وبلاگ فراپیامک

مزایای پنل پیامک در جلب اعتماد مشتری

جلب اعتماد مشتری با پیامک

در حال حاضر، ابزارهای بازاریابی متعددی برای کمک به ایجاد روابط بهتر با مشتریان وجود دارد، اما از بین آنها، مزایای پنل پیامک در جلب اعتماد مشتری آنقدر چشمگیر است که بدون شک می‌تواند بهترین روش مارکتینگ کسب و کار شما باشد که اعتماد به برندتان را افزایش دهد.

پنل پیامک چگونه موجب جلب اعتماد مشتری می‌شود؟

اکثر کسب و کارها، قابلیت‌های بازاریابی پیامکی را نادیده می‌گیرند؛ به همین علت، تصمیم گرفتیم در این مطلب، بررسی کنیم که چگونه ارسال پیامک انبوه به روشی ساده و مقرون‌به‌صرفه، می‌تواند به شما کمک کند تا وفاداری و رضایت مشتری را سریعتر بهبود بخشید.

پشتیبانی از مشتری با ارسال اس ام اس

یکی از ناامیدکننده‌ترین تجربه‌‌های هر مشتری پس از خرید، دریافت نکردن کمک فوری از تیم پشتیبانی کسب‌وکار شما است. اگر مشتری به هر گونه مشکلی بربخورد و نتواند در اسرع وقت با کارشناسان شما تماس گرفته و راه حل مناسبی دریافت کند، نه تنها برای خریدهای بعدی، برند شما را نادیده می‌گیرد، بلکه می‌تواند با بدگویی از برندتان، اعتبار کسب و کار شما را زیر سوال ببرد.

یکی از مزایای پنل اس ام اس در جلب مشتری، برقراری ارتباط دو طرفه و پشتیبانی سریع است. پیامک نه تنها یک پنل سراسری و با دسترسی آسان است، بلکه همه کاربرانی که حتی با ساده‌ترین تلفن های همراه کار می‌کنند، با آن آشنایی دارند و می‌توانند از آن استفاده کنند.

پشتیبانی از مشتری
پشتیبانی از مشتری با ارسال پیامک

ارسال پیامک به مشتریان پس از خرید و اطلاع رسانی سرشماره هایی که می‌توانند از طریق ارسال یک کد به آنها، سوال خود را مطرح کنند یا خدمات پس از فروش دریافت کنند، به مشتریان این امکان را می‌دهد تا به سرعت، نیازهایشان را رفع کنند.

در کل، درخواست‌های پشتیبانی مشتری از طریق پنل پیامک می‌تواند بسیار سریع‌تر و موثرتر از زمانی که از طریق تلفن یا ایمیل با آنها ارتباط برقرار می‌شود، حل شود. آمارها نشان می‌دهد، با استفاده از پنل اس ام اس، صف‌ انتظار برای برقراری تماس با کارشناسان یا زمان‌ دریافت راه حل از نمایندگان کسب و کارها تا ۵۰ درصد کاهش می‌یابد که منجر به جلب اعتماد مشتری و بهبود وفاداری و رضایت آنها خواهد شد.

ارسال اس ام اس برای یادآوری ها و هشدارهای مفید

از دیگر مزایای پنل اس ام اس در جلب اعتماد مشتری این است که می‌توانید مشتری‌محور باشید. با اطلاع رسانی درباره محصولات و خدماتی که ممکن است به آنها نیاز داشته باشند، به مشتریان کمک کنید تا تجربه خرید بهتری داشته باشند، بدون اینکه برای آنها مزاحمتی ایجاد کنید.

به زندگی امروز فکر کنید؛ ساعات کاری طولانی و استرس بیشتر برای انجام کارهای روزمره، موجب شده همه افراد آنقدر مشغله داشته باشند که بسیاری از امور ضروری مثل وقت معاینه یا زمان نوبت در آرایشگاه یا رستورانی که رزرو کرده‌اند را فراموش کنند. به عنوان یک برند برتر می‌توانید از مزایای پنل اس ام اس در جلب اعتماد مشتری استفاده کرده و با ارسال یادآوری و هشدارهای مفید، سعی در کاهش استرس مشتریانتان داشته باشید.

جلب اعتماد مشتری از طریق نظرسنجی پیامکی

وقتی با کارشناسان حرفه ای بازاریابی در خصوص استراتژی های مناسب برای افزایش اعتماد مشتری صحبت می‌کنید، به این موضوع اشاره می‌کنند که چگونه دریافت بازخورد از مشتری می‌تواند تأثیر مثبتی بر وفاداری و جلب اعتماد آنها داشته باشد. از طرف دیگر، هنگامی که مشتریان جدید در حال تحقیق در مورد یک محصول باکیفیت هستند، ابتدا، بازخورد مشتریان قبلی را بررسی می‌کنند (عموما از طریق سایت یا در شبکه های اجتماعی).

درباره جلب اعتماد مشتری از طریق نظرسنجی پیامکی
جلب اعتماد مشتری با نظرسنجی پیامکی

دریافت بازخورد از مشتری برای ایجاد شهرت و حس اعتماد به آنچه ارائه می‌دهید، مهم است. اینجاست که یکی از مهمترین مزایای پنل اس ام اس در جلب اعتماد مشتری مشخص می‌شود. با ارسال پیامک نظرسنجی برای مشتریان و درخواست از آنها برای ارسال یک عدد به سرشماره‌ای خاص که امتیازی به کیفیت خدمات یا محصولات شما است، به راحتی می‌توانید از میزان رضایت آنها مطلع شوید. طبق آمارها، از آنجاییکه این روش پاسخگویی به نظرسنجی، چند ثانیه بیشتر وقت مشتریان را نمی‌گیرد، بیش از ۸۵٪ از آنها در آن شرکت می‌کنند و نتایجش، می‌تواند منبع مناسبی برای تجزیه و تحلیل داده های بازاریابی هر کسب و کاری باشد.

جلب اعتماد مشتری با ارسال پیامک رمز مربوط به ورود به حساب کاربری

با افزایش حملات سایبری، بسیاری از کسب و کارها و برندها اقدامات بیشتری را برای محافظت از داده‌های مشتریان انجام می‌دهند که یکی از آنها احراز هویت چند مرحله‌ای یا دو مرحله‌ای از طریق ارسال اس ام اس کد تائید است. زمانیکه مشتری بداند که شما از داده‌های او مراقبت می‌کنید، احتمال اینکه با ارائه‌دهنده دیگری همراه شود، بسیار کمتر است.

با استفاده از پنل اس ام اس، به سادگی می‌توانید در هنگام ورود به سیستم، یک مرحله اضافه کنید که کاربر را وادار می‌کند تا هویت خود را با کدی که به شماره موبایل او ارسال شده، تأیید کند. این روش به ارسال یک رمز عبور یا کد یکبار مصرف هنگام ورود به سیستم، به شماره تلفن و پیامک متکی است.

ارسال تبلیغات و پیشنهادات ویژه به مشتریان وفادار از طریق پنل اس ام اس

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای جلب اعتماد مشتری، ارسال پیامک پیشنهادات ویژه و تبلیغات سفارشی‌شده به آنها است. ارسال پیامک به مشتریان وفادار از یک طرف آنها را ترغیب می‌کند که مجددا از شما خرید کنند و از طرف دیگر، به سبب حس ارزشمندی که به ایشان می‌دهد، دوستان و خانواده‌شان را نیز به خرید از شما تشویق می‌نمایند.

ارسال پیشنهادات ویژه به مشتریان وفادار با پنل پیامک
ارسال پیشنهادات ویژه به مشتریان وفادار

جمع بندی درباره جلب اعتماد مشتری با پنل پیامک

اگر می‌خواهید از مزایای پنل اس ام اس در جلب اعتماد مشتریان کسب و کار خود بهره‌مند شوید، فرصت را از دست ندهید و اقدام به خرید پنل پیامکی از سایت فراپیامک کنید؛ چرا که یکی از مهم ترین و بهترین روش های افزایش فروش هر کسب و کار، بدست آوردن رضایت مشتریان از خدمات و یا محصولات شما می‌باشد. همانطور که گفته شد، شما از طریق روش‌های مختلفی همچون، پرسش از میزان رضایت آنها از خدمات و یا محصولات شما، موجب جلب رضایت مشتریان خود شوید.

همچنین شما می‌توانید پس از خواندن این مقاله برای اطلاع از سرویس های پیامکی فعال همراه اول، به قسمت اخبار سایت فراپیامک مراجعه نمایید.

سوالات متداول
  1. پنل اس ام اس چطور به جلب اعتماد مشتری کمک می‌کند؟

    راه‌های زیادی برای جلب اعتماد مشتری از طریق بازاریابی پیامکی وجود دارد که از مهمترین آنها می‌توان به ارسال اس ام اس یادآوری و هشدار، ارسال پیامک تخفیفات ویژه به مشتریان وفادار و نظرسنجی پیامکی اشاره کرد.

  2. بهترین روش استفاده از پنل اس ام اس برای جلب اعتماد مشتری چیست؟

    بهترین روش بازاریابی پیامکی، ارسال اس ام اس به مشتریان وفادار یا VIP است تا به آنها نشان دهید که قدردان خریدشان هستید.

  3. آیا با پنل اس ام اس می‌توانم فقط به مشتریان خاصی، پیامک ارسال کنم؟

    بله. شما با خرید پنل پیامکی می‌توانید از طریق وارد کردن لیست مخاطبین یا بارگذاری فایل حاوی اطلاعات تماس مشتریانتان، اقدام به ارسال پیامک شخصی‌سازی شده نمایید.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

شیما صاحبقرانی

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک