وبلاگ فراپیامک

پنل اس ام اس در راهبردهای B2B تا چه حد تاثیر دارد؟

پنل اس ام اس در راهبردهای B2B تا چه حد تاثیر دارد؟

رقابت در دنیای کسب و کار امروز، به شدت زیاد است. استفاده از تکنیک‌های مختلف برای جذب مشتری بیشتر و افزایش فروش موجب شده است تا ضرورت به‌روزرسانی عملکرد و سیاست سازمانی، بیش از پیش احساس شود. این روزها داشتن یک بیلبورد به تنهایی نمی‌تواند موفقیت شما در کسب و کارتان را تضمین کند. شما باید از روش‌های گوناگونی به شکل موازی استفاده کنید و از تاثیر پنل اس ام اس در راهبردهای B2B آگاه باشید.

استفاده از پنل پیامکی در کنار تبلیغات تلویزیونی، محیطی و تبلیغات فضای وب می‌تواند بهترین اثربخشی را داشته باشد. تاثیر پنل اس ام اس در راهبردهای B2B تا حدی است که اکثر برندهای بزرگ در حال استفاده از آن هستند.

اگر شما نیز مایل هستید در خصوص پنل اس ام اس بیشتر بدانید و تاثیر پنل اس ام اس در راهبردهای B2B را درک کنید، تا پایان همراه ما باشید!

راهبرد B2B به چه معناست؟

قبل از هر چیز، مهم است که درک کنیم راهبرد B2B دقیقاً چیست و چگونه استفاده از پنل پیامک می‌تواند به شکل قابل توجهی در این حوزه به پیشرفت کمک کند. بازاریابی B2B، که به معنای کسب‌وکار به کسب‌وکار (Business to Business) است، به فرآیندی اشاره دارد که در آن دو شرکت یا کسب‌وکار با یکدیگر معامله می‌کنند. به عبارت دیگر، بازاریابی B2B زمانی رخ می‌دهد که دو شرکت مختلف تصمیم به خرید یا استفاده از خدمات یکدیگر می‌گیرند.

به عنوان مثال، یک شرکت تولیدی که مواد خام خود را از یک تأمین‌کننده دیگر تهیه می‌کند، یا یک شرکت فناوری اطلاعات که خدمات نرم‌افزاری خود را به شرکت‌های دیگر ارائه می‌دهد، هر دو نمونه‌هایی از بازاریابی B2B هستند. در این میان، استفاده از پنل پیامک به عنوان یک ابزار ارتباطی مؤثر، می‌تواند به تسهیل و تقویت این نوع معاملات کمک کند، به ویژه در زمینه‌هایی مانند اطلاع‌رسانی سریع، پیگیری معاملات و تبادل اطلاعات کلیدی.

در این روش، سودآوری زیادی برای هر دو تجارت ایجاد می‌شود؛ چرا که هر دو کسب و کار در حجم بالا، خدمات ارائه می‌کنند و سود خوبی در آن کسب می‌کنند. همین ویژگی موجب شده است تا از جدیدترین تکنولوژی‌های تبلیغات در این راستا استفاده شود. تاثیر پنل اس ام اس در راهبردهای B2B در این چرخه کم نیست.

تاثیر پنل اس ام اس در راهبردهای B2B چیست؟

شاید به نظرتان جالب باشد که علت تاکید ما در خصوص نقش پنل اس ام اس در راهبردهای B2B چیست؟ چرا تا این اندازه برای بازاریابی b2b، استفاده از پنل پیامک توصیه می‌شود؟ مزایای متعددی در این میان وجود دارد که تاثیرگذاری پنل اس ام اس در راستای این بازاریابی را افزایش می‌دهد. در ادامه به شرح هر کدام می‌پردازیم:

راهبردهای B2B
تأثیر پنل اس ام اس در راهبرد های B2B

۱- تلفن همراه و ضرورت همراهی او با انسان

این روزها اگر صبح بدون تلفن همراه از منزل خارج شوید، تنها چند دقیقه زمان لازم است تا احساس کنید خیلی بی‌کس و تنها، رها شده‌اید! حتی گاهی حس می‌کنید چیزی از وجودتان را گم کرده‌اید! نبودن تلفن همراه، گم شدن آن و حتی دزدیده شدن آن تبدیل به کابوسی ترسناک برای اکثر ما شده است. همین موضوع کافی است تا ضرورت وجود تلفن همراه در زندگی را درک کنید.

تلفن همراه واقعا همراه ما است! تفاوتی ندارد که مدیر یک شرکت مهم باشید یا کارمند دون‌پایه، در هر حال پیوسته در زمان‌های خالی از موبایل استفاده می‌کنید. همین موضوع موجب شده است تا بازاریابی پیامکی بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد و موفقیت آن بیشتر از سایر روش‌های پرهزینه تبلیغات باشد. شانس شما برای بازاریابی B2B زمانی افزایش می‌یابد که متوجه تاثیر پنل اس ام اس در راهبردهای B2B باشید و از این تکنیک برای ایجاد شانس بیشتر در برقراری ارتباط با مشتری استفاده کنید.

۲- پیامک، قابلیت مهم در تلفن همراه

به عقیده بعضی افراد، پیامک این روزها چندان مهم شمرده نمی‌شود و گاهی توسط بعضی افراد اصلا چک نمی‌شود! اما بهتر است بدانید که نتیجه تحقیقات در این زمینه کاملا متفاوت است. افرادی که دارای کسب و کار هستند یا درجه شغلی مناسبی دارند و تبادل مالی نسبتا بیشتری را تجربه می‌کنند، به شدت دنبال‌کننده پیامک هستند؛ چرا که پیامک‌های بانکی، پیامک‌های اطلاع رسانی و پیامک‌های تنظیم قرار ملاقات، بیشتر از سایرین برای آن‌ها مهم است. پس قطعا با توجه به همین موضوع می‌توان گفت که تاثیر پنل اس ام اس در راهبردهای B2B بیشمار است و شانس دیده شدن آن توسط صاحب کسب و کار، قابل توجه است.

۳- نفوذ به ذهن خواننده با پیامک

داشتن استراتژی یکی از بخش‌های تعیین‌کننده میزان تاثیر پنل اس ام اس در راهبردهای B2B است. معمولا کسب و کارهایی که دارای استراتژی تبلیغاتی هستند، با شناخت بیشتری از مخاطبان اقدام به ارسال پیامک می‌کنند. آن‌ها پیامک یکسان و آماده برای همه ارسال نمی‌کنند!

بلکه با توجه به داده‌هایی که پیش از این داشته‌اند، پیامک‌های شخصی سازی شده ارسال می‌کنند. این امکان در پنل پیامکی فراپیامک نیز ارائه شده است و به شدت مورد توجه کسب و کارهای فعال قرار گرفته است.

۴- سهولت دسترسی به پیامک

حتما می‌دانید که این روزها به هر وب سایت یا سرویسی نیاز داشته باشید، درخواست نصب اپلیکیشن یا ذخیره صفحه وب سایت در تلفن همراه برایتان نمایش داده می‌شود! این موضوع تبدیل به یکی از گاردهای مهم کاربران شده است.

پیامک هیچ نیازی به اپلیکیشن و کار اضافی ندارد! خیلی راحت دریافت می‌شود و خیلی راحت در کوتاه‌ترین زمان بدون دردسر ارسال می‌شود. همین موضوع نشان دهنده سهولت دسترسی به پیامک و سهولت تبلیغات از طریق آن است.

پنل پیامکی فراپیامک با امکان ارسال پیامک در ساعات مشخص، به شما اجازه می‌دهد تا اوقات فراقت مخاطب‌تان را شناسایی کرده و تیر را دقیقا به هدف شلیک کنید. همین موضوع نشان دهنده تاثیر پنل اس ام اس در راهبردهای B2B است؛ چرا که شانس دیده شدن در آن بسیار بالا است.

۵- اولویت پنل پیامکی

شاید شما نیز تحت تاثیر تبلیغات در خصوص پنل ارسال پیام در واتساپ و تلگرام قرار گرفته باشید! اما بهتر است بدانید که بسیاری از کاربران، از این پیام‌رسان‌ها برای امور شخصی‌تر استفاده می‌کنند و معمولا آن را در اختیار همه قرار نمی‌دهند.

اگر بخواهید بازاریابی B2B انجام دهید، باید به حقوق مشتری احترام بگذارید. به همین دلیل، استفاده از پنل پیامک اولویت بالاتری نسبت به هر پیام‌رسان دیگر دارد؛ چرا که افراد با مشاهده پیام در این پیام رسان‌ها، حس تجاوز به حریم خصوصی دارند و هیچ توجهی به وجهه تبلیغات و اطلاع‌رسانی نمی‌کنند.

۶- آماده سازی ذهنی با اس ام اس

شما به راحتی می‌توانید از تاثیر پنل اس ام اس در راهبردهای B2B کمک بگیرید و ذهن کاربر را برای جهت‌دهی آماده کنید. در واقع، اگر استراتژی ارسال پیامک‌تان دقیق و حساب شده باشد، می‌توانید کاربر را برای ارتباط بیشتر راهنمایی و ترغیب کنید. به همین دلیل، استفاده از پنل پیامکی بهترین راه‌کار برای دیده شدن، تبلیغات و برقراری ارتباط با کسب و کارهایی است که در آینده نزدیک تبدیل به مشتری شما خواهند شد.

استراتژی ها و خدمات پنل اس ام اس برای موفقیت بیشتر

به آسانی می‌توان از خدماتی که در پنل‌های پیامکی ارائه می‌شود، استفاده نمود و استراتژی بازاریابی موفقی را پیاده‌سازی کرد. این تکنیک‌ها به شما اجازه می‌دهد تا بسیار حرفه‌ای وارد بازاریابی شوید و شانس بالاتری در پیشرفت و برقراری ارتباط داشته باشید.

خدمات پنل اس ام اس برای موفقیت بیشتر
استراتژی ها و خدمات پنل اس ام اس

در ادامه به برخی از خدمات موجود در پنل‌های پیامکی که در استراتژی بازاریابی پیامکی مورد استفاده قرار می‌گیرند، می‌پردازیم:

۱- صمیمیت و ارتباط روحی با مشتریان از طریق پنل پیامک

در پشت تمام تجارت‌های بزرگ، برقراری ارتباط روحی با مشتری حاکم است. شما به راحتی می‌توانید از پنل پیامکی استفاده کنید و هوشمندانه این حس را در مشتری ایجاد کنید. اگر به اطلاعاتی مثل تاریخ تولد، تاریخ رویدادهای خاص دسترسی دارید، حتما از آن‌ها استفاده و ارتباط تعاملی برقرار کنید.

اگر دسترسی به چنین تاریخ‌هایی ندارید، با تکنیکی هوشمندانه تعامل را آغاز کنید. در زمان شیوع کرونا، کسب و کارهایی که برای رفاه حال مشتریان، سرویس‌های خاص پیامکی ارائه کردند، به شدت در خاطر مشتریان باقی ماندند.

۲- ارزش‌گذاری شخصی با نظرسنجی پیامکی

پیامک‌های نظرسنجی یکی از بهترین تکنیک‌هایی است که در ذهن کاربر، ارزشمندی نظر و دیدگاه‌شان را اثبات می‌کند. با کمک این پیامک‌ها می‌توانید خودتان را اثبات کنید و مشتری مداریتان را به بهترین شکل ابراز نمایید.

با این تکنیک در بازاریابی B2B به طرف تجاریتان نشان می‌دهید تا چه اندازه در راستای بهبود و کیفیت کسب و کارتان تلاش می‌کنید و مشتری در اولویت سیاست‌گذاری‌تان قرار دارد.

۳- پاسخگویی خودکار

استفاده از پنل پیامک به صورت تعاملی می‌تواند بازاریابی‌تان را متحول کند. شما می‌توانید در پاسخگویی خودکار پیامکی تلاش کنید که پاسخ مشتریان را در خصوص سوالات رایج، نطرات و پیشنهادات، کدهای تخفیف و … با صبر و حوصله ارسال کنید.

پاسخگویی خودکار روشی است که می‌توانید از آن در جهت افزایش تاثیر پنل اس ام اس در راهبردهای B2B بهره ببرید. به همین دلیل، توصیه می‌شود از طریق پنل فراپیامک، حرفه‌ای در این زمینه قدم بردارید و همه چیز را تحت کنترل بگیرید.

۴- ارسال پیامک زمان‌دار

اگر بخواهید پنل پیامک را در راستای جذب مشتری بکار گیرید، باید حتما ارسال زمان‌دار را استفاده کنید. پنل اس ام اسی که برای بازاریابی B2B مورد استفاده قرار می‌گیرد، باید دارای این سرویس باشد تا در زمان مشخص پیامک مدنظر ارسال شود. معمولا زمان استراحت و زمان ناهار بهترین ساعاتی است که می‌توانید بالاترین تاثیر پنل اس ام اس در راهبردهای B2B را مشاهده کنید.

استفاده از پنل اس ام اس برای B2B در زمان بندی
پنل اس ام اس زمان دار
0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

شیما صاحبقرانی

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک