وبلاگ فراپیامک

سریع ترین سامانه پیام کوتاه

سریع ترین سامانه پیام کوتاه

سریع ترین سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه موضوعی است که امروز قصد داریم به شرح آن بپردازیم. تا حالا به این اندیشیده‌اید که ارسال نمودن این نوع پیام، هزینه چندانی ندارد و به علت خلاقیت و پیشنهاد جذابش، احتمالا به فروش بالایی هم دست پیدا خواهید کرد؟ چنانچه شما نیز تمایل دارید برای کسب ‌و کارتان تبلیغاتی حرفه‌ ای را آغاز کنید و یا وقت آن رسیده که به تبلیغاتتان جان تازه‌ ای بدهید، بهتر است که با سامانه پیام کوتاه و سریع ترین سامانه پیام کوتاه آشنا شوید.

در این مطلب قصد داریم که شما را بیشتر با سامانه پیامک آشنا کنیم و درباره مزیت ها و قابلیت های این روش بازاریابی بیشتر صحبت کنیم.

یکی از مهم ترین بسترهایی که هر جامعه ای به آن نیاز دارد تا گام های پیشرفت را خیلی سریع رو به جلو ببرد، سامانه پیامک یا سامانه پیام کوتاه می باشد که موجب پیشرفت های زیادی در عرصه مخابرات و تکنولوژی ها دیجیتال گردیده است.

گفتنی است که سامانه پیام کوتاه از جمله راه های تبلیغاتی است و در گستره عظیمی این کار انجام می‌گیرد. سامانه پیامک اغلب برای ارگان ها و موسساتی که قصد دارند تبلیغات گسترده انجام دهند، بسیار سودمند می‌باشد و توصیه می‌کنیم که برای این کار حتما از سامانه پیام کوتاه استفاده نمایند؛ به این دلیل که موجب می‌شود سریعا به نتیجه دلخواه، دست پیدا کنند و تبلیغات خود را به گونه ای عنوان کنند که سریعا در بین مردم به نمایش درآید و زودتر از آن چه که فکر کنند، بتوانند محصولات و خدمات خود را به مردم عرضه نمایند.

سامانه پیامک جزو آن دسته از راه های ارتباطی می‌باشد که در طول سالهای متمادی کارساز بوده است. شما برای تبلیغ کاری در ابتدا بایستی یک پنل اس ام اس خریداری فرمایید و بعد از آن اقدام به شارژ پنل خود کنید و در گام آخر برای آن دسته از افرادی که تمایل دارید، پیام ارسال کنید. لازم است بگوییم که انجام این کار به نفع شما است؛ چرا که هر چه تعداد اشخاصی که قرار است برای آن ها پیام ارسال کنید، بیشتر باشد به همان میزان تعرفه در پنل اس ام اس، ارزان تر می‌شود.

شما با استفاده از سامانه پیام کوتاه می توانید با هزینه بسیار کم و در مدت زمان کوتاهی، مخاطبین هدف خود را با محصولات و خدمات خود آشنا کنید و از این طریق فروش خودتان را افزایش دهید. سامانه فراپیامک، از جمله سریع ترین سامانه های پیام کوتاه است که می تواند پیامک های تبلیغاتی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن و با هزینه ای مقرون به صرفه، به دست مشتریان تان برساند.

نحوه کار کردن با سامانه پیامکی

کار کردن با سامانه پیام کوتاه
نحوه کار کردن با سامانه پیامکی

جهت استفاده نمودن از سامانه پیام کوتاه، نخستین کاری که باید انجام دهید این است که از یکی از شرکت های معتبر ارائه دهنده پنل اس ام اس یا سامانه پیام کوتاه، یک پنل برای خود خریداری فرمایید. پس از ثبت نام نمودن در سامانه موردنظر، یک نام کاربری و رمز عبور در اختیار شما قرار می‌گیرد. تنها کافیست با کمک این نام کاربری و رمز عبور، وارد سامانه و حساب کاربریتان شوید و با بهره مندی از قابلیت های سامانه، بازاریابی پیامکی خود را آغاز نمایید.

شما این امکان را خواهید داشت که به بانک شماره های مدنظرتان (به عنوان مثال به کلیه مهندسین کشاورزی مشهد) پیامک ارسال نمایید. به طور معمول، در سامانه پیام کوتاه، خطوطی به منظور ارسال پیامک به شکل رایگان و یا هزینه دار در اختیارتان قرار می‌گیرد تا با کمک آن بتوانید پیامک های خود را ارسال نمایید.

در سامانه پیامکی فراپیامک، با ثبت نام و خریداری یکی از پنل های این سامانه، بدون نیاز به مهارت خاصی، با بهره مندی از خطوطی که در اختیار شما قرار می‌گیرد و همچنین، بانک شماره های موبایل، قادر خواهید بود پیامک های هدف دار خود را ارسال و یا حتی در صورت تمایل، دریافت نمایید. کار کردن با سامانه پیامکی فراپیامک بسیار راحت است و مشتریان می‌توانند بدون داشتن تخصص خاصی با سامانه کار کنند.

سامانه پیامکی چه قابلیت هایی دارد؟

تصویری از قابلیت های سامانه پیامکی
قابلیت های سامانه پیامکی

اغلب سامانه های پیامکی موجود دارای قابلیت های زیر می‌باشند:

  • امکان ارسال نمودن پیامک انبوه

با کمک یک سامانه پیامک شما قادر هستید در تعداد بالا و در انواع و اقسام، پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید. گفتنی است که مقیاس مدنظرتان از یک محله تا یک شهر و یا حتی کل کشور می‌تواند متفاوت باشد.

  • دستیابی به بانک شماره های سامانه پیام کوتاه

شما با کمک سامانه پیام کوتاه، به بانک‌ شماره‌ های طبقه‌بندی شده به تفکیک شهر و منطقه، شغل، جنسیت، سن و … دسترسی خواهید داشت. نکته حائز اهمیت در این مورد این است که کلیه سامانه پیامکی بانک شماره به روز را دارا نمی باشند اما اکثر آن ها بانک شماره های آپدیت شده را با هدف ارسال پیامک های هدف دار، در دسترس مشتریان قرار می دهد. ارسال پیامک های هدفمند به سرعت هزینه تبلیغات را جبران کرده و سوددهی را بیشتر می نمایند.

  • ارسال پیام در زمان مشخص شده

با استفاده از این قابلیت سامانه پیامکی، افراد قادرند زمان خاصی را جهت ارسال نمودن پیامک های خود مشخص کنند. در زمان معین شده کلیه ارسال ها به شکل کامل انجام می‌شود و هیچ گونه نیازی به حضور شما در وب سایت و یا اینترنت نمی‌باشد.

  • ابزارهایی همچون منشی هوشمند و …

با استفاده از این قابلیت می‌توان یک خبرنامه پیامکی ایجاد نمود و مشتریان خود را افزایش داد. ابزارهایی همچون کدخوان موجب می‌شود تا بتوانید برای مشتریان تان مسابقه برگزار نمایید و با ابزار نظرسنجی از مشتریان خود نظرسنجی کنید.

  • امکان گزارش گیری از پیامک ها

شما تنها با یک کلیک و در کمتر از یک دقیقه مشاهده خواهید کرد که چه تعداد از مشتریان تان پیامک تبلیغاتی را دریافت نموده‌اند و چه تعداد دریافت نکرده‌اند. شما تنها هزینه پیامک تحویل داده شده را پرداخت می‌نمایید و باقی هزینه به شما عودت داده می‌شود.

تخصص های مورد نیاز جهت کار با سامانه پیامکی

تخصص جهت کار با سامانه پیامک کوتاه
تخصص های مورد نیاز جهت کار با سامانه پیامکی

شاید جالب باشد بدانید که شما به راحتی می‌توانید با سامانه پیامک کار کنید، بدون آن که به دانش خاصی نیازمند باشید. ما سامانه پیامکی فراپیامک را به شما توصیه می‌کنیم؛ به این دلیل که این سامانه رابط کاربری آسانی دارد و کار کردن با آن بسیار راحت است و نیازمند هیچ گونه تخصص خاصی نیست. چینش قابلیت ها و منوها در این سامانه قابل فهم است و برخلاف سایر سامانه های پیامکی، بر اساس موبایل و تبلت بهینه سازی شده است.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

نینا بهروش

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک