وبلاگ فراپیامک

روزانه حداقل چه تعداد پیامک تبلیغاتی می توان ارسال کرد؟

روزانه حداقل چه تعداد پیامک تبلیغاتی می توان ارسال کرد؟

روزانه حداقل چه تعداد پیامک تبلیغاتی می توان ارسال کرد؟

ارسال اس ام اس تبلیغاتی و تعداد پیامک تبلیغاتی که در طول روز مجاز به ارسال هستید، مطلبی است که در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم؛ اما قبل از آن، بهتر است با کلمه تبلیغات بیشتر آشنا شوید.

کلمه تبلیغات به حدی تکرار شده است که یک امر بدیهی به نظر می‌آید و هیچ فردی در تعریف واقعی از آن کنکاشی جدی را ندارد. بهتر است در ابتدای مطلب، تعریفی کوتاه از آن ارائه دهیم.

تبلیغات یک شکل صوتی یا بصری از ارتباطات بازاریابی است که پیام تبلیغاتی را جهت معرفی یا فروش محصولات، خدمات یا ایده به کار می‌برند. تبلیغات، به طور معمول، توسط کسب و کارهایی مورد حمایت قرار می‌گیرد که تمایل به تبلیغ محصولات یا خدمات خود دارند. اشخاص با کمک تبلیغات سعی دارند بر رفتار خرید مشتریان تاثیر بگذارند. در حقیقت، هدف اصلی تبلیغات در کسب و کار جذب نمودن مشتریان جدید به واسطه یک مبارزه تبلیغاتی موثر می‌باشد.

حقایقی مهم در مورد اس ام اس تبلیغاتی

میزان فروش ارسال اس ام اس تبلیغاتی
  • اس ام اس تبلیغاتی راهی جهت استفاده از جدیدترین متدهای تجارت الکترونیک و تلفن همراه، رشد بالای استفاده از گوشی های همراه و دسترسی به شبکه جهانی وب، است.
  • پیامک تبلیغاتی نمونه ای از ابزار بازاریابی می‌باشد که از طریق پیامک ارسال شده به گوشی همراه، اطلاعات را به مخاطب انتقال می‌دهد.
  • اس ام اس تبلیغاتی ابزاری تبلیغاتی و بازاریابی است که به شیوه های سنتی و آنلاین تکمیل می‌گردد.
  • با کمک پیامک تبلیغاتی، انتخاب مناسب ترین مصرف کننده، امکان پذیر است.
  • تنها به کاربرانی که مایل به دریافت تبلیغات اس ام اسی هستند، ارسال می‌گردد و این گونه به شکل قابل توجهی، بهبود بهره‌وری را به همراه دارد.

هدفمند بودن، راهی برای جبران محدودیت ارسال پیامک تبلیغاتی!

همان طور که می‌دانید، پیامک تبلیغاتی نمونه ای از ابزارهای ارزان و موثری است که فناوری اطلاعات و ارتباطات در اختيار مجريان تبليغاتی قرار داده است. در حال حاضر، پیشرفت تکنولوژی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با ارائه برنامه های متنوع، قابلیت های وسیعی را در اختیار مشترکین قرار می‌دهد که هر کدام از یک جنبه، پاسخگوی نیازهای مشتریان است.

درست است که بیشتر این برنامه ها را می‌توان در زمینه تبلیغات استفاده نمود، اما بهره مندی از سامانه پیامکی در گوشی همراه یک گزینه ایده آل برای سرمایه گذاری تبلیغاتی به حساب می‌آید؛ چرا که به شبکه اینترنت نیاز ندارد و ساده ترین گوشی همراه هم از این سرویس برخوردار است.

دانستن این مورد بسیار مهم است که هیچ محدودیتی در تعداد ارسال پیامک در طول روز وجود ندارد. همچنین بایستی پیامک های تبلیغاتی  به صورت هدفمند ارسال شود. پیامک هدفمند، پیامک هایی هستند که برای اشخاص و یا گروه های خاصی ارسال می‌گردند و این افراد مشتری های هدف کسب و کار به حساب می‌آیند.

به عنوان مثال، تصور کنید شما صاحب یک سالن آرایشگاه عروس هستید؛ مشتریان هدف شما بیشتر خانم هایی با سن ۲۰ تا ۳۰ سال می‌باشند. در این شرایط ارسال پیامک تبلیغاتی برای آقایان بیهوده به نظر می‌آید!

شرایط ارسال پیامک تبلیغاتی به صورت هدفمند

ارسال پیامک تبلیغاتی به صورت هدفمند

برای آن که پیامک هدفمند را ارسال نمایید، بایستی مخاطبین خود را شناسایی کنید و تبلیغات بدون برنامه ریزی را به هیچ وجه انجام ندهید تا بتوانید تمامی پیامک های تبلیغاتی خود را بر اساس برنامه زمانبندی جهت ارسال پیامک در نظر بگیرید؛ چرا که زمانبندی در ارسال پیامک تبلیغاتی از اهمیت زیادی برخوردار است. شما بدون داشتن یک برنامه ریزی درست قادر نخواهید بود بازخورد پیامک تبلیغاتی خود را افزایش دهید.

شما همچنین، با دارا بودن یک برنامه ریزی صحیح، در ذهن مشتریان خود ماندگار خواهید شد؛ به این شکل که با دریافت پیامک و مطالعه متن آن شما را می‌شناسند؛ نتیجه این که مشتری شما تجربه خوب خریدی که از شما داشته را به خاطر می‌آورد و به دنبال محصولات جدید شما نیز هست و کم کم سبب می‌گردد که نام تجاری شما بر روی زبان ها بیافتد و خود مشتریانتان موجب جذب مشتریان جدید و تبلیغ کسب و کارتان خواهند بود.

آیا ارسال اس ام اس تبلیغاتی میزان فروش را بالا می‌برد؟

میزان فروش ارسال اس ام اس تبلیغاتی

پس از آن که دریافتید چه تعداد پیامک تبلیغاتی را می‌توانید در طول روز ارسال کنید و این که به چه روشی می‌توان نهایت بهره را از آن ها برد، شاید برای شما این سوال پیش بیایید که با تمام خوبی ‌ها و قابلیت های پنل اس ام اس آیا سامانه پیامکی برای من مفید و موثر می‌باشد؟ آیا قادر است درآمد من را افزایش دهد؟

در جواب این سوال باید بگوییم که یکی از راه‌ های بالا بردن میزان فروش، استفاده از ارسال پیامک تبلیغاتی است و از آن جا که اشخاص روزانه چندین مرتبه موبایلشان را چک می‌نمایند، به سرعت می‌‌توانید پیام تبلیغاتی خود را اطلاع رسانی کنید. گفتنی است که هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی بسیار مقرون به صرفه است و حتی اگر تمایلی به ارسال پیامک تبلیغاتی هم نداشته باشید، خریداری پنل اس ام اس به شما کمک می‌کند تا بتوانید یک بانک جامع از شماره موبایل مشتریانتان داشته باشید و در مناسبت ‌های متفاوت از طریق پنل پیامکی به مشتریان سابقتان پیامک ارسال نمایید.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

نینا بهروش

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک