وبلاگ فراپیامک

پنل پیامک چه مزیت هایی دارد؟

پنل پیامک چه مزیت هایی دارد؟

پنل پیامک چه مزیت هایی دارد؟

پنل اس ام اس یک نمونه از نرم افزارهای تحت وب است که اغلب افراد توانایی کار کردن با آن را دارند؛ به این دلیل که نیازمند تخصص خاصی نبوده و هر شخصی با هر سطح تحصیلاتی که هست می‌تواند به راحتی از آن استفاده نماید، علاوه بر آن، زبان محیط پنل پیامک، فارسی است و منوی آن برای هر شخصی قابل فهم است.

پنل اس ام اس جهت استفاده، هیچ نیازی به نصب ندارد و اشخاص با کمک نام کاربری و رمزی که در اختیارشان قرار می‌گیرد، قادرند از آن استفاده کنند. به طور معمول، پنل پیامک با مرورگرهایی از جمله فایرفاکس، کروم، اینترنت اکسپلورر و … کار می‌کند و به دستگاه یا مکان خاصی محدود نمی‌شود. افراد در هر زمان و مکانی فقط با کمک یک گوشی همراه، کامپیوتر و یا تبلت می‌توانند به اینترنت متصل گردند و وارد پنل ارسال پیامک شوند. گفتنی است که پنل اس ام اس امکانات ویژه ای را در اختیارتان قرار می‌دهد که با کمک آن ها می‌توانید پیامک های هدف دار و پربازده ارسال نمایید.

به احتمال زیاد، تاکنون، اسامی مختلف پنل اس ام اس به گوشتان خورده است، اسامی همچون پنل پیامک، سامانه پیام کوتاه، پنل اس ام اس مخابرات، پنل تحت وب ارسال پیامک و… مفهوم کلیه اسامی ذکرشده، نرم افزاری تحت وب است که امکان ارسال و همچنین، دریافت پیامک را به شکل پیشرفته و با قابلیت های متنوع، در اختیار شما قرار می‌دهد. در ادامه مطلب، در مورد ضرورت استفاده از پنل اس ام اس و همچنین، مزیت های پنل پیامک آن صحبت می‌کنیم.

علت ضرورت استفاده از پنل اس ام اس چیست؟

ضرورت استفاده از پنل اس ام اس
ضرورت استفاده از پنل پیامکی

سوالی که ممکن است در ذهن بیشتر افراد طرح شود این است که با توجه به حجم وسیع اینترنت و سرویس های اینترنتی که در دسترس کلیه افراد قرار دارد، به چه علت باید از پنل پیامک استفاده نماییم؟ برای جواب دادن به این سوال، بایستی به این مورد توجه نمود که حدود ۹۵ درصد از مردم دنیا دارای گوشی همراه هستند، اما این جمله اصلا بدین مفهوم نیست که گوشی همراه آن ها به اینترنت نیز دسترسی دارد.

پس می‌توان گفت که با وجود شبکه وسیع اینترنت، چشم پوشی از اهمیت بالای پیامک که هیچ گونه نیازی به اتصال اینترنت ندارد و پیام ها به واسطه شبکه مخابراتی روی سیم کارت ها ارسال و دریافت می‌گردد، کاری نشدنی است. بر اساس این گفته ها می‌توان به قدرت بازاریابی پیامکی و همچنین، نقش پررنگی که در برندینگ و تبلیغات دارد، پی برد.

به جرات می‌توان گفت که پنل اس ام اس یا پنل پیامکی کارآمد، تا حد بسیار زیادی می‌تواند در بازاریابی کسب و کار افراد، نقش داشته باشد. با این وجود، مطلع هستیم که روزانه پیامک های تبلیغاتی بسیاری برای افراد ارسال می‌شود که در برخی مواقع بدون این که آن ها را مطالعه کنیم، آن ها را حذف و یا راهی بلک لیست می‌کنیم.

بدین منظور، باید آگاه بود که بازاریابی پیامکی دارای اصول و شیوه خاصی است که توجه و رعایت نمودن آن ها تا حد زیادی می‌تواند موجب کاهش تاثیرات منفی و افزایش جنبه های مثبت آن شود. توصیه می‌کنیم بازاریابی پیامکی خود را از طریق پنل پیامک به شکل اصولی و آگاهانه انجام دهید تا از مزیت های مناسب ترین شیوه بازاریابی، برخوردار گردید.

مزایای استفاده از پنل پیامک

مزیت استفاده از پنل اس ام اس
مزایای استفاده از پنل پیامک

همان طور که اطلاع دارید، پیامک یک ابزار شخصی است که به طور مستقیم به گوشی فرد گیرنده، ارسال و به دست او می‌رسد؛ در حقیقت، یک نوع ارتباط مستقیم و آنی با شخص گیرنده پیامک شکل می‌گیرد. از مزیت های استفاده از پنل پیامک، امکان ارتباط دو طرفه و دریافت پیامک در کوتاه ترین بازه زمانی است.

افراد با استفاده از پنل اس ام اس می‌توانند پیامک های تکی و گروهی خود را به مشتریانشان در اقساء نقاط ایران، ارسال نمایند. همچنین، پیامک های ارسالی با کمک سیستم گزارش تحویل، قابل پیگیری هستند؛ به این معنا که شما می‌توانید پیامک هایی که به شماره های موردنظر ارسال شده‌اند را مشاهده کنید. امکان برنامه ریزی پیامک از دیگر مزیت های پنل اس ام اس می‌باشد؛ به گونه‌ای که می‌توان تاریخ و زمان ارسال پیامک را به طور دقیق مشخص کرد.

شیوه های ارسال پیامک از طریق پنل اس ام اس

  • ارسال پیامک به صورت تکی: به واسطه این ابزار قادر خواهید بود به شماره ای خاص پیامک ارسال کنید.
  • ارسال پیامک به شکل انبوه: در این شیوه افراد به گروهی خاص و از پیش مشخص شده، پیام خود را ارسال می‌نمایند. برای این کار از قبل بایستی یک دفترچه تلفن از مشتریان تهیه شده باشد. در این سیستم، این امکان میسر است که افراد به آسودگی مشتریان و مخاطبان شان را گروه بندی نمایند و شماره های آن ها را در سیستم اضافه کنند و نهایتا طبق نیاز، به آن دسته که مدنظرشان است، پیامک ارسال کنند.
  • ارسال پیامک هدفمند به کلیه دکل‌های BTS یک شهر: به عنوان مثال ارسال به شماره های ایرانسل موجود در دکل‌های محله ۱۵ خرداد تهران.
  • ارسال پیامک از روی نقشه: انتخاب یک شهر و محدوده خاص
  • ارسال مطابق با شغل: برای مثال، ارسال به کلیه مهندسین کامپیوتر شهر اهواز و …
  • ارسال پیامک براساس سن و جنسیت
  • دریافت پیامک از سوی مشتریان
  • ارسال پیامک مناسبتی، مسابقه، یادآور زماندار، نظرسنجی، کدخوان و …
  • ارسال پیامک از طریق وب سرویس پیامکی

امکان دریافت پیامک با کمک پنل اس ام اس

چگونگی دریافت پیامک با کمک پنل پیامکی
امکان دریافت پیامک با کمک پنل اس ام اس

همان طور که شما با کمک پنل پیامک یا پنل اس ام اس می ‌توانید پیامک های خود را ارسال کنید، مشتریان تان نیز این امکان را خواهند داشت که به پیامک‌های شما پاسخ دهند و شما می‌توانید پیامک ‌های آن ها را بر روی پنل اس ام اس خود دریافت نمایید. حال، ممکن است این سوال پیش آید که چه نوع پیامک ‌هایی را ممکن است دریافت نمایید؟

در حقیقت، سامانه پیامک یک بستر فوق ‌العاده جهت ایجاد تعامل بین شما و مشتریان تان می‌باشد. شما با کمک پنل اس ام اس به راحتی می‌توانید جویای نظرات مشتریانتان شوید، یک مسابقه پیامکی برای کسب و کارتان پیاده سازی کنید و بسیاری از موارد دیگر که تا حد زیادی می‌تواند موجب پیشرفت کسب ‌و کار شما شود. گفتنی است که گزارش تمامی پیام های دریافتی شما از طریق سیستم قابل مشاهده است.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

نینا بهروش

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک