است. بیایید نگاهی به آمار شگفت‌انگیز تبلیغات پیامکی بیندازیم تا اهمیت آن برای فروش بیشتر را بهتر درک کنید:

اس ام اس تبریک عید 1401
درباره اس ام اس تبریک عید
  • ۹۰٪ از پیام های متنی در عرض ۳ دقیقه ابتدایی پس از ارسال، باز می‌شوند.
  • ۷۵٪ از مصرف‌کنندگان با دریافت تبلیغات پیامکی، مشکلی ندارند.
  • پیامک تبریک عید، ۲۰۹ درصد بیشتر از ایمیل، تلفن یا فیس بوک خوانده می‌شوند.
  • ۷ میلیارد مشترک تلفن همراه در سراسر جهان وجود دارد که امکان دریافت پیامک را حتی در ساده ترین گوشی های همراه دارند.

بیایید بازاریابی خود را با ارسال پیامک تبلیغاتی تبریک عید در مسیر درست قرار دهیم. در ادامه روش هایی را که می‌توانید از پیامک تبریک عید برای افزایش سود خود در این ایام استفاده کنید، به شما معرفی می‌کنیم:

۱٫ با کمپین پیامکی روزشمار تا فرارسیدن عید، چالش ایجاد کنید!

با کمپین روزشمار اس ام اس تبریک عید نوروز، فروش خود را هیجان‌انگیز کنید. فانتزی به نظر می‌رسد، درست است؟ اگرچه این ایده بسیار ساده است: کمپین روزشمار مجموعه‌ای از متون برنامه‌ریزی شده است که حول یک هدف طراحی شده‌اند. برای مثال، از اول اسفند پیامک‌های خودکار ارسال می‌کنید تا پیش‌بینی فروش فوق‌العاده عید نوروز خود را افزایش دهید.

می‌توانید لینکی از قیمت‌های ویژه، محصولات تخفیف‌دار، محصولات دارای ارسال رایگان یا هدیه را به پیامک تبریک سال نو اضافه کنید تا مشتریان را تشویق کنید که تا فرصت داردند، در روزهای پایان سال، خرید خود را انجام دهند.

۲٫ فروش با تخفیفات ویژه به مناسبت تعطیلات عید را با پیامک های تبریک عید اطلاع‌رسانی کنید!

فروش ویژه و پیشنهادات با زمان محدود، احساس فوریت را ایجاد می‌کند که مصرف کنندگان را تشویق می‌کند تا سریع عمل کنند. این نوع پیامک های تبلیغاتی، زمانی بهترین نتیجه را دارند که چیزی واقعاً ارزشمند به مشتریان خود ارائه دهید. در این نوع بازاریابی، کمپین‌های مناسبتی مانند بازاریابی پیامکی نزدیک به عید، عالی هستند؛ زیرا به شما این امکان را می‌‌دهند که پیام‌هایی را برای مشتریان در مدت کوتاهی ارسال کنید که علاوه بر تبریک گفتن سال نو، آنها را ترغیب به خرید می‌کند.

۳٫ محصولات جدید را در اس ام اس تبریک عید معرفی کنید!

زمانی بهتر از عید نوروز برای تبلیغ محصولات جدید نیست. مشتریان دوست دارند اولین کسانی باشند که محصولات جدید را در سال نو امتحان می‌کنند، بنابراین، می‌توانید همراه با ارسال پیامک تبریک عید، محصولات جدید خود را نیز به آنها معرفی کنید.

۴٫ با ارسال پیامک تبریک عید، هدایا یا جوایزی را برای سال نو اطلاع رسانی کنید!

یک هدیه رایگان، هر چقدر هم که کوچک باشد، همیشه ارزشمند است و نه تنها باعث افزایش فروش می‌شود، بلکه باعث می‌شود مشتریان احساس خاص بودن کنند. اطلاع رسانی در خصوص این هدایا یا جوایز، به تعامل بیشتر مشتریان با برند شما کمک می‌کند!

پیامک تبریک نوروز
تبلیغات با پیامک تبریک نوروز

۵٫ در ارسال اس ام اس های تبریک سال نو، خلاقیت به خرج دهید!

به جای اینکه پیامک های تکراری بفرستید و اس ام اس دیگر شرکت ها و کسب و کارها را مرتبا فوروارد کنید و پیام‌های خسته‌کننده و کسل‌آور سال‌های قبل را برای مشتریان بفرستید، سال نو را با روحیه جدید و پیامک های جدید آغاز کنید و از تکرار بپرهیزید.

۶٫ از پنل اس ام اس انبوه برای ارسال پیامک عید استفاده کنید!

فرستادن اس ام اس یا پیامک ارسال گروهی یکی از بهترین روش‌های بازاریابی است که بیشترین استفاده را برای تبلیغات و بازاریابی کسب و کارها دارد. پنل اس ام اس انبوه نه تنها برای اطلاع رسانی به مشتریان روش فوق العاده‌ای است؛ بلکه برای تبلیغات در مناسبت های مختلف نیز به همان اندازه موثر عمل می‌کند.

 جمع بندی

از پنل اس ام اس می‌توان برای ارسال فاکتور، تایید پرداخت، ارسال اس ام اس خوشامد و یا تشکر و همچنین، تبریک عید و مناسبت های مختلف برای مشتریان استفاده کرد. شاید تصور کنید راه اندازی کمپین بازاریابی پیامکی، سخت و دشواری است، اما اصلا اینطور نیست. با خرید پنل پیامکی از فراپیامک فقط لازم است که مشتریان دلخواه خود را انتخاب کرده، زمان ارسال پیامک را مشخص کنید و متن پیامک تبریک عید را بنویسید. پنل اس ام اس، به طور خودکار در زمان تعیین شده، اس ام اس ها را به مخاطبین مورد نظر شما ارسال می‌کند.

سوالات متداول

  1. چرا باید برای تبریک عید از روش ارسال پیامک استفاده کنیم؟

    در دنیای پیشرفته امروز حدود ۹۵ درصد اشخاص از تلفن همراه استفاده می‌کنند؛ بنابراین، بازاریابی با استفاده از موبایل بسیار مهم و ضروری شده و می‌تواند مشتریان زیادی را برای هر کسب و کاری به خود جذب ‌کند. بازاریابی پیامکی در مناسبت هایی مانند شب عید موثرترین استراتژی بازاریابی است که به افزایش فروش و وفاداری مشتری کمک خواهد کرد.

  2. بهترین متن برای ارسال پیامک تبریک عید چیست؟

    متن پیامک تبریک عید بهتر است همراه با نام برند، اطلاع رسانی درباره تخفیفات شب عید یا معرفی هدایای ویژه باشد که روشی بسیار خوب برای تبلیغات است.

  3. چگونه ارسال پیامک تبریک عید نوروز به افزایش مشتریان کمک می‌کند؟

    ارسال پیامک تبریک عید استراتژی بازاریابی فوق العاده ای برای صاحبین مشاغل است تا نام تجاری خود را در ذهن مشتریان جا بیاندازند و با معرفی محصولات و خدمات جدید، نطر آنها را جلب کنند.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

شیما صاحبقرانی

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک