وبلاگ فراپیامک

ارسال پیامک با شماره ناشناس

ارسال پیامک با شماره ناشناس

بسیاری از افراد دوست دارند که با شماره‌ی خودشان برای مخاطبین پیامک بفرستند و عده‌‌ای نیز ترجیح می‌دهند که از روش ارسال پیامک با شماره ناشناس استفاده کنند تا شماره شخصی آنها روی صفحه موبایل مخاطب، قابل مشاهده نباشد. در روش ارسال پیامک ناشناس رایگان می‌توان از طریق وب سرویس های مختلف و پنل پیامک اینترنتی برای مشتریان هدفمند، پیامک ارسال کرد.

اگر به دنبال روشی برای ارسال اس ام اس با شماره ناشناس هستید، ارسال کردن پیامک‌ها به وسیله پنل پیامکی چیزی است که احتمالا شما به دنبال آن می‌گردید. با این روش بدون نمایش شماره شخصی شما، ارسال اس ام اس امکان‌پذیر می‌شود.

اگر یک پنل پیامکی خریداری کنید، می‌توانید با سرشماره‌های گوناگونی مانند ۱۰۰۰، ۲۰۰۰، ۳۰۰۰، ۹۰۰۰، ۲۱ یا ۵۰۰۰، پیامک های خدماتی یا تبلیغاتی انبوه را با شماره ناشناس به مخاطبین مورد نظرتان بفرستید. با استفاده از سامانه پیام کوتاه می‌توانید فورا پیامک های تبلیغاتی خود را به وسیله اینترنت و بدون افتادن شماره تماس شخصی، ارسال کنید.

بازاریابی پیامکی از طریق ارسال پیامک با شماره ناشناس چگونه است؟

شرکت‌های زیادی وجود دارند که می‌‌توانند سامانه‌های ارسال اس ام اس با شماره ناشناس را ارائه دهند. غالب این شرکت ها بیش از ده سال سابقه فعاليت در این زمینه را دارند که بهترین شرایط را برای بازاریابی پیامکی برای تمامی کاربران گوناگون فراهم می‌کنند.

از طریق شرکت های ارائه دهنده خدمات ارسال پیام کوتاه، تمامی کسب و کارها می‌توانند هر تعداد پیامک که بخواهند در طول روز، هفته، ماه و… ارسال کنند.

همچنین، با استفاده دائمی از این سامانه ها می‌توانید قیمت‌های بهتری را برای پکیج های درخواستی دریافت کنید که در هزینه های تبلیغات و بازاریابی شما نیز به طور قابل توجهی صرفه‌جویی خواهد شد.

بازاریابی پیامکی از طریق ارسال پیامک با شماره ناشناس چگونه است؟
بازاریابی پیامکی با شماره ناشناس

مزایای ارسال پیامک ناشناس رایگان

استفاده از روش های ارسال پیامک ناشناس رایگان این امکان را برای کاربران مختلف فراهم کرده است تا بتوانند بدون هزینه، اهداف تبلیغاتی خود را دنبال کنند. استفاده از روش های ارسال اس ام اس ناشناس رایگان از جمله روش های مقرون‌به‌صرفه برای انواع بازاریابی و کسب و کارهای نیازمند تبلیغات برای انواع برندهای کوچک و بزرگ و مشاغل جدید می‌باشد.

یکی از روش های ارسال پیام رایگان، استفاده از اپلیکیشن های موبایل مثل پیام رسان واتساپ است که با استفاده از آن می‌توان پیام های تبلیغاتی بی‌شماری را ارسال کرد. اما در این روش شما حتما باید یک شماره موبایل فعال داشته باشید و با ارسال هر پیام، شماره موبایل شما نیز برای مخاطبین نمایش داده می‌شود.

در روش ارسال پیامک با شماره ناشناس از طریق پنل پیامکی یا وب سرویس می‌توانید از اطلاعات شخصی خود محافظت نموده و آنها را ایمن نگه دارید. همچنین، شما می‌توانید نام ها، شماره تلفن ها و داده های شخصی خود و دیگران را وارد نموده و هر زمان که نیاز داشتید، از آنها استفاده کنید.

استفاده از روش های ارسال اس ام اس ناشناس رایگان و مقرون‌به‌صرفه
روش های ارسال اس ام اس ناشناس، مقرون‌به‌صرفه

چرا بهتر است از امکان ارسال پیامک با شماره ناشناس استفاده کنیم؟

از مشکلات ارسال پیام های تبلیغاتی به تعداد زیاد با شماره شخصی این است که علاوه بر صرف انرژی و وقت زیاد، هزینه‌بر خواهد بود. از طرفی، شماره شما در دست مخاطبین زیادی قرار می‌گیرد و ممکن است خط شما مزاحم تلفنی پیدا کند.

معایبی از این دست باعث شده که بسیاری از فعالین اقتصادی و کسب و کارهایی که نیاز به تبلیغات پیامکی دارند یا نیاز دارند که به افراد زیادی در آن واحد پیامک دهند، بخواهند از خدمات ارسال پیامک با شماره ناشناس بهره‌مند شوند. با استفاده از این خدمات، نه تنها در هزینه‌های خود صرفه‌جویی می‌کنید، بلکه امکان ایجاد مزاحمت تلفنی نیز وجود نخواهد داشت.

کاربرد ارسال پیامک با شماره ناشناس چیست؟

یکی از کاربردهای ارسال اس ام اس از طریق پنل پیامکی این است که می‌تواند پیام های فوری را برای تعداد زیادی از مخاطبین در زمان کوتاهی ارسال کند. اس ام اس انبوه را می‌توانید با هر دستگاهی و در هر مکانی، به شرط اینکه امکان اتصال به شبکه اینترنت را داشته باشید، از طریق ورود به حساب کاربریتان در پنل پیامکی ارسال نمایید.

با وب سرویس پیامک می‌توانید به صورت گسترده پیام‌های زیادی را با شماره ناشناس انتقال دهید. اس ام اس با شماره ناشناس می‌تواند شامل پیوندهای وب، آدرس‌های وب، حروف، اعداد و ویژگی هایی مثل کد تائید و غیره باشند. سرویس هایی از این دست، به طور وسیع به منظور اطلاع‌رسانی‌های مهم، بازاریابی پیامکی، ارسال پیامک خدماتی انبوه، نظرسنجی و بسیاری موارد دیگر به کار می‌روند.

ارسال پیامک با شماره ناشناس در فراپیامک

یکی از بهترین خدماتی که می‌‌توان برای ارسال پیام کوتاه به مخاطبین به طور ناشناس و بدون دردسر استفاده کرد، ارسال پیامک کوتاه با شماره ناشناس از طریق فراپیامک است.

شرکت پیامکی فراپیامک، با سابقه فعالیت طولانی در بازار پیامک (۱۶ سال)، تمامی نیازهای کسب و کارها به بازاریابی پیامکی را می‌شناسد و خدمات خود را در راستای رفع این نیازها ارائه می‌نماید.

  1. برای اینکه بتوانید با یک شماره ناشناس پیامک ارسال کنید، پیش از همه، باید وارد صفحه اصلی سایت سایت فراپیامک شوید.
  2. پس از ورود، یکی از پنل های پیامکی را انتخاب کرده و بعد کلیه اطلاعات خواسته شده برای ثبت نام را به صورت صحیح وارد کنید.
  3. در مرحله بعدی، بر اساس اینکه شخص حقیقی یا حقوقی هستید، مدارک مورد نیاز خود را ارسال کنید تا پنل پیامکی شما در اختیارتان قرار گیرد.
  4. پس از ارائه مدارک لازم و احزار هویت، در گام بعدی باید مبلغی را برای خرید پنل پیامک با شماره ناشناس بپردازید تا نام کاربری و رمز عبور برای شما ارسال شود.
  5. در نهایت، می‌‌توانید به راحتی وارد پنل شوید، یک سرشماره سفارش دهید و شروع به ارسال اس ام اس از طریق وب سرویس پیام کوتاه یا امکانات پنل پیامکی کنید.

البته باید دقت کنید که از رمز شخصی و نام کاربری خود محافظت کنید تا بدست افراد سودجو نیافتد؛ در غیر اینصورت امکان دارد افراد غیرمجاز اقدام به ارسال پیامک ناشناس رایگان از پنل شما کنند و مسولیت این ماجرا، تماما به عهده شما خواهد بود.

جمع‌بندی

اگر در رابطه با ارسال پیامک با شماره ناشناس نیاز به مشاوره بیشتری دارید، می‌توانید با مراجعه به سایت فراپیامک از کارشناسان فروش این شرکت کمک بگیرید و از خدمات پشتیبانی بهره‌مند شوید.

آیا امکان ارسال پیام بدون شماره نیز وجود دارد؟ بله با اسم
امکان ارسال پیام بدون شماره، با اسم

سوالات متداول درباره ارسال پیامک با شماره ناشناس

  1. با شماره ناشناس چه نوع پیامکهایی می‌توان ارسال کرد؟

    ارسال پیامک ناشناس کاربردهای متنوع دارد و از آن می‌توان برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی، ارسال اس ام اس های خدماتی مثل رمز ورود، رسید پرداخت، قدردانی، نظرسنجی پیامکی و بسیاری موارد دیگر استفاده کرد.

  2. آیا امکان ارسال پیام بدون شماره نیز وجود دارد؟ (با اسم)

    بله. با خرید پنل پیامکی از فراپیامک می‌توانید از برند تجاری خود به جای شماره استفاده کنید (دارای شرایط ویژه). جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۰۲۱۲۴۸۱۴ تماس حاصل نموده و با کارشناسان فروش فراپیامک صحبت کنید.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله

شیما صاحبقرانی

Subscribe
اطلاع از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
Call Now Buttonتماس با فراپیامک