وبلاگ فراپیامک

محدودیت ارسال پیامک در اپراتورهای مختلف

محدودیت ارسال پیامک در اپراتورهای مختلف

امروزه، تبلیغات پیامکی برای به فروش رساندن کالا و یا بازاریابی خدمات و محصولات حرف اول را می‌زند. با ارسال پیامک در اپراتورهای مختلف می‌توانید به راحتی مشتریان زیادی را برای کسب و کار خود جذب کنید، اما چطور باید این تبلیغات را انجام دهید؟ و اینکه محدودیت ارسال پیامک تبلیغاتی در اپراتورهای مختلف به چه صورت است؟

یکی از آسانترین و ارزان ‌ترین راه های تبلیغاتی، ارسال پیامک انبوه است. با استفاده از این روش، می‌توانید کالا و برند خود را به دورترین مناطقی که تصور می‌شود نیز معرفی کنید.

اما هر اپراتور موبایلی، دارای محدودیت هایی برای ارسال پیام‌ها است؛ در نتیجه، شما نمی‌توانید با خطوط شخصی از اپراتورهای ایرانسل یا همراه اول، به بیش از ۴۰ یا ۵۰ نفر در روز پیامک ارسال کنید. پس چطور می‌توانیم بدون محدودیت پیامک های خود را ارسال کنیم؟

در این مقاله، اطلاعاتی را به اشتراک می‌گذاریم که بتوانید به راحتی و بدون محدودیت، هر تعداد پیامک تبلیغاتی که می‌خواهید را ارسال کنید.

محدودیت تعداد کاراکتر برای ارسال پیامک در اپراتورهای مختلف

در سال ۱۹۸۵، یک کاراکتر تقریباً برابر با یک بایت بود، بنابراین تصمیم گرفته شد که محدودیت تعداد کارکتر برای ارسال پیامک، ۱۴۰ کاراکتر باشد. از آن زمان، فناوری GSM بهبود یافته است و اکنون هر کاراکتر را می‌توان در کمتر از یک بایت ارسال کرد. به این ترتیب، در حال حاضر محدودیت ۱۶۰ کاراکتر در یک پیام کوتاه فشرده به زبان انگلیسی وجود دارد. در ایران، محدودیت هر پیام موبایلی که یک صفحه باشد، ۷۰ کاراکتر فارسی است.

محدودیت تعداد گیرندگان برای ارسال اس ام اس چقدر است؟

اگر شما قصد دارید بدون استفاده از سامانه پیام کوتاه، پیام خود را از خطوط شخصی ارسال کنید، دارای محدودیت تعداد گیرندگان در طول روز هستید. به همین دلیل، محدودیت ارسال اس ام اس در اپراتورهای مختلف برای شما حداکثر ۵۰ نفر در طول روز می‌باشد. به این معنا که در یک روز، از طریق موبایل خود، به بیشتر از ۵۰ نفر نمی‌توانید پیامک ارسال کنید.

روش های رفع محدودیت ارسال اس ام اس را بشناسیم!

یکی از روش‌هایی که می‌توان بدون محدودیت پیامک ارسال کرد، استفاده از سامانه پیام کوتاه است. فرض کنید می‌خواهید یک پیامک از طرف مدرسه برای تعداد زیادی از دانش آموزان یا والدین دانش آموزان بفرستید. آیا فکر می‌کنید ارسال پیامک با این حجم بالا از خط موبایل شخصی امکان پذیر است؟ مسلما جواب منفی است و نمی‌‌توانید به راحتی پیامک را برای افراد زیادی بفرستید؛ زیرا ارسال پیامک در هر روز می‌تواند بین ۴۰ تا نهایتا ۵۰ نفر باشد و امکان ارسال برای تعداد بالاتر وجود نداشته و با محدودیت ارسال پیامک مواجه خواهید شد.

روش های رفع محدودیت ارسال اس ام اس
آموزش رفع محدودیت ارسال اس ام اس

هزینه های بسیار زیاد پیامک با موبایل

از طرف دیگر، ارسال اس ام اس از طریق شماره موبایل شخصی، دارای هزینه‌های بسیار زیادی خواهد بود که اصلا مقرون‌به‌صرفه نیستند. بنابراین، می‌توان به جای ارسال پیامک از روش جایگزین که همان سامانه پیامک کوتاه است، استفاده کنید تا به این وسیله بتوانید محدودیت ارسال پیامک را از بین ببرید. برای اینکه ارسال پیامک های شما بدون محدودیت باشد، باید یک سامانه پیام کوتاه درست را انتخاب کنید تا به صورت هدفمند پیش بروید و بودجه خود را به صورت برنامه ریزی‌شده خرج کنید.

مقرون به صرفه بودن وب سرویس پیامک
مقرون به صرفه بودن وب سرویس پیام کوتاه

توجه کنید که اگر یک اپراتور یا پنل ناکارآمد را انتخاب کنید، موجب می‌شود که بودجه شما به هدر رود؛ زیرا بیشتر این اپراتورها دارای محدودیت هایی برای ارسال پیامک هستند و باعث می‌‌شوند که بودجه شما بیشتر مصرف شود. شما می‌توانید با شناخت این اپراتورها یک انتخاب درست و هوشمندانه را انجام دهید که به شما در تبلیغات روزانه و ارسال پیامک های بدون محدودیت کمک کند.

مزایای استفاده از سامانه پیام کوتاه برای رفع محدودیت ارسال اس ام اس

سامانه پیام کوتاه دارای سرعت بسیار بالایی است و علاوه بر سرعت زیاد، قابلیت دسترسی به امکانات دیگری همچون تغییرات در شیوه ارسال، بانک اصناف، ارسال انبوه و تکی و … نیز در این سیستم وجود دارد و شما می‌‌توانید پیامک خود را به طور هوشمندانه ارسال کنید. از مزایای مهمی که موجب می‌شود از سامانه پیامک کوتاه و بدون محدودیت ارسال پیامک استفاده کنید، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سرعت بالا در ارسال اس ام اس های انبوه

با استفاده از سامانه‌ پیام کوتاه می‌توانید به راحتی و با سرعت فوق العاده برای هزاران نفر پیام را در کسری از ثانیه ارسال کنید.

تعرفه مناسب برای ارسال پیامک انبوه

با ارسال پیامک از طریق سامانه ارسال پیام کوتاه بدون محدودیت می‌توانید از تعرفه مناسبی برخوردار شوید، به این معنا که تعرفه ارسال هر پیامک نسبت به ارسال اس ام اس به تعداد زیاد با گوشی، بسیار مناسبتر است. در روش ارسال پیامک انبوه، هزینه بستگی به اپراتور ارسال کننده دارد؛ اما به طور کلی، قیمت آن نسبت به ارسال اس ام اس با گوشی بسیار پایین تر است.

تعرفه مناسب برای ارسال پیامک انبوه
تعرفه مناسب ارسال پیامک

عدم محدودیت تعداد گیرندگان پیامک

با استفاده از سامانه پیام کوتاه، این امکان وجود دارد که بدون محدودیت در تعداد گیرندگان بتوانید هر تعداد مخاطبی که در نظر دارید را در هر گروهی دسته‌بندی کنید و هر بار بتوانید پیامک های زیادی را برای مخاطبان خود ارسال نمایید.

عدم محدودیت تعداد گیرندگان پیامک
نداشتن محدودیت تعداد گیرندگان اس ام اس

ارسال پیامک هوشمند

در سامانه پیام کوتاه شما می‌توانید اس ام اس ها را به صورت هوشمند ارسال کنید. برای مثال، می‌توانید با ایجاد لیستی از مخاطبین در دسته‌بندی‌های مختلف، ارسال پیامک خاصی را به آن دسته از مخاطبین محدود کنید. از طرف دیگر، می‌توانید اس ام اس های انبوه را به مخاطبین به صورت منطقه‌ای یا صنفی ارسال کنید. همچنین، می‌توانید زمانبندی مشخصی به پیامک ها بدهید تا در موعد مقرر به طور خودکار ارسال شوند. شما می‌توانید با بهره‌مندی از سامانه پیام کوتاه فراپیامک، بدون هیچ گونه محدودیتی در کمترین زمان ممکن اقدام به ارسال پیامک های خود کنید.

جمع بندی درباره محدودیت ارسال پیامک

با خواندن مطالب بالا متوجه شدید که ایجاد یک رابطه دوستانه و برقراری تعامل با مشتری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. همچنین دانستید که وظیفه شما تنها فروش محصول و یا خدمات نبوده و اگر قصد جذب مشتری برای کسب و کار خود را دارید، حتما باید میزان رضایت مشتری خود را ارزیابی کنید. شما می‌توانید برای دانستن اطلاعات بیشتر از جمله نوع و قیمت بسته های متنوع پیامکی به وب سایت فراپیامک مراجعه و یا با شماره ۰۲۱۲۴۸۱۴ تماس حاص نمایید.

سوالات متداول

  1. آیا محدودیتی برای ارسال پیامک با موبایل وجود دارد؟

    ارسال پیامک از شماره های شخصی محدودیت دارد؛ به عنوان مثال، حداکثر طول پیام متنی که می‌توانید ارسال کنید ۱۶۰ کاراکتر است. با این حال، اگر بیش از ۱۶۰ کاراکتر ارسال کنید، پیام شما قبل از ارسال به گوشی گیرنده به قطعات کوچکتری تقسیم می‌شود و در چند قسمت برای مخاطب ارسال می‌گردد (بعضا ممکن است برخی قسمتها ارسال نشوند). بهترین روش برای ارسال پیامک تبلیغاتی، استفاده از پنل اس ام اس است.

  2. چگونه می‌توانم ۱۰۰۰ پیامک را همزمان ارسال کنم؟

    با ارسال پیامک از طریق سامانه پیام کوتاه فراپیامک می‌توانید اس ام اس های خود را به طور همزمان برای هر تعداد مخاطبی که بخواهید، ارسال کنید.

  3. قیمت بسته های سامانه پیام کوتاه فراپیامک چگونه است؟

    امروزه یکی از ارزان ترین روش های تبلیغاتی، استفاده از سامانه پیامکی هوشمند می‌باشد، اما به صورت کلی قیمت این بسته ها با تعداد پیامک های ارسالی ارزیابی می‌شود. برای اطلاع از قیمت بسته های پیامکی به وب سایت فراپیامک مراجعه و یا با شماره ۰۲۱۲۴۸۱۴ تماس حاص نمایید.

4.5 2 votes
امتیازدهی به مقاله

شیما صاحبقرانی

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک