وبلاگ فراپیامک

خرید پنل اس ام اس تجاری

خرید پنل اس ام اس تجاری

پنل اس ام اس

شاید شما هم برای اولین بار باشد که با اصطلاح پنل اس ام اس مواجه شده‌اید قبل از اینکه به صورت مفصل توضیح بدهیم که پنل اس ام اس چیست و چه کاربردی دارد، باید به این موضوع توجه داشته باشید که آیا پنل اس ام اس به کار شما می‌آید یا خیر؟ در ادامه این مطلب به مطالعه درباره کاربرد پنل و مزیت استفاده از آن می‌پردازیم.

کاربرد پنل اس ام اس

به طور خلاصه ولی جامع، می توان اینگونه توضیح داد که پنل اس ام اس برای کسانی کاربرد دارد که دارای فروشگاه یا به طور کلی کسب و کار بزرگی هستند که نیازمند به تبلیغ و معرفی به مشتریانشان هستند. قاعدتاً شما نمی توانید یک پیامک را برای همه شماره هایی که از مشتریان خود دارید ارسال یا send to all کنید. این روش علاوه بر اینکه منطقی نیست، جامعیت هم ندارد و شما را با گستره ای تازه از مشتریان آشنا نخواهد کرد، در نتیجه محصول شما هم معرفی نمی شود. کارایی پنل اس ام اس بسیار گسترده است که در ادامه به مواردی اشاره خواهیم کرد.

خرید پنل اس ام اس تجاری

خرید پنل اس ام اس، روش متداول و همچنین به روزی است تا محصولات خود را معرفی کنید و با مشتریانتان در ارتباط باشید. این روش هم خیلی سریع و هم بی واسطه است. برای مثال برای پخش تراکت شما به گروهی از نیرویِ کار انسانی نیاز دارید که نقش واسطه ای را ایفا می کنند و همانطور که تا به الآن متوجه شده اید و تجربه کسب کرده اید، روشِ پخش تراکت دردسرهای زیادی دارد تا اینکه سود دهی بالایی داشته باشد.

خرید پنل اس ام اس تجاری
اس ام اس تجاری

مزیت استفاده از پنل اس ام اس

به طور کلی، از مزیت استفاده از پنل اس ام اس می‌توانیم این گونه بگوییم که با خرید پنل اس ام اس فقط به یک شهر و منطقه خاص محدود نمی‌شوید. شما می‌توانید مشتریان خود را در شهرهایی که خودتان مدنظر دارید، پیدا کنید.

امروزه گوشی همراه، یک وسیله جدایی‌ناپذیر از ما است؛ پس، سرمایه گذاری روی آن می‌تواند برای آینده کسب و کار شما از آن چیزی که تصور می‌کنید، موثرتر واقع شود.

پنل اس ام اس در واقع، مانند یک اپلیکیشن عمل می‌کند که به شما دسترسی می‌دهد تا با گروه بیشتری از مشتریان در ارتباط باشید و برای آنان پیامک های انبوه ارسال کنید.

علاوه بر موارد ذکرشده، خرید پنل اس ام اس یک قابلیت خیلی ویژه‌ای دارد و آن این است که اگر شما در کسب و کار خود تازه‌کار هستید و به تعداد زیادی از شماره های مشتریان دسترسی پیدا نکرده‌اید، خوب است که بدانید در یک پنل اس ام اس برای شما، شماره های حاضر و آماده‌ای وجود دارد تا بتوانید راحت‌تر به مشتریان خود وصل شوید.

خرید پنل اس ام اس تجاری فقط به ایجاد رابطه یکطرفه منجر نمی‌شود؛ یعنی به این شکل نیست که فقط شما با مشتریان در ارتباط باشید؛ بلکه می‌توانید از مشتریان خود نیز بازخورد بگیرید. دانستن نظر مشتری به بهتر شدن شما در ارائه محصولات بسیار کمک می‌کند.

وضعیت پیامک های ارسال شده در سامانه

در ادامه، می‌خواهیم به نکته‌ای اشاره کنیم که شاید سوال بسیاری از شما باشد. همانطور که می‌دانید وضعیت پیامک های ارسال شده را در سامانه پیامک می‌توانید بررسی کنید. در این حالت، به شما سه وضعیت نمایش داده خواهد شد، از جمله:

  1. رسیده به گوشی
  2. رسیده به مخابرات
  3. نرسیده به تلفن همراه

نکته مهم در همین آخرین وضعیت است و احتمالاً برای شما سوال پیش آمده باشد که آیا هزینه پیامکی که به گوشی همراه مشتری مورد نظر ارسال نشده است، برگشت داده می‌شود یا اینکه پاسخ، خیر است.

در جواب می‌گوییم که در همه اپراتور و سرشماره‌‌ها، فقط هزینه پیامک‌های نرسیده به مخابرات عودت داده خواهد شد. بنابراین، شما می‌توانید وضعیت پیامک های ارسالی در پنل اس ام اس خریداری‌شده خود را در سامانه به طور منظم مشاهده کنید.

پیامک های ارسال شده در پنل تجاری
پیامک های ارسال شده در پنل تجاری

استفاده از فیلتر برای پنل اس ام اس 

پنل اس ام اس می‌تواند برای گروه و سنین خاصی برنامه ریزی شود. برای مثال، اگر شما دارنده مرکز آموزش عالی در مقطع کارشناسی ارشد هستید، می‌توانید از بانک سن و جنسیت در پنل اس ام اس استفاده کرده و آن را برای سنین ۲۲ تا ۳۵ برنامه ریزی کنید یا اگر آرایشگاه زیبایی مخصوص بانوان دارید، به همین شکل به مشتریان خود وصل می‌شوید.

قطعاً کمیّت مشتری هایی که پیدا می‌کنید خیلی مهم است اما این که بر روی گروه خاصی یا گروهی که به شما مربوط می‌شوند، وصل شوید و بازاریابی کنید؛ اهمیت بالایی دارد و خیلی سریعتر، به نتیجه خواهید رسید.

از دیگر مزایای خرید پنل اس ام اس تجاری این است که با خرید آن، هم کمیت و هم کیفیت مشتری های تازه به دست آمده را حفظ خواهید کرد.

برای خرید پنل اس ام اس سایت های متفاوت و زیادی را پیدا خواهید کرد که ارائه دهنده این خدمات هستند، اما بهتر است که به هر سایتی اعتماد نکنید؛ زیرا ارائه خدمات باکیفیت پیامکی و پشتیبانی توسط هر شرکتی امکان‌پذیر نیست.

سخن آخر

خرید پنل اس ام اس به تنهایی برای سامان دادن به کسب و کار شما کافی نیست؛ بلکه باید از پنل اس ام اس خوب و به‌صرفه استفاده کنید تا کسب و کارتان دچار مشکل نشود و نتیجه عکس ندهد!

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

goolexaco نظری زاده

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک