وبلاگ فراپیامک

مزایای ارسال اس ام اس با کامپیوتر برای بازاریابی

مزایای ارسال اس ام اس با کامپیوتر برای بازاریابی

بازاریابی موبایلی شکلی از بازاریابی است که به شما امکان می‌دهد کمپین های پیامکی بزرگ و انبوه را برای مشتریان خود ارسال کنید. مزایای زیادی برای ارسال اس ام اس با کامپیوتر در بازاریابی وجود دارد که مهمترین آن، نرخ پاسخ عالی و برقراری ارتباط با مخاطبین مختلف در هر رده سنی و با هر سطح دانشی نسبت به تکنولوژی‌های روز دنیا است.

بازاریابی موبایلی از طریق ارسال اس ام اس تبلیغاتی با کامپیوتر نسبت به ایمیل مارکتینگ درصد پاسخ و خواندن بالاتری دارد و طی سال های اخیر نسبت به ارسال ایمیل، بیشتر مورد توجه تیم‌های مارکتینگ قرار گرفته؛ زیرا یکی از ارزان ترین راه های بازاریابی است و یک کانال مارکتینگ است که به طور تصاعدی در حال رشد می‌باشد.

ارسال اس ام اس می‌تواند مزایای زیادی برای کسب و کار شما داشته باشد که در ادامه به برخی از مهمترین آنها اشاره می‌کنیم:

کاهش هزینه های بازاریابی با ارسال اس ام اس

بازاریابی پیامکی، نسبت به سایر روش های مارکتینگ، هزینه زیادی ندارد و حتی کم‌درآمدترین کسب و کارها که در ابتدای کار خود هستند نیز معمولا توانایی پرداخت و خرید پنل ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی را دارند.

درباره کاهش هزینه های بازاریابی
کاهش هزینه های بازاریابی

ارسال پیامک به لیستی از مخاطبین با کامپیوتر

برای ارسال پیامک انبوه با کامپیوتر شما به مخاطبین زیادی دسترسی خواهید داشت که می‌توانید آنها را به صورت منطقه ای، صنفی یا لیست دلخواه مشخص کرده و پیام خود را برای همه مخاطبین در یک گروه انبوه ارسال کنید. پنل پیامکی به شما امکان می‌دهد تا مخاطبین خود را مدیریت کنید و آنها را در گروه‌ها و زیر گروه‌های مختلف قرار دهید. به این ترتیب، ارسال پیام های خاص به گروه های مشتریان برای تیم بازاریابی شما آسان‌تر می‌شود.

شخصی سازی ارسال اس ام اس با کامپیوتر

می‌توانید متن هر پیامک را شخصی‌سازی کنید و همزمان برای هزاران مشتری ارسال کنید. با استفاده از متن‌های مختلف، درج لینک یا کد کوتاه می‌توانید یک پیام هدفمند را به هزاران مخاطب مختلف بفرستید.

سفارشی سازی ارسال اس ام اس
سفارشی سازی ارسال پیامک با کامپیوتر

دسترسی به پنل مدیریت پیامک ها

پنل ارسال پیامک با کامپیوتر، به شما این امکان را می‌دهد که در هر زمان به حساب کاربری خود وارد شوید و از هر کجای کشور، پیامک های انبوه ارسال کنید. حتی اگر چندین پنل پیامکی مختلف خریداری کرده باشید، می‌توانید همه آنها را از یک حساب اصلی کنترل کنید و از هر کامپیوتر، تبلت یا تلفن همراهی برای ورود به حساب کاربری خود استفاده کنید!

ارسال اس ام اس های خودکار با کامپیوتر

پنل پیامکی به شما امکان می‌دهد با ایجاد کد کوتاه (short code) به طور خودکار برای مشتریان خود پیام ارسال کنید. در حقیقت، زمانی که آنها پیامی را به یک سرشماره ارسال می‌کنند، مثلا برای استفاده از خدمات شما، کدی را به شماره پیامکیتان ارسال می‌کنند، می‌توانید یک پیام خودکار را در پاسخ آنها ارسال کنید. بنابراین، مشتریانتان در هر زمانی، پاسخ شما را دریافت خواهند کرد.

ارسال اس ام اس خودکار
ارسال پیامک خودکار با کامپیوتر

برنامه ریزی کمپین های بازاریابی

ارسال اس ام اس با کامپیوتر به شما کمک می‌کند تا کمپین‌های پیامکی خود را برای آینده برنامه‌ریزی کنید؛ به این معنی که می‌توانید با برنامه‌ریزی کمپین ها، در زمان خود صرفه‌جویی نمایید. به عنوان مثال می‌توانید ارسال پیامک انبوه به تعداد مشخصی از مخاطبین را طی چند ساعت پخش کنید تا هزاران مشتری به صورت همزمان به وب‌سایتتان هجوم نیاورند و تبلیغات شما نتیجه عکس داشته باشد.

استراتژی های ارسال اس ام اس های تبلیغاتی با کامپیوتر

بازاریابی پیامکی در سال های اخیر به یکی از تکنیک های موثر در مارکتینگ تبدیل شده و استراتژی های مختلفی برای استفاده از این ابزار پرمخاطب وجود دارد. در ادامه به برخی از پرکاربردترین آنها اشاره می‌کنیم:

ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه برای معرفی یک محصول جدید

یکی از راه های ارتباط با مشتریان بالقوه از طریق بازاریابی پیامکی، این است که آنها را از جدیدترین محصولات یا خدمات خود مطلع کنید. این امر به ویژه برای برندهایی که به دنبال فروش بالا در یک مدت محدود هستند، تأثیرگذار است.

اطلاع رسانی درباره یک رویداد از طریق ارسال اس ام اس انبوه با کامپیوتر

اگر میزبان یک رویداد خاص مانند افتتاحیه فروشگاه خود هستید یا در یک رویداد عمومی مانند نمایشگاه شرکت می‌کنید، به راحتی می‌توانید با ارسال پیامک انبوه، مشترکین را مطلع کنید و حتی از پیامک به عنوان راهی برای یادآوری این رویداد هنگام فرا رسیدن روز موعود، استفاده کنید.

اطلاع رسانی درباره یک رویداد از طریق ارسال اس ام اس
اطلاع رسانی درباره یک رویداد از طریق ارسال پیامک انبوه با کامپیوتر

 

شما می‌توانید از طریق پنل پیامکی، مکان خاصی را فیلتر کنید تا پیامک را برای افرادی که در نزدیکی محل رویداد شما زندگی می‌کنند، ارسال کنید. به عنوان مثال، استفاده از استراتژی ارسال پیامک انبوه منطقه ای، گزینه مناسبی است.

ارسال پیامک تبلیغاتی به مشتریانی که قبلا از شما خرید کرده‌اند، چگونه است؟

ارسال پیامک انبوه با کامپیوتر برای مشتریانی که اخیرا از شما خرید کرده‌اند، یکی دیگر از استراتژی های بازاریابی های فوق‌العاده موثر است. شما می‌توانید از پیام‌های متنی استفاده کنید تا مشتریان خود را از جدیدترین محصولات، آفرهای ویژه و تخفیفات فصلی باخبر کنید و آنها را تشویق نمایید که دوباره به فروشگاه شما سری بزنند.

جمع بندی

در این مقاله، شما را با مزایای ارسال اس ام اس با کامپیوتر و برخی از پرکاربردترین استراتژی های بازاریابی پیامکی آشنا کردیم. ما مدت زیادی است که خدمات اس ام اس انبوه را به مشترکین ارائه می‌دهیم و کارشناسان مجربی داریم که می‌توانند در زمینه انتخاب پلن مناسب برای ارسال پیامک انبوه به شما کمک کنند.

شما همچنین، می‌توانید با خواندن کاربرد پنل پیامک برای معرفی و بازاریابی هتل ها از ویژگی های منحصر به فرد این روش تبلیغاتی آگاه شوید. اگر می‌خواهید یک حساب کاربری در فراپیامک داشته باشید و از تمام مزایای ارسال پیامک انبوه بهره‌مند شوید، با ۰۲۱۲۴۸۱۴ تماس بگیرید.

سوالات متداول

  1. چطور می‌توانم با کامپیوتر اس ام اس ارسال کنم؟

    برای ارسال اس ام اس انبوه با کامپیوتر می‌توانید یکی از پلن های فراپیامک را خریداری کرده و از طریق خط پیامکی که در پنل کاربری‌تان به شما اختصاص داده می‌شود با کامپیوتر، موبایل یا تبلت، پیامک ارسال کنید.

  2. بازاریابی پیامکی چه مزایایی دارد؟

    بازاریابی پیامکی یکی از کم‌هزینه‌ترین روش‌های مارکتینگ است و به شما امکان می‌دهد در مدت کوتاهی با مخاطبین گسترده‌ای ارتباط برقرار کنید.

  3. ارسال اس ام اس با کامپیوتر چه کاربردهایی دارد؟

    مهمترین کاربرد ارسال پیامک با کامپیوتر، فرستادن اس ام اس های تبلیغاتی انبوه به منظور اطلاع رسانی درباره معرفی یک محصول جدید یا شرکت در یک رویداد خاص است.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

شیما صاحبقرانی

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک