وبلاگ فراپیامک

پیامک انبوه چیست؟

ارتباط با مشتری

با پیشرفته شدن فناوری، افراد با داشتن مشاغل مختلف به دنبال روش ها و راه هایی برای دیده شدن و گسترش کسب و کارشان هستند. تلفن های همراه، روزبه‌روز، در حال افزایش‌اند و تبدیل به ابزار مهمی در زندگی روزمره افراد شده‌اند. این اتفاق، فرصت بسیار خوبی است که در جهت ارتباط با مشتری برای صاحبان کسب و کار افتاده است. صاحبان مشاغل با راه های تازه‌ای می‌توانند در جهت جذب و ارتباط با مشتری درآیند تا کسب و کار خود را معرفی کنند و به مخاطبانشان بشناسانند. در این مقاله، به مقوله پیامک انبوه و مزایای استفاده از آن می‌پردازیم.

روزانه بسیاری از افراد با تلفن همراه خود وقت می‌گذرانند و ساعت های زیادی تلفن همراه در دسترسشان است که این می‌تواند یک نشانه باشد. نشانه از اینکه ابزار مناسبی برای جذب مشتری و شناساندن محصول به مشتریان است و راه آن فرستادن پیام های کوتاه به انبوهی از مخاطبان و اقدام به معرفی و فروش محصولات یا خدمات صاحبان کسب و کار است.

تصویری از ارسال پیامک انبوه
ارسال پیامک انبوه

پیامک انبوه چیست ؟

یکی از تاثیرگذارترین روش های بازاریابی، ارسال اس ام اس تبلیغاتی به تعداد زیادی از مخاطبان در بستر نرم افزاری است. در حقیقت، یک روشی است که با استفاده از نرم افزار در فضای اینترنت می‌توان مشتریان را مدیریت کرد و پیامک انبوه برایشان فرستاد.

ارسال پیامک انبوه

برای ارسال و دریافت پیام کوتاه به صورت گسترده و انبوه یک نرم افزار مورد نیاز است. این نرم افزار تحت وب و به طور آنلاین،  می‌تواند یک وب سایت باشد که کاربر با یک حساب کاربری از آن استفاده می‌کند. اگر هم یک نرم افزار سیستم عامل باشد، در هر صورت نیازمند این است که به اینترنت متصل گردد. نام این نرم افزارهای تحت وب که در جهت ارسال پیامک و دریافت آن است، پنل اس ام اس است.

این نرم افزار این امکان را می‌دهد که در داخل سایت، تعداد زیادی شماره تلفن همراه ذخیره شود. این شماره ها جهت ارسال با روش های مختلف مدیریت می‌شود. بیشتر سامانه های پیامکی اجازه آپلود لیست شماره های تلفن همراه را با استفاده از یک فایل متنی یا فایل CSV می‌دهند.

با استفاده از ویژگی های پیشرفته نرم افزاری می‌توان ارسال پیامک را در زمان های خاص انجام داد. می‌توان آن ها را به صورت روزانه ارسال کرد و همچنین، پیامک انبوه یا (bulk) را در شبکه های تلفن همراه ملی و بین المللی ارسال نمود.

مزایای ارسال پیامک انبوه چیست؟

ارسال پیامک انبوه از طریق پنل پیامکی یا همان پنل اس ام اس مزایای بسیاری دارد. یکی از مهم ترین آن ها مقرون‌به‌صرفه بودن نسبت به دیگر تبلیغات است. بازدهی بهتر نسبت به روش های قدیمی مثل ایمیل هم از دیگر مزایای ارسال پیامک انبوه است. در ادامه، مزایای ارسال پیامک انبوه را به صورت کامل‌تر و گزینه‌ای بیان می‌کنیم:

  • با استفاده از پنل پیامک انبوه و خرید پنل اس ام اس شما در مدت زمان کمتری به تعداد انبوهی از مخاطبان پیام خود ‌‌را ارسال می‌کنید.
  • برای هر نوع کسب و کاری مناسب است.
  • مهم نیست که سابقه شما در کارتان چقدر است. می‌توانید به راحتی کارتان را گسترش دهید.
  • قابلیت هدفمند کردن پیام ها وجود دارد؛ بدین معنا که شما با ساخت یک لیست از مخاطبان و وارد کردن اطلاعات شخصی آن ها اعم از جنسیت، محل زندگی، سن و دیگر مشخصات، می‌توانید مخاطبانی که شرایط استفاده از محصولات و خدمات شما را دارند، از لیست مخاطبین خود انتخاب کرده و پیام های خود را به صورت هدفمند ارسال کنید.
  • یادگیری استفاده از پنل بسیار آسان است.
  • قیمت پنل های اس ام اس بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه است.
  • بازدهی بهتری نسبت به روش ایمیل دارد.
تصویری از دریافت پیامک انبوه
دریافت پیامک انبوه

امکانات پنل پیامک انبوه

می‌توانید با ارسال پیامک و خرید پنل اس ام اس با مشتریان سابق و مخاطبان جدید، ارتباط دوطرفه برقرار کنید. می‌توان ارتباط را سودمند در جهت معرفی محصولات جدید به مشتریان وفادار و یا جذب مشتری جدید انجام داد. یکی از این روش ها درج نام و نام خانوادگی افراد در پیامک ارسالی است.

دریافت پیامک انبوه با درج نام و نام خانوادگی، بازدهی را در قالب حفظ مشتری و جذب مشتری بالاتر می‌برد. مشتریان با این روش، بیشتر ترغیب می‌شوند و حس اعتماد، احترام و خاص بودن را از پیام دریافت می‌کنند.

هدف از ارسال پیامک انبوه چیست؟

معمولا مخاطبان استفاده از سرویس ارسال پیامک، اهداف زیر را دنبال می‌کنند:

  • فروش و بازاریابی
  • اطلاع رسانی
  • نظرسنجی
تصویری از دیده شدن پیام تبلیغاتی
دیده شدن پیام تبلیغاتی

سخن آخر

در این مقاله، با واژه های پیامک انبوه و پنل اس ام اس و کاربرد و مزایای آن آشنا شدیم. متوجه آن شدیم که فروش و بازاریابی از طریق خرید پنل اس ام اس و پنل پیامکی، راهی مناسب برای گسترش کسب و کار و جذب مشتری است.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

نینا بهروش

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک