وبلاگ فراپیامک

قیمت ارسال اس ام اس تبلیغاتی در سال ۱۴۰۰

قیمت ارسال اس ام اس تبلیغاتی در سال 1400

قیمت ارسال اس ام اس تبلیغاتی در سال ۱۴۰۰

می‌توان گفت که قیمت ارسال اس ام اس تبلیغاتی در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال قبل تغییرات چندانی نداشته است، البته امکان پیش بینی اینکه این قیمت تا پایان سال بدون تغییر باقی بماند، مشکل است.

همانطور که اطلاع دارید تبلیغات در بازاریابی نقش پررنگی را ایفا می‌کند؛ اما نه هر نوع تبلیغاتی! چنان چه شما دارای بیزینس یا استارتاپ مختص به خود هستید و به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده‌اید، به احتمال زیاد بودجه کافی جهت تبلیغات از طریق بیلبورد و یا تلویزیون را ندارید.

اما این نداشتن بودجه به مفهوم صرف نظر کردن از تبلیغات نیست؛ به این دلیل که راه های دیگری نیز وجود دارند که هزینه پایین و مطابق با بودجه شما دارند و شما می‌توانید از آن ها استفاده نمایید. نکته حائز اهمیتی که در این مورد باید به آن اشاره کنیم، این است که کم بودن هزینه آن ها به مفهوم کاهش تاثیراتی که دارند، نمی‌باشد و چه بسا تاثیراتی در حد تبلیغ از طریق بیلبورد و … را خواهند داشت. ارسال پیامک تبلیغاتی راه حلی است که با کمک آن قادر خواهید بود صدای کسب و کارتان را به گوش مخاطبانتان در سراسر کشور برسانید.

گفتنی است که مدیریت نمودن هزینه ‌ها برای هر کسب‌ و کاری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. از جمله هزینه‌ های هر کسب ‌و کاری، مربوط به ارسال پیامک تبلیغاتی یا اطلاع ‌رسانی است که برای کاربران مختلف ارسال می‌گردد؛ بنابراین، هر شخصی که کسب ‌و کاری دارد و یا این که مسئولیت قسمتی از یک کسب ‌و کار را بر عهده گرفته است، تمایل دارد بداند که هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی چقدر است. اولین نکته ای که باید بدانید، این است که هزینه ارسال اس ام اس برای انواع اپراتورها و سامانه‌ ها در سال های مختلف، متفاوت است. حتی در پنل های ارسال پیامک تبلیغاتی نیز تعرفه ‌ها برای خطوط مختلف متفاوت است. با این حساب ما به شما توصیه می‌کنیم که قبل از خریداری خطوط اختصاصی حتما اطلاعاتی را در مورد تعرفه ‌های پیامک برای خطوط مختلف، کسب نمایید.

تعیین قیمت ارسال پیامک تبلیغاتی به چه مواردی وابسته است؟

 قیمت ارسال پیامک تبلیغاتی
تعیین قیمت ارسال پیامک تبلیغاتی

در خصوص قیمت ارسال پیامک تبلیغاتی در سال ۱۴۰۰ باید بگوییم که به طور دقیق نمی توان تعرفه ای را بیان کرد اما چیزی که مشخص است این است که هزینه ارسال اس ام اس تبلیغاتی وابسته به تعرفه های اپراتورهای پیامکی می‌باشد که خب دارای تعرفه های مختص خود هستند و بی شک در سال ۱۴۰۰ دچار افزایش قیمت خواهند شد و همان تعرفه سال ۹۹ را نخواهند داشت.

چیزی که در این مورد باید به آن اشاره کنیم این است که در هر پیامک تعداد ۱۶۰ کاراکتر را می‌توان جای داد و هزینه دریافتی، بابت تایپ ۱۶۰ کاراکتر در هر پیامک می‌باشد و نکته دیگر اینکه هزینه پیامک تبلیغاتی نوشته شده به زبان فارسی با پیامکی که دارای متون لاتین است، در هر کدام از این اپراتورهای پیامکی متفاوت است. پس باید بیان کنیم که تعرفه ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق سامانه پیامکی طبق سیاست‌ های هر شرکت و خط اختصاصی مورد استفاده متفاوت خواهد بود.

دلیل اهمیت هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی برای کسب‌ و کارها

هر چه قیمت ارسال اس ام اس تبلیغاتی برای کسب ‌و کارها، پایین تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر باشد، به نفع آن کسب‌ و کار است، با ذکر این نکته که کسب‌ و کارها با صرفه ‌جویی در یک بخش قادرند هزینه آن را در سایر بخش ها صرف نمایند. در صورتی که مشتریان یک کسب‌ و کار کم باشند، ممکن است تفاوت قیمت زیاد نباشد، اما برای مثال اگر یک کسب ‌و کار صدها یا هزاران مشتری داشته باشد و قصد داشته باشد ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه را شروع کند، در این شرایط تفاوت قیمت در هر بار ارسال پیامک رقم هنگفت و قابل‌ توجهی خواهد بود. علاوه بر آن، این هزینه پیامک را می شود در سایر بخش‌ها صرف کرد تا علاوه بر کسب رضایت مشتریان، تعداد آن‌ ها را نیز افزایش داد.

دلیل اهمیت هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی برای کسب‌ و کارها
اهمیت هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی برای کسب‌ و کارها

به چه دلیل ارسال پیامک تبلیغاتی مقرون به صرفه است؟

اس ام اس تبلیغاتی از آن دست پیامک هایی می‌باشند که با هدف تبلیغات کسب و کار و برند، در قالب پیامک انبوه ارسال می‌گردند. ارسال پیامک تبلیغاتی با اصول صحیح خود، راه وسیعی را برای کسب و کارتان باز می‌نماید؛ به گونه ای که در حال حاضر، توصیه می‌شود هر شرکت بزرگ و استارت آپ کوچکی به هیچ وجه از تاثیرات آن غافل نگردد و مزیت های مهم آن را نادیده نگیرند. از جمله مزیت های برجسته و مهم ارسال اس ام اس تبلیغاتی عبارت است از دسترسی آسان به افراد، ارتباط مستقیم با مشتریان و رسیدن پیام به مقصد.

بدون تعارف باید بگوییم که در هر خرید، قیمت آیتم، تاثیرگذار می‍‌باشد. همه ما تمایل داریم که خریدهایی مقرون ‌به‌ صرفه انجام دهیم و تا جایی که ممکن است برایمان ارزان تمام شود. این موضوع برای تبلیغات صاحبان کسب ‌و کار هم صدق می‌کند و صاحبان مشاغل به طور معمول ترجیح می‌دهند تبلیغاتی پربازدید و در عین حال کم هزینه داشته باشند.

به همین دلیل است که بازاریابی پیامکی و ارسال اس ام اس‌ تبلیغاتی تا حد زیادی توانسته در بین روش‌ های دیجیتال مارکتینگ محبوبیت کسب کند. ارسال پیامک تبلیغاتی به منظور جذب مشتری، هزینه چندانی ندارد و از سوی دیگر، سرعت ارسال پیام‌ کوتاه بسیار بالا است؛ برای مثال شما قادر هستید ۱۰۰۰ پیامک تبلیغاتی را در یک دقیقه برای مخاطبین تان ارسال نمایید. حال شاید این سوال برایتان مطرح شود که تعرفه ارسال اس ام اس چقدر است؟

علت تفاوت قیمت انواع پنل اس ام اس

فراپیامک طبق اهداف و نیازهای کسب‌ و‌ کار کاربران، انواع پنل را در نظر گرفته است. تفاوت اصلی این پنل‌ ها در قابلیت ها و هزینه ارسال پیامک می‌باشد. برای مثال، تصور کنید هدف شما یک اطلاع‌ رسانی پیامکی ساده است و هیچ گونه احتیاجی به پنل های پیامکی دیگر ندارید، در این شرایط لازم نیست هزینه امکانات سایر پنل ها را پرداخت کنید و قادر خواهید بود از یک پنل ساده با هزینه کم استفاده نمایید.

فراپیامک، برترین سامانه ارائه دهنده پنل پیامکی

 برترین سامانه ارائه دهنده پنل پیامکی
فراپیامک، برترین سامانه ارائه دهنده پنل پیامکی

فراپیامک با دارا بودن چندین سال سابقه در زمینه پنل ‌های پیام کوتاه، یکی از پیشگامان اس ام اس مارکتینگ در کشور می‌باشد که علاوه‌ بر هزینه و تعرفه مقرون به صرفه، پشتیبانی بسیار خوب و ۲۴ ساعته نیز دارد و به هیچ وجه کاربران خود را حین اجرای کمپین ‌های تبلیغاتی و ارسال پیامک تبلیغاتی تنها نخواهد گذاشت.

در صورتی که هنوز برای کسب‌ و کار خود از تبلیغات پیامکی استفاده نکرده‌اید، توصیه می‌‌کنیم سری به وب سایت فراپیامک بزنید، برای دریافت فوری پنل ثبت ‌نام کنید و یا با همکاران ما تماس بگیرید و برای موارد بیشتر، مشاوره دریافت نمایید. چنانچه امکانات تبلیغاتی فراپیامک برای شما مناسب بود، پنل اختصاصی کسب‌ و کارتان را دریافت کرده و از همین امروز، شیوه ‌های تبلیغاتی جدید را امتحان نمایید. مطمئنا سامانه فراپیامک جزو برترین سامانه هایی است که به شما کمک می‌کند تا ارسال پیامک تبلیغاتی کسب و کار خود را با کمترین هزینه در سال ۱۴۰۰ انجام دهید.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

نینا بهروش

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک