وبلاگ فراپیامک
تصویری فانتزی ازخبرنامه پيامكي

ارتباط با مشتری

بهتر است که از طریق کانالی با مشتریانتان ارتباط داشته باشید که همیشه در دسترس آنها است. خبرنامه پیامکی یکی از این گونه کانال های ارتباطی است. نیازی به اینترنت ندارد و دارای سرعت توزیع و بیشترین میزان بازدید است. در این مقاله، به توضیح درباره خبرنامه پیامکی و ویژگی ها و کاربرد آن می‌پردازیم.

خبرنامه پیامکی

یکی از روش هایی که در جهت بازاریابی، معرفی و گسترش کسب و کار به صورت هدفمند استفاده می‌شود، خبرنامه پیامکی است. با خبرنامه پیامکی می‌توان با مشتریان در ارتباط بود. اگر می‌خواهید با مشتریانتان ارتباط بگیرید، بهتر است که یک سیستم خبرنامه پیامکی را در سامانه فراپیامک داشته باشید. در این سیستم می‌توانید برای مشتریان در جهت توسعه کاریتان پیامک ارسال نمایید.

ارسال پیامک خدماتی
پیامک خدماتی

ویژگی های خبرنامه پیامکی

  • پیامک می‌تواند ساده و برای بیان اطلاعات کوتاه باشد.
  • برای ارسال اطلاعات کوتاه به مشتری ها و اشاره به یک واقعیت استفاده شود؛ برای مثال، اگر قصد ارائه تخفیف در آخر هفته را دارید، می‌توانید به صورت خبرنامه پیامکی آن را ارسال کنید.
  • برای ارسال یک آگهی تبلیغاتی عالی، بهتر است که خبرنامه دارای آدرس مرجع کوتاه باشد و با یک شناسه هم منحصربه‌فرد به نظر برسد. در این صورت به محض کلیک کاربر بازخورد دریافت خواهید کرد.
  • پنل اس ام اس و ارسال پیامک انبوه در فراپیامک یک روش مناسب برای اجرای خدمات پیامکی گسترده است. این شیوه پایدار و قابل اطمینان است؛ زیرا در یک زمان می‌توان تعداد زیادی پیامک را ارسال کرد.

کوتاه بودن خبرنامه پیامکی

باید خبرنامه پیامکی شما کوتاه باشد. مثلا در ۷۰ تا ۱۴۰ کارکتر خلاصه شود. مثلا ارسال یک تا دو پیامک می‌تواند جذاب باشد. مطالعه خبرهای طولانی در قالب پیامک، از حوصله کاربر خارج است!

رساندن مفهوم خبر در اس ام اس

باید در همان تعداد کارکترهای مشخص، مفهوم خبریتان را برسانید.

دیگر مزایای خبرنامه پیامکی

  • از ویژگی دیگر خبرنامه پیامکی این است که این روش بسیار مقرون به صرفه و دارای هزینه مناسبی به نسبت سایر روش ها است.
  • می‌توان با این روش، رقابت خوبی را با دیگر همکاران انجام داد.
  • تولید محوای متنی ساده‌ای را دارد.
  • می‌توان بر کل فرآیند بازاریابی کنترل کامل داشت.

گسترش فهرست خبرنامه پیامکی چیست؟

بازاریابی پیامکی یک روش بسیار مقرون به صرفه است که اگر در ارتباط با فهرست مشتریان چیزی را ندانید، تبلیغات شما می‌تواند دچار مشکل شود. بهتر است کمی درباره تاکتیک ها و تکنیک ها در این روش بدانیم. این روش ها را برای شما بیان می‌کنیم و اگر جزء افراد تازه کار هستید، می‌تواند برایتان مفید باشد.

گسترش فهرست خبرنامه پیامکی به دو شکل سنتی و جدید است. روش سنتی، امروزه خیلی کاربردی ندارد و روش های نوینی مثل ارسال پیامک از طریق سامانه های ارسال اس ام اس مثل فراپبامک جایگزین آن ها شده است. مزایای روش های نوین بسیار بیشتر است و توانسته‌اند جایگزین روش های قدیمی چون پخش کردن کاغذ تبلیغاتی و ارسال خبر از طریق ایمیل، باشد. با توجه به اینکه امروزه کاربرد موبایل در بین افراد بسیار زیاد است، روش ارسال اس ام اس بسیار کاربردی‌تر و ارزان‌تر است.

تصویری از پیامک خدماتی
ارسال پیامک خدماتی

پیامک خدماتی

موارد ذکر شده، تحت عنوان پیامک خدماتی برای گروه مخاطبین مشخصی که به این خدمات احتیاج دارند، فرستاده می‌شود. مثلا بانک ها و یا سازمان بیمه و یا شرکت هایی که مشتریانشان به این پیامک ها احتیاج دارند، از خطوط خدماتی استفاده می‌کنند. در سامانه پیامکی دو مدل خط وجود دارد که باعث ایجاد تقسیم بندی در پیامک ها می‌شود. یکی از این ها پیامک تبلیغاتی است و دیگری پیامک خدماتی است. پیامک خدماتی در زمینه ارائه خدمات و محصولات صاحبان کسب و کار به مشتری هایشان است.

نحوه ارسال پیامک حدماتی

برای ارسال خبرنامه پیامکی از طریق اس ام اس، متن، حاوی تبلیغات، نخواهد بود و در این راه، اپراتورهای پیامکی، شرایط خطوط خدماتی پیامک و طرز تهیه شماره خدماتی را برای شرکت های حقوقی مشخص و اعلام کرده‌اند. کاربران در صورتی که واجد شرایط باشند، می‌توانند از این خدمات بهره ببرند.

بسیاری از مجموعه ها و استارت آپ ها تحت پوشش شرایط خطوط خدماتی توسط اپراتورهای سامانه پیامک، قرار نگرفته‌اند؛ در صورتیکه نیاز به ارسال پیامک خدماتی، در میان صاحبان کسب و کار بیشتر احساس می‌شود.

تصویری فانتزی از خط خدماتی
خط خدماتی
خط خدماتی چیست؟

در خرید پنل اس ام اس با دو واژه خط خدماتی و خط تبلیغاتی آشنا می‌شوید. خط خدماتی برای ارسال خبرنامه پیامکی برای مشتریانی است که با صاحبان کسب و کار آشنایی دارند و منتظر ارسال پیام از ما هستند. این پیام، در غالب هر چیزی است که به خدمات و محصولات یک مجموعه، مرتبط است و برای مشتری، ارزش افزوده دارد.

سخن آخر

برای ارسال یک خبرنامه پیامکی از طریق پنل اس ام اس با خط خدماتی می‌توانید، کسب و کارتان را ارتقاء داده و در جهت رشد فعالیت کاریتان، ارتباط بگیرید. می‌توانید از طریق سامانه فراپیامک این اقدام را انجام دهید. با ما در ارتباط باشید!

۰۲۱۲۴۸۱۴

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

نینا بهروش

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک