وبلاگ فراپیامک

انواع خطوط پیامکی

انواع خطوط پیامکی

خطوط پیامکی

اگر به پیامک های ارسال شده به تلفن همراهتان توجه کرده باشید، شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که پیامک های تبلیغاتی از خطوط پیامکی متفاوتی برای شما ارسال می‌شود و انواع خطوط پیامکی وجود دارند. هر کدام از این خطوط پیامکی دارای ویژگی ها و قابلیت های مختص به خود هستند. اما همه آنها در ارسال پیامک های انبوه و همچنین، برخی ویژگی های دیگر یکسان عمل می‌کنند. شرکت ها و کسب و کارهای مختلف برای اجرای استراتژی بازاریابی پیامکی خود نیاز به تهیه پنل ارسال پیامک و انتخاب خط پیامکی دارند. شما نیز با انجام اقدامات لازم و خرید یکی از خطوط پیامکی، می‌توانید اقدام به ارسال پیامک به مشتریان خود کنید. در ادامه این مقاله به انواع خطوط پیامکی می‌پردازیم.

انواع خطوط پیامکی

انواع خطوط پیامکی وجود دارد که خوب است به آن توجه کنید؛ خط پیامک عمومی و خط پیامکی اختصاصی. در اینجا، واژه عمومی و اختصاصی به معنای عام کلمه مد نظر نیست. به عبارتی، خط پیامکی عمومی به معنای در دسترس عموم بودن خط و یا خط پیامکی اختصاصی به معنی خصوصی بودن آن نیست. خطوط پیامکی عمومی به سر شماره هایی اتلاق می‌گردد که تنها امکان ارسال پیامک های انبوه به مخاطبان را دارند. به عبارتی، امکان ارسال و تبادل نظرات کاربران به شما وجود ندارد. به خط پیامکی عمومی، خط اشتراکی نیز گفته می‌شود.

انواع خطوط پیامکی و پنل اس ام اس
انواع خطوط پیامکی
چطور انواع خطوط پیامکی را برای بازاریابی پیامکی خود انتخاب کنیم؟

سوالی که برای اغلب افراد وجود دارد این است که کدام یک از خطوط پیامکی برای ارسال پیامک تبلیغاتی مناسب است. در ادامه، به بررسی انواع خطوط پیامکی، مزایا و معایب آنها خواهیم پرداخت.

خطوط پیامکی ۱۰۰۰

این خطوط جزو قدیمی ترین خطوط ارسال پیامک انبوه هستند که اغلب سازمانها و ارگانهای دولتی از آن برای اطلاع رسانی و تبلیغات استفاده می‌کنند. این خطوط از سرعت ارسال پیامک بالایی برخوردار بوده و تعرفه های مقرون به صرفه دارند. قابلیت انتخاب خط دلخواه پس از خرید سرشماره و دریافت گزارشات مربوط به ارسال پیامک از دیگر مزیت های این سرشماره است.

خطوط پیامکی ۲۰۰۰

این خطوط نیز جزو خطوط قدیمی بوده و از سرعت ارسال بالای پیامک برخوردار است. مزیت مهم خطوط ۲۰۰۰ امکان بازگشت هزینه پیامک هایی است که به هر دلیلی به دست مخاطبان نرسیده است. این ویژگی در سایر خطوط بطور کامل وجود ندارد. خطوط ۲۰۰۰ اختصاصی تعرفه و هزینه بالایی دارند.

خطوط پیامکی ۳۰۰۰

این خطوط نیز جزو خطوط قدیمی بوده و ارگانها و سازمانهای بزرگ دولتی و خصوصی از آن استفاده می‌کنند. در این خطوط، امکان انتخاب ۴ رقم اول بعد از سرشماره ۳۰۰۰ وجود نداشته و در خطوط ۸ رقمی آن محدودیت وجود دارد. هزینه بالای تهیه خطوط جزو معایب آن است؛ اما در خرید خطوط ۱۰ رقمی به بالا می‌توان هزینه های مقرون به صرفه را مشاهده نمود.

خطوط پیامکی ۵۰۰۰

خطوط پیامکی ۵۰۰۰، از دیگر خطوط پرسرعت و مقرون به صرفه محسوب می‌شوند. این اپراتور، به شرکت‌های پیامکی، خطوط را به صورت رنج شماره به فروش می‌رساند؛ برای مثال، رنج خط ۵۰۰۰۱۰۰۰ در اختیار شرکت فراپیامک است؛ کاربران فراپیامک، می‌توانند خطوط اختصاصی با خط ۵۰۰۰ را پس از هشت رقم و با سرشماره ۵۰۰۰۱۰۰۰ انتخاب نمایند.

خطوط پیامکی ۰۲۱

مزیت مهم خط پیامکی ۰۲۱ امکان خرید خط اختصاصی با شماره ثابت محل کار و یا شرکت است. بدین ترتیب، شرکتها و صاحبان کسب و کار می‌توانند با شماره شرکت خود اقدام به ارسال پیامک تبلیغاتی کنند. برای مثال شرکت فراپیامک با شماره ۰۲۱۲۴۸۱۴ که شماره تماس و معرف این شرکت است، پیامک های خود را ارسال می‌کند.

خطوط پیامکی ۰۲۶

این خط پیامکی مختص کاربران سامانه پیامک در استان البرز بوده و همانند خط پیامکی ۰۲۱ عمل می‌نماید.

انواع خطوط پیامکی در سامانه پیامکی فراپیامک

انتخاب انواع خطوط پیامکی برای هر کسب و کاری ضروری است. داشتن یک پنل اس ام اس و خط پیامکی اختصاصی و یا حتی عمومی می‌تواند روشی مقرون به صرفه و کاربردی در اطلاع رسانی و تبلیغات به شمار رود. شرکت پیامکی فراپیامک یکی از برترین و قدیمی ترین شرکت های فعال در حوزه ارسال پیامک های انبوه است. با خرید پنل اس ام اس با تعرفه و هزینه مناسب می‌توانید انواع خطوط پیامکی عمومی و اختصاصی را تهیه و سفارش دهید. پشتیبانی کامل تیم حرفه ای ما و قیمت های مقرون به صرفه در ارسال پیامک های انبوه از انواع خطوط پیامکی را با سامانه پیامکی فراپیامک تجربه کنید.

همانطور که گفته شد، خطوط پیامکی به منظور ارسال پیام های انبوه از طریق پنل های پیامکی استفاده می‌شوند و اپراتورهای ارائه دهنده خطوط پیامکی در واقع شرکت های مستقلی می‌باشند که خطوط را با پیش شماره های متنوع به بازار عرضه کرده‌اند.

تفاوت های خطوط پیامکی

  • نوع اپراتور ارائه دهنده
  • سرعت ارسال پیامک
  • دریافت گزارش ارسال پیام
  • عودت هزینه های مربوط به پیامک های ناموفق
  • نحوه ارائه خطوط اختصاصی
  • نوع سیاست کاری خطوط پیامکی
  • و . . .
تفاوت های خطوط پیام کوتاه
تفاوت های خطوط پیامکی

همانگونه که بیان شد، وجود خطوط پیامکی یکی از ملزومات در امر بازاریابی می‌باشد که در جهت بهبود کیفیت و ارائه خدمات به مشتریان مؤثر است. اگر نسبت به تهیه پنل پیامکی اقدام نموده‌اید، لازم است تا برای ادامه روند ارسال پیامک، اقدام به خرید خطوط پیامکی نمایید. این روشی بسیار مؤثر در امر بازاریابی هست؛ پس بهتر است به این موارد توجه کافی داشته باشید.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

goolexaco نظری زاده

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک