وبلاگ فراپیامک

ارسال پیامک

ممکن است انگیزه های زیادی در بین افراد مختلف برای ارسال پیامک وجود داشته باشد؛ اما در هر صورت، هر انگیزه‌ای که برای ارسال پیامک از طریق اینترنت داشته باشید، تنها یک راه پیش روی شماست و آن چیزی نیست جز استفاده از یک پنل اس ام اس یا سامانه ارسال پیام کوتاه است.

هنگامی که اسم پنل یا سامانه پیامکی به گوشمان می‌خورد، چیزی که به ذهنمان می‌رسد، ارسال پیامک است. روش های ارسال با هم تفاوت دارد، اما اینکه به چه روشی این کار انجام می‌شود را در این مطلب تحت عنوان منوی ارسال پیامک می‌خوانیم. منوی ارسال پیامک در پنل اس ام اس دارای بخش های گوناگونی است که در ادامه توضیح خواهیم داد.

تصویر منوی فراپیامک
منوی ارسال پیامک

منوی ارسال پیامک

اگر شماره مخاطبین خود را دارید و می‌خواهید اس ام اس به آن ها بفرستید، منو به صورت تصویر بالا می‌تواند باشد که از آن استفاده کنید.

همانند تصاویر، از قسمت منوی ارسال پیامک ساده، در مرحله اول، متن خود را بنویسید. سپس، شماره های گیرنده های مدنظرتان را وارد کنید. اگر می‌خواهید شماره ها را به صورت دستی وارد کنید، می‌توانید شماره موبایل افرادی را که مورد نظرتان است را در کادر شماره های گیرندگان وارد نمایید. برای جداسازی شماره ها از هم می‌توانید از کلید اینتر و کاراکتر (،) استفاده نمایید.

به طور کلی، سه روش اساسی دیگر برای ورود اطلاعات در قسمت منوی عمودی سمت چپ کادر شماره گیرندگان وجود دارد. این سه روش موارد شرح داده شده در زیر هستند:

سه روش دیگر برای ورود اطلاعات

ورود اطلاعات در سامانه پیامک، بخش ارسال پیامک تکی یا انبوه، به چند روش انجام می‌شود از جمله: درج فایل اکسل، درج فایل متنی یا notepad و گزینه استفاده از شماره‌های موجود در دفترچه تلفن سامانه.

هنگامی که ورود اطلاعات از هر یک از روشهای فوق، انجام شد، تعداد مخاطبین واردشده از هر یک، در کادر شماره گیرندگان نمایش داده خواهد شد.

پس از درج اطلاعات صحیح و اطمینان یافتن از آن، می‌توانید وارد مرحله بعد شوید (تصویر زیر).

در مرحله بعدی سیستم به شما هزینه ارسال پیامک را نشان می‌دهد. این هزینه بر حسب میزان پیامک است. آنگاه می‌توانید بر روی تایید ارسال کلیک کنید و ارسال شما با موفقیت انجام می‌شود.

تصویری از منوی ارسال پیامک
ارسال پیامک

انواع ارسال پیامک

ارسال پیامک می‌تواند به گروه های گوناگونی باشد که در ادامه توضیح می‌دهیم.

ارسال بر اساس شهر و کد پستی

با استفاده از این منو، امکان دسترسی کامل به شماره های همراه اول و ایرانسل به تفکیک و براساس کدپستی مناطق تمام شهرها و بخش های یک استان را دارید.

ارسال از روی نقشه گوگل (پیامپ)

ارسال پیامک از روی نقشه گوگل برای شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، ارومیه، کرج، تبریز، شیراز، اهواز، قم، رشت، کرمان، یزد، ارومیه، کرمانشاه، اراک، زنجان، اردبیل، بندرعباس مشخص شده است و اطراف شهرها را پوشش نمی‌دهد. این روش، به این صورت انجام می‌شود که روی منطقه مورد نظر خود کلیک می‌کنید، در باکسی که باز می‌شود، همه شماره های همراه اول و ایرانسلی که در آن منطقه موجود است، به شما نمایش داده می‌شود.

ارسال منطقه‌ای و هدفمند و شماره‌های اصناف

اصناف، شماره موبایل های صنف های دسته بندی شده یا مختلف را که در هر شهر وجود دارد را در اختیارتان قرار می‌دهد.

عناوین بانک اصناف فراپیامک، در تصویر زیر آمده است:

ارسال پیامک
منوی ارسال پیامک در فراپیامک

ارسال پیامک از دکل ایرانسل

با استفاده از ارسال BTS ایرانسل، می‌توانید به شماره های فعال ایرانسل که در زمانی حدود دو هفته قبل در محدوده ای که مورد نظرتان است، بودند، پیامک ارسال کنید. البته این نوع ارسال از سمت ایرانسل، هیچ گونه گزارشی ندارد و باید قبل از ارسال حتما شرایط مربوط به آن را از کارشناسان جویا شوید و یا داخل پنل فراپیامک مطالعه نمایید.

ارسال به اصناف خاص

در این قسمت شماره موبایل های اصناف به صورت کلی و در دسته بندی کشوری قرار داده شده است. شماره موبایل هر صنف در هر شهر قابل رویت نیست؛ اما می‌توانید با استفاده از فیلتر شماره موبایل، به گروه مورد نظرتان پیامک ارسال کنید.

تبدیل متن به گفتار یا ارسال پیام صوتی

در واقع ارتباطی است دو طرفه بین کامپیوتر و انسان که توانایی تشخیص کلمات و لحن متنی که نوشته شده است و بیان آن در کامپیوتر وجود دارد. تشخیص دادن نوشتار و بیان آن به گونه گفتاری، از مهم‌ترین کارهای کامپیوتر در این پروتکل است. به تبدیل متن به گفتار در پنل پیامک، پیامک صوتی نیز گفته می‌شود.

این قابلیت، تولید مثل مصنوعی از بیان طبیعی است که به وسیله کامپیوتر پردازش و انجام می‌شود. متون نوشته شده به جای اینکه از حنجره‌ی یک انسان ایجاد شود، به صورت جملات از پیش ضبط شده و جداگانه بیان می‌گردد.

فرا پیامک مفتخر است که برای اولین بار در ایران این نرم افزار را بر روی سامانه‌ پیامکی خود ارائه دهد و “نرم افزار تبدیل متن به گفتار” را یکی از مزایای رقابتی خود به‌ شمار می‌آورد.

نوع دیگری از منوی ارسال پیامک

منوی ارسال پیام می‌تواند به صورت زیر هم باشند:

  • ارسال پیام فردی
  • ارسال پیام انبوه
  1. ارسال پیام گروهی معمولی
  2. ارسال پیام گروهی هوشمند
  3. ارسال پیام گروهی نظیر به نظیر هوشمند از فایل اکسل
  4. ارسال پیام زمان بندی شده
  5. ارسال پیام در مناسبت های مختلف
  6. ارسال پیام خودکار
  7. و … .
سخن آخر

برای دریافت منوی مناسب شما جهت ارسال پیامک بهتر است با کارشناسان ما در فراپیامک در ارتباط باشید. شماره تماس ۰۲۱۲۴۸۱۴ داخلی فروش

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

نینا بهروش

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک